Het TMI topic #3

Woww ik heb het ook even opgezocht. Maar loop je dan gewoon rond met een open wond??

1 like

Ik ben in elk geval heel opgelucht dat het weg is. Was er best onzeker over. Je kan altijd even laten checken wat ze eraan kunnen doen.

1 like

Het is bij mij inmiddels gestopt godzijdank.

Ik kan zelf de uitslagen wel lezen die van arts naar arts gaan dus nog met mij besproken moeten worden. Wat in eruit kan halen is dat ik een maagontsteking heb (geen bacteriele HP). Ook waren mijn darmen duidelijk aangetast.

Uit de echo kan ik halen dat mijn lymfeklieren opgezet zijn bij mijn maag. Dit was in 2020 ook al zo.

Ik krijg de 20e officiele uitslag in gewone mensen taal. :joy:

Ik zit inmiddels ook flink aan ijzer en foliumzuur. Vooral die laatste was enorm laag.

Hopelijk voel jij je ook snel beter!

2 likes

Wat fijn dat het is opgehouden!
Maagontsteking klinkt niet fijn

2 likes

Gisteren nieste mijn vriend over mij heen terwijl hij aan het eten was. Er zat gewoon een stuk uitgekauwd voedsel in mijn haar :nauseated_face: Ik riep ook echt in paniek naar hem:’ Haal het eruit haal het eruiiiiit!!! ’ , alsof er een insect in mijn haar zat ofzo hahah. Had het eerst in wjekw gezet maar is toch een beetje te ranzig daarvoor haha

12 likes

Ik heb zo vaak etensresten van kinderen over me heen gekregen. Vooral crackers + niezen of lachen. Bweeeh

4 likes

Doet me denken aan een moment laatst op het werk… een kindje naast me moest overgeven en de spetters zaten op mijn sokken.
Maarja voordat die sokken uitgaan eerst kindje schoonmaken, de rest beetje weghouden, spuug opruimen etc.

@alle emotofoben hier. Hoe doen jullie het als jullie partner ziek is?
Ik ben al wel gegroeid van paniek naar reguliere walging. Hoef niet per se de hele tijd mijn oren dicht te houden en ik raak niet meer in paniek.
Maar lastig vind ik het nog steeds echt. Ieder borreltje in mijn buik laat mij denken dat ik straks hartstikke ziek wordt en dus onvermijdelijk moet overgeven en ik kan mijn partner ook echt even niet in mijn buurt hebben nu (hoe erg dat voor hem ook is)

1 like

Geen partner, wel een kind. En ik ga er niet mee om. Als in, ik heb super veel stress van het feit dat de kans groot is dat ze binnenkort een keer ziek gaat worden. Ze heeft tot nu toe een keer gespuugd en toen wilde ik het liefst wegrennen en ben daarna een week lang bang geweest om ook ziek te worden.

Toen ik wel een partner had was hij niet welkom als hij ziek was :see_no_evil:

Wel besloten om weer in therapie te gaan.

1 like

Hetzelfde als @Feline helaas, niet. Ik woon nu niet samen, en als mijn vriend buikgriep heeft (is nog nooit voorgekomen gelukkig) dan hoeft hij ff niet te komen en wil ik ook een week niet zoenen of iets. Vriend heeft wel migraine, maar daar kan ik dan wel tegen. Dan kan ik hem prima een bakje geven en bij hem blijven. Want dan weet ik gewoon 100% zeker van: dit is niet besmettelijk en ik krijg het niet. Maar buikgriep zou ik ook continu bang zijn om het ook te krijgen.

2 likes

Waar kan hou ik afstand en extra schoonmaken.
Nu met kinderen is het lastiger. Die zijn snel ziek en een of andere manier geven ze vaak over mij heen over en ga dan zelf ook bijna. Bevries dan beetje maar zo’n huilend kind brengt je in beweging. Zsm kind rustig krijgen en schoonmaken. En komende tijd ben ik dan panisch dat ik het ook krijg. Was mn handen dan vaak kapot. Laatst weer en was blij dat het van onder kwam en niet van boven. Als het wel met overgeven is dan ben ik altijd wel soort van in paniek en doe ik ademhalingsoefeningen doen om rustig te blijven. En probeer het maar gewoon te ondergaan

5 likes

Volgens mij heb ik een aft, wat een naar gevoel!
Hij lijkt overigens op een vulvašŸ™ˆ
Mocht iemand tips hebben om er zsm vanaf te komen, graag!

3 likes

Morgen pyralvex halen bij de drogist (zit in een klein geel doosje). Daar zit oa rabarberextract in en door dat extract trekt de aft samen en wordt hij uiteindelijk kleiner

11 likes

We zijn weer (of nog steeds) ziek met z’n allen, echt om moedeloos van te worden. Ik hoest al 2 weken lang, ondanks tabletten en sapjes vd huisarts, daardoor is denk ik mijn kind weer ziek geworden en mijn partner ook.
En m’n dochter slaapt alleen bij ons, of beter gezegd op een van ons.
Ok, naast haar snotneus die ze standaard aan ons afveegt, laat ze nu ook ontzettend veel scheten ineens. En het liefste als ze net van je af gerold is met haar kont naar je gezicht.
En nu het tmi gedeelte: ik ruik graag aan haar kont als ze een scheet heeft gelaten🤣.

4 likes

Wat een achtbaan deze post. En een onverwacht einde.

57 likes

Wat een levende freak wtf heb ik net gelezen :face_vomiting:

2 likes

Nou dat is ook een beetje overdreven. Ga maar snel terug naar het break up topic

18 likes

Ik heb Eeltsokken aangehad vorige week.
En het pulken is zo bevredigend

10 likes

tmi zonder omg toch
dacht ik tenminste dat usance was, ik ben hier niet zo bekend :slightly_smiling_face:

1 like

Juist! Hier passen hooguit lovende, gefascineerde of aanmoedigende woorden voor alledaagse en minder courante onsmakelijkheden die men doorgaans niet onthult aan de goegemeente.

Dat maakt dit zo’n uitzonderlijk fijn topic. :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes