Het TMI topic #3

Sterkte!

3 likes

Ik was vanochtend m’n lens kwijtgeraakt achter m’n oog en kon hem niet meer terug vinden. Uiteindelijk maar gewoon nieuwe lens ingedaan want dacht voor t zelfde geld is die op de grond gevallen ofzo en naar werk gegaan. Net alsnog terug gevonden achter m’n ooglid en er had zich al helemaal een snotje ofzo in gevormd?? Vond het heel fascinerend

17 likes

Ik heb dit ook wel eens gehad en had toen een mega geĂŻrriteerd oog. Had je geen last de hele dag?

1 like

Nee het voelde meer alsof er een wimper in m’n oog zat ofzo. Maar dat voelde ik pas na een paar uur. Deed geen pijn en was ook niet rood.

2 likes

Ik ben al 10 dagen ongesteld. Whyyy

Nee ik poep juist een stuk minder wanneer ik verkouden ben.

4 likes

Ja. Helemaal klaar ermee ook. Wel blij met m’n neusdouche geinfluenced door het forum.

2 likes

Ik moet soieso meer poepen als t koud is. Dit weer is echt nergens goed voor.

3 likes

Ik ben/was echt zwaar verkouden. Mijn neus zat helemaal vol snot en snuiten bracht niet echt verlichting ofzo. Vanochtend kon ik ineens van die dikke groene rakkers uit mijn neus snuiten and it’s a gift that keeps on giving vandaag. En wat een verlichting ook, mijn kop voelt 100x lichter.

11 likes

Ik heb hier al te vaak over geklaagd maar heb te vaak van die korstjes in mn neus. En dat doet echt pijn. Ik snap niet waarom ik dat elke keer krijg?! Door droge lucht? Weet iemand misschien een goed middel wat het echt kan verhelpen? Ik moest vroeger vaak stomen met mn hoofd boven een bak met soda oid :rofl: en ik vond dat vreselijk.

3 likes

Deze

8 likes

Ook als je een schrale neus hebt tijdens een verkoudheid, is dit goud waard!

3 likes

Heerlijk is dat! Dan weet ik dat het einde van die rot verkoudheid eraan zit te komen.

1 like

Ik twijfel tussen dit topic en medische vragen dus als het verkeerd staat, excuses.
Ik heb al 1,5 jaar geen menstruatie ivm een Novasure behandelingen, ik heb dus geen idee wanneer ik menstrueer of wat m’n cyclus is. Nou ging ik vanmorgen plassen en tijdens het afvegen kwam er een gigantische klodder afscheiding mee, een combinatie tussen gel en jelly pudding. Is dit normaal? Ik heb normaal geen last van afscheiding oid.

Klinkt alsof je een eisprong hebt gehad! Dan kan je dat soort afscheiding hebben.

1 like

Oh ok, duidelijk. Heb dat nog nooit zo duidelijk gehad eigenlijk. Nou ik erover nadenk had ik ook wel wat buikpijn afgelopen dagen.

1 like

ik heb/had een ganglion op m’n pols en de huisarts had geprobeerd 'm leeg te halen met een naaldje omdat ie er al een jaar zat ofzo en maar niet echt wegging. Nou lukte dat niet want de vloeistof was te dik ofzo, maar uiteindelijk heeft dat geprik er toen wel voor gezorgd dat het ding uiteindelijk daarna alsnog grotendeels weg is gegaan toen.

Alleen nou was ie weer terug gekomen en stond er ook wel wat druk op. Ik had hier ergens gelezen dat iemand 't ding ook steeds had gemasseerd om het te laten verdwijnen dus dat heb ik ook een aantal dagen gedaan. Tot ik dus pas tv zat te kijken en ondertussen een beetje op dat ding zat te duwen en ineens schoot ie als soortvan naar binnen - alsof je een soort puist laat knappen maar dan naar binnen haha, dat ik ineens dacht ‘ho shit wat heb ik gedaan’ :sweat_smile:
maar heb vervolgens nergens last van gekregen en nu issie dus alweer een aantal dagen weg dus eh prima? :woman_shrugging:t2:

7 likes

Ieeeeeh!! Ik heb ook ganglions gehad maar die gingen heel subtiel en voorzichtig weg, dit klinkt intens hahaha. Maar fijn wel!

1 like

Ja super is dat hè! Ik heb toen ook een paar dagen telkens dat bolletje gemasseerd als ik niets deed. En toen poef weg! En nooit meer teruggekomen. Dus wie weet!

1 like

haha ja het viel dus heel erg mee! Terwijl ie wel best hard was en t dan ook beetje pijn doet soms als ik op die hand leun zegmaar. Maar hier voelde ik dus helemaal niks van haha, ineens schoot het weg, snap ook niet helemaal hoe 't kan? Misschien dat de ‘wand’ van 't hele ding nog van die zwakke plekken had door die naald van de huisarts ofzo?