Het TMI topic #3

Nee was het maar de plons

13 likes

Echt? Nooit over nagedacht maar nu je het zegt, natuurlijk heb je niet overal zo’n zuigding.

4 likes

Dit vooral!! Dat ik nog net niet google of iemand kan sterven van menselijke gassen :grimacing:

Wacht dit klinkt een beetje cru :sweat_smile: Maar wat jij zegt ja, biochemisch wapen :rofl:

3 likes

Ik kan het bijna niet geloven :joy:

2 likes

Wow wat sick dat er bed in past. Geniaal.

Ja er stond ook nog een ladekastje in! Was echt een hele rare loze ruimte.

5 likes

Was je bed dan nooit klam als je had gedoucht?

1 like

Nee er zat hele goede afzuiging in die je apart kon aanzetten want er zat ook nog eens geen raam in (om de situatie nog vreemder te maken)

4 likes

Heb voor de verandering weer eens een keelontsteking te pakken en het ziet er zo
goor en fascinerend uit. Vooral dat vieze witte beslag🤮 probeerde het weg te halen met een wattenstaafje maar het zit echt vastgeschroeid.

14 likes

Oh my… beterschap :pleading_face::heart:

2 likes

KNIPPEN KNIPPEN KNIPPEN :smiling_imp:

1 like

Daar doen ze tegenwoordig volgens mij best moeilijk over? Een vriendin moest echt lang zeuren en ze had het meerdere keren per jaar. Ze laseren ook wel eens dat is volgens mij minder pijnlijk.

Beterschap @Mar87 ziet er zo pijnlijk uit.

3 likes

Is niet per se iets van tegenwoordig. Al gaat het gelukkig niet meer zoals vroeger waarbij de dokter letterlijk met een schaar je amandelen knipte. De horror

Alsnog: love de filmpjes waarbij ze het weghalen

3 likes

Heb wel het gevoel dat ze vroeger sneller amandelen knipten! Ik houd van gore filmpjes maar die video’s kan ik niet aan, ik voel de pijn weer.

Is ook gewoon zo. Keel- en neusamandelen werden vroeger veel vaker verwijderd.

7 likes

Ja wat is eigenlijk de reden daarvan? Ik ben wel blij dat die van mij als kind zijn verwijderd maar het is wel echt een pijnlijk herstel.

5 likes

Bij kleine kinderen die vaak ziek/verkouden waren werden vroeger vaak de neusamandel/keelamandelen verwijderd, met het idee dat ze daarna minder vaak ziek zouden zijn. Maar dat bleek daarna steeds minder met elkaar in verband te staan. Dus de indicaties wanneer wel zijn versmald, dus dan wordt het minder vaak gedaan.

7 likes

Ik heb daarna gelukkig veeeeel minder last gehad van mn keel. De verkoudheid is door de jaren heen wel weer gewoon terug gekomen zo vaak als vroeger. Maar die amandelen van mij raakten elkaar aan dus het was wel noodzakelijk denk ik .

40 jaar geleden had ik al 4 keer angina gehad en antibiotica toen mijn moeder uiteindelijk eiste dat mijn amandelen geknipt werden. Ik was toen 4.
Vind dat niet snel

1 like

Miss. Omdat 4 wel erg jong is? Zal ook vast aan de arts liggen. Ik was 8. Ik opende mn mond en hij zei " zulke ballonnen heb ik nog nooit gezien." Een paar dagen later werden ze er al uit gehaald.

2 likes