Haha nee meer dat seks hebben nu echt vreselijk is ![]()
Gebruikt je vriend misschien douchegel down under/shampooresten die bij hem achter blijven en zo een infectie bij jou veroorzaken?
Zover ik weet nietā¦
Al bedenk ik me net dat ik gister met een nieuw badschuim in bad ben geweest⦠misschien dat het is?
Zo vervelend! Ik had ook zo vaak last van om de haverklap terugkerende candida. Ik was altijd zo blij als het even weg was, maar was altijd maar voor korte duur
Ik had niet eens echt last van jeuk, maar vooral die vieze afscheiding vond ik zo naar, en heel vervelend bij seks ook.
Sinds ik ben bevallen is het trouwens helemaal weg en is niet meer terug gekomen, een soort grote schoonmaak was dat haha ![]()
Ik kreeg het ook vaak na badderen met iets erin. Nu dus nooit meer badolie of badschuim helaas (hooguit wat magnesium ofzo), maar dat scheelt wel echt. En na het badderen even spoelen en plassen.
Ik kreeg dat elke keer toen wij probeerden zwanger te worden en veel seks hadden. Ik verdenk zijn sperma er van
![]()
Ja ik denk dat ik er nu vaker last van heb omdat we het simpelweg veel vaker doen inderdaad vanwege zwanger worden.
Ja dat had ik ook inderdaad. Echt heel vervelendā¦
Veel seks/sperma kan er wel voor zorgen dat je vaker een schimmelinfectie hebt. En als je in bad bent geweest, altijd na spoelen met alleen water. Als ik dat niet doe heb ik gelijk een schimmelinfectie te pakkenā¦
Gebruik je katoenen ondergoed? Tijdens je menstruatie vaak genoeg je dingen (tampon/inlegkruisjes/maandverband/etc) verwisselen. Sānachts zonder ondergoed slapen. Echt onwijs vervelend voor je!
Zo kut⦠ga maandag maar weer bellen voor zoān pil en vragen wat ik er preventief aan kan doen.
Wow! Is hij inmiddels al naar de dokter geweest?
Ik zou vragen nu je nog niet zwanger bent voor orale medicatie. Ik bleef er namelijk toen ik zwanger was ook heel veel last van hebben en dan mag je die niet meer nemen.
Nu heb ik 1x die orale medicatie gebruikt en al maanden geen last meer van gehad. Want het is echt een hel
heb me er serieus ook een keer voor ziekgemeld op mijn werk omdat ik gewoon niet kon lopen
En dan eenmalig? Of een kuurtje van meerdere pillen
Ongevraagd advies: Mijn zus had hier veel last van tot ze probiotica gebruikte, genaamd Orthiflor. Dit schijnt voor meer vrouwen te werken tegen schimmelinfecties.
Heb die pillen nu 2 keer gekregen, dan moet ik 1 nemen en dan enkel dagen later nog 1.
@PinkPanther dankje!
Misschien zit je hier niet op te wachten. Als dat zo is haal ik het weg. Maar ik had elke maand last van een schimmelinfectie. Ik kon op een gegeven wel janken als ik weer iets voelde. Zo vaak gesmeerd, pillen gekregen enz. Mijn vriend is er ook een aantal keer voor naar de huisarts geweest en heb alles geprobeerd wat ik las/hoorde enz. Maar nu ben ik er achter. Ik at elke ochtend kwark, soms 's middags ook. Op een gegeven moment ben ik dat tegen gaan eten en ben ik weer geswitcht naar brood. Sinds die tijd geen last meer van gehad. Had ook altijd een moeilijke huid en nu eet ik geen kwark meer en is het veel beter. Ik denk dat ik allergisch ben ofzo voor teveel zuivel of iets wat er in kwark zit. Misschien is het iets om te kijken naar je eetpatroon, bijvoorbeeld steeds 1 ding weglaten? Ik zeg niet dat dit bij jou zo is of bij een ander maar als je er moedeloos van wordt is het iets om te overwegen. Ook ben ik echt geen fitgirl want ik hou van chips en chocola en alles gaat bij mij per pak/zak maar dit was bij mij de boosdoener. Sindsdien zit ik echt weer veel lekkerder in mijn vel en 0 schimmel meer gehad
Wat goed! Nee ik eet bijna tot geen zuivel. Ga gewoon eens informeren nu het wƩƩt het geval is of ze iets anders / sterkers voor kunnen schrijven.
Ik vind dit wel interessant, want de keren dat ik er last van had was ook in periodes dat ik veel kwark at. Ik zou zelf deze link nooit gelegd hebben. Thanks voor het delen!
Bij mij klakt er iets als ik mijn been naar buiten laat vallen, vaak als ik op de bank lig met een kussentje onder mijn benen maar wanneer ik ze dan zeg maar in ākleermakerszitā leg dan klakt een kant van mijn heup. (Zo specifiek
)
Dus juist aan de binnenkant richting mijn lies. Ik denk zoals in dit plaatje: