Het TMI topic #3

Nou overdreven, volgens mij had jij vroeger gedeeld dat je een wc direct naast je bed had waar jouw vriend dan op poepte je snachts wakker werd van de stront. Ik begrijp dat bovenstaande dan niet zo heftig is voor jou, ik vlucht snel naar een ander topic voor mensen meer schijtverhalen gaan delen

2 likes

Ik hou van dit topic🤣

8 likes

Jongens zijn we nu echt in het TMI topic aan het discussiëren wat nou té TMI is?

@Teenslipper vrees dat dit niet jouw topic is :rofl: :rofl: :rofl:

25 likes

Ik heb gisteren Thais gegeten en dat heb ik gemerkt vanochtend :tired_face::sweat_smile:

Ik heb tenminste al een vriend 8,5 jaar :heart:

Wel serieus een grappige opmerking tbh

12 likes

Dat doe ik ook graag :see_no_evil:

5 likes

Ik vind dat mijn zweet naar popcorn ruikt en dat vind ik best wel een lekkere geur?

Soms komt er een vlaag voorbij van popcorngeur en dan zit ik daar even van te genieten, watertandend over waar er popcorn in de buurt is. Blijkt dan mijn eigen zweet te zijn :grimacing::rofl:

19 likes

Wow ik vind soms dat popcorn ruikt naar diarree maar dit is weer een heel andere associatie (alhoewel beiden menselijke uitwerpselen :stuck_out_tongue: )

(Oh ja ff edit want ik reageer vaak met die :laughing: smiley maar dat is omdat ik alle TMI dingen hilarisch vind maar niet stom, maar gewoon, heerlijk hoe de menselijke fantasie kan werken :heart:)

1 like

Laten we eerlijk zijn, we hebben allemaal weleens een flinke scheet gelaten, geroken en ‘ZO! Dat was een goeie!’ gedacht?

37 likes

Absoluut.
Of gedacht dat ik er een chemische biowapen van kan maken :joy:

9 likes

Ok, mijn partner vertelde net dat hij een filmpje had gezien waarin een vrouw de neus van haar kind leegzoog. Nee, niet met zo’n slangetje maar met haar mond. En dat er nog zo’n sliert snot uit haar mond hing en zij die naar binnen zoog.

Dat is zelfs voor mij als tmi ‘freak’ teveel en ik wil dit nooit zien.

3 likes

Haha sorry maar @Karl_Lagerfeld dit klinkt wel als een topanekdote, wil je deze (nog) eens delen?

Was dit je eigen kamer? Waarom was de toilet niet apart, zoveel vragen

3 likes

Hahahah ja wil ik wel vertellen!

Ik woonde toen (alleen) in een studio waarin een hele grote badkamer was. Omdat ik liever niet mijn bed in de ‘woonkamer’ wilde heb ik toen mijn tweepersoonsbed in de badkamer gezet. Dus eigenlijk had ik een badkamer ensuite :joy:

Maar als je alleen bent is het niet zo’n probleem, mijn vriend bleef 1 of 2 avonden in de week slapen en die moest dan wel eens s’nachts poepen als ik sliep en dan deed ik alsof ik er niet wakker van werd (maar werd ik wel)

82 likes

Omg @Otzi je hebt eindelijk nog iemand ontmoet met een bed in de badkamer.

10 likes

In andere culturen is dat heel normaal

Hahahaaa ik lig in een deuk!! Een ensuite, love it😂

Best slim om zo je slaapkamer apart te houden. Maar wel heftig haha als je vriend ‘s nachts moet kakken😂

Ik zie nu ook voor me hoe jouw vriend geluidloos probeert te kakken, terwijl jij heel hard net doet alsof je slaapt hahahaha.

Dank ook aan @Teenslipper voor het aanzwengelen hiervan :rofl:

11 likes

Oh ik heb altijd gedacht dat die studio heel raar gebouwd was en gewoon alles in een zat.

17 likes

Hhahaha ja dat je een wakker wordt van die plons

11 likes

next level loft vibes

8 likes

Nee alleen de bad/slaapkamer was een beetje raar :joy: maar omdat ik dat zo gedaan had ik gewoon een normale woonkamer met keuken en een kleine binnentuin erbij.

8 likes