“Vroeger” adviseerden ze mensen om er met een telefoonboek op te slaan. Kan geen kwaad, wel grote kans dat ie weer terug komt een keer.
Mijn ex had een terugkerende ganglion op zijn hand (bovenkant). En om de zoveel tijd sloeg hij er dus op met zijn vuist. Dit deed volgens hem wel zeer, maar zo verdween het. Dus denk dat het prima kan of inelkgeval hij doet het al jaren xD
Haha ja m’n huisarts had het ook al over met een hamer erop slaan ofzo. Dan lijkt me een telefoonboek misschien nog wel de betere optie
Met de Bijbel heb ik altijd geleerd
Was hij serieus of als grapje? Ik heb al een aantal jaar een op mijn vinger die maar niet verdwijnt.
Wtf hoe komen jullie steeds aan die gekkigheid. Amandelsteentjes, ganglion… letterlijk nergens anders gehoord behalve hier.
En jullie doen vet relaxed alsof je die elke week hebt " ohja even op meppen"
Ik ging ganglion even googlen; ha dat heb ik tijden op mijn pols gehad. Wist niet dat het een naam had
Ja what the fuck haha. “Oh gewoon ff lekker peuren in mijn amandelen met een wattenstaafje”
Heerlijke verhalen wel
Ik had ook nog nooit van amandelsteentjes gehoord voor ik het op het forum las. Dus je kunt nog steeds dokter worden.
Lijkt me zo heerlijk om dit alles te hebben en lekker te pulken, maar helaas
Er kwam op insta een reel voorbij van Dr Pimple Popper en daar had een vrouw een ‘blackhead’ van 55 jaar oud bij haar oor zitten en die gingen ze verwijderen. Ik heb dan meteen iets van ‘DIT MOET IK ZIEN!’ en, het stelde niet teleur. Heerlijk.
Ik heb na het lezen van een reeks amandelstenen posts 5 minuten voor de spiegel gestaan om te zoeken of ik ze ook had. Tot ik me bedacht dat ik helemaal geen keel amandelen heb snapte al helemaal niet waar die steentjes dan zouden moeten zitten.
Oh mooi! Dus dan kan ik met een telefoonboek op mensen gaan meppen?
Deze is ook geweldig
hardop lachen hier
Ik heb de laatste paar weken veel last van harde snotjes. Zo vies en soms ook een rot gevoel. Ik voel dat er dan nog iets in mijn neus zit maar ik krijg het er niet altijd uit. In de ochtend zit het wel vaak los en als ik dan snuit is het een combi van: hard snot, neushaar en wat bloed
Ik ben ongesteld & heb diarree. Volgens mij bestaat er geen ergere combi dan dit
Kotsen erbij klinkt als de complete hel.
Maar mooi kut wel voor je
Hahah oh ja! Laten we hopen van niet