Ik ging ganglion even googlen; ha dat heb ik tijden op mijn pols gehad. Wist niet dat het een naam had
Ja what the fuck haha. âOh gewoon ff lekker peuren in mijn amandelen met een wattenstaafjeâ
Heerlijke verhalen wel
Ik had ook nog nooit van amandelsteentjes gehoord voor ik het op het forum las. Dus je kunt nog steeds dokter worden.
Lijkt me zo heerlijk om dit alles te hebben en lekker te pulken, maar helaas
Er kwam op insta een reel voorbij van Dr Pimple Popper en daar had een vrouw een âblackheadâ van 55 jaar oud bij haar oor zitten en die gingen ze verwijderen. Ik heb dan meteen iets van âDIT MOET IK ZIEN!â en, het stelde niet teleur. Heerlijk.
Ik heb na het lezen van een reeks amandelstenen posts 5 minuten voor de spiegel gestaan om te zoeken of ik ze ook had. Tot ik me bedacht dat ik helemaal geen keel amandelen heb snapte al helemaal niet waar die steentjes dan zouden moeten zitten.
Oh mooi! Dus dan kan ik met een telefoonboek op mensen gaan meppen?
Deze is ook geweldig
hardop lachen hier
Ik heb de laatste paar weken veel last van harde snotjes. Zo vies en soms ook een rot gevoel. Ik voel dat er dan nog iets in mijn neus zit maar ik krijg het er niet altijd uit. In de ochtend zit het wel vaak los en als ik dan snuit is het een combi van: hard snot, neushaar en wat bloed
Ik ben ongesteld & heb diarree. Volgens mij bestaat er geen ergere combi dan dit
Kotsen erbij klinkt als de complete hel.
Maar mooi kut wel voor je
Hahah oh ja! Laten we hopen van niet
Eigenlijk meer iets voor het kattentopic maar echt ranzig dus maar even hier.
Dit kotst mijn kat even uit:
(die luiers lagen daar toevallig )
Alsof hij een hele kip op heeft ofzo. Of zou dat er niet zo uitzien? Als je inzoomt zou je bijna denken dat ie ergens een bak gerookte kipreepjes ofzo heeft gejat. En het ruikt naar kippensoep echt heel raar.
Als die er niet lagen had ie ook niet gekotst
Ze zijn leeg/schoon he. Al is dat voor jou vast net zo goor
Denk dat mijn kip er dan ook idd bij lag ja
Mijn moeder is vorige week aan haar knie geopereerd en door complicaties hebben ze aan allebei de kanten van haar kuit 2 grote sneeen gemaakt omdat ze verging van de pijn en haar spieren knelden ofzo.
Nu hebben ze allemaal nietjes in haar been gezet en daardoor een âveterâ getrokken wat iedere dag wat aangetrokken werd. Gister voor het eerst die wond gezien en het is echt zo fascinerend! Komen ook iedere keer stagiaires etc kijken wanneer het verzorgd word omdat zoiets blijkbaar bijna nooit voorkomt. Heb er zelf ook maar een foto van gemaakt haha
Ik ben zeer geïntrigeerd en ben super nieuwsgierig naar hoe het eruit ziet. Maar snap ook wel dat je de foto niet wilt delen