Het TMI topic #3

godverdomme heb zo’n sneaky ongesteldheid die gisteren over leek te zijn maar vandaag weer terug is :rage:

5 likes

Had ik ook vrijdag. Gelukkig is het nu wel klaar.

Blij dat ik thuiswerk vandaag. Wat een buikkrampen en vaak naar de wc.

1 like

Ik heb dit ook! Is dit een bepaald virus ofzo? Wilde naar de huisarts vanochtend maar het voelde ook weer niet zo erg aan

1 like

Het zal vast wel weer iets zijn. Liever van onder dan van boven :smiling_face_with_tear:
Ik heb niet anders gegeten als normaal.
Ik ben ook verkouden, maar minder als vorige week. Het hoesten is wel weg.
Corona test ook negatief.

3 likes

Nou had net een broodje gegeten en dat kwam er direct van boven uit…

Beterschap!

1 like

Same, al sinds vrijdagavond. Het is een hardnekkig virus

2 likes

Ik lag net op de bank en ineens kwam er een golf maagzuur omhoog en nou heb ik zo’n heftige keelpijn en mega slijm, hoesten en alles en m’n keel doet zó erg branden :weary:

Ik heb 't ook sinds zondagavond. Durfde gisteravond wat droge crackers te eten en heb vanavond soep aangedurfd, maar verder heb ik zondagnacht en maandag alles er meteen weer uitgegooid.

En aangezien we toch in het tmi topic zitten, ik heb dus ook al sinds zondagavond echt waterdunne diarree en m’n anus voelt inmiddels zo schraal aan :sob:

2 likes

Ah ik heb exact hetzelfde. Ik gebruik inmiddels vochtig toiletpapier, dat helpt iets.

5 likes

Bij mij komt het niet door een virus maar door PDS. Van 6 keer waterdunne ontlasting èn een aambei word je niet vrolijk. Curanol zalf verlicht het een beetje, en inderdaad deppen met vochtig toiletpapier ipv vegen.

8 likes

Ooh ongevraagde tip van Flip.

Toen wij aan de dunne waren en een kapotte aars hadden.

Kocht ik edet ultra soft. Echt heerlijk! Wat een verademing. En nu zijn we verwend en gebruiken we alleen nog maar dat.

Dat er zo’n verschil in “luxe” papier kon zitten.

10 likes

Dat is vervelend, hopelijk nu wat beter.
Jij ook beterschap.

Ben nu echt weer mega verkouden en rot nacht maar mn darmen lijken weer rustig. Maar het is nog vroeg.

2 likes

Mijn nagel is vorige week dubbelgeklapt en echt ingescheurd tot op het vlees. Toen heb ik het geprobeerd te redden met gellak maar dat hield niet lang. Maar nu is hij echt bijna helemaal ingescheurd en moet ik hem knippen want ik blijf ook overal aan hangen. Alleen dat is zo’n rotgevoel :weary:

7 likes

Ik had die vreselijke buikgriep begin januari. Die heeft mijn darmen zo fucked up gemaakt dat ik nog niet hersteld/er vanaf ben. (Wel van het virus af, maar niet de ellende die eruit komt van onderen) Morgen maagonderzoek :weary:

Vervelend. Waar bleef je last van hebben dat ze een maag onderzoek gaan doen?
Ik blijf darmkramp houden, maar vandaag voor het eerst ook iets minder dus ga duimen

1 like

Ik hield geen eten meer binnen en geen eetlust meer. Ik verplichte mezelf wel te eten en ‘s ochtends en ‘s middags gaat dat allemaal oké, dus ik kon ook gewoon werken. Aan het einde van de middag begon mijn buik enorm op te blazen. Zoveel lucht dat je het in de zij voelt borrelen/pijn in je rug en dan eenmaal thuis alles waterdun er weer uit. En dat gaat dan tot in de nacht/‘s ochtends vroeg door en dan weer opnieuw.

Ik was ook tegen het uitgedroogde aan en ben teveel afgevallen. Er is bloedonderzoek gedaan en ze willen voor de zekerheid nu een maagonderzoek en echo.

Het begint nu weer wat rustiger te worden in mijn buik. Maar dat was half februari ook al eventjes zo. Het is ook allemaal heel gevoelig.

Ik loop ook al bij de MDL-arts in het ziekenhuis, vandaar dat alles sneller onderzocht wordt wellicht.

4 likes

Wat erg, beterschap en succes morgen met het onderzoek!

1 like

Ik moet vrijdag naar de dermatoloog omdat ik al een aantal maanden een donkere plek onder m’n teen nagel heb en ik ben zo bang dat m’n nagel eraf moet én dat het een nare ziekte is.
:cry:

1 like

Ik heb gisteren zonder nadenken een hele zak suikervrije snoepjes opgegeten :poop::sob:

10 likes