Het TMI topic #3

Dat er nog haar op mijn hoofd zit.

20 likes

Ik moet langskomen omdat dit de 3e keer in 9 maanden is :upside_down_face:

Geef me gewoon die kuur, ik zie de HA vaker dan m’n eigen familie op ā€˜t moment. Gezeik.

3 likes

Haha zo ziet het er ook vaak uit bij mij. Extra veel als ik 2 dagen mijn haar in een knot gehad heb en niet geborsteld en dan onder de douche mijn haar met cremespoeling en mijn vingers mijn haar uitkam. Hele plukken niet normaal :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Zoveel :flushed: ik zou echt een kale plek op mn hoofd hebben als dit los zou laten na een wasbeurt :sob:

3 likes

Ik had ineens een pijnlijk bultje op mijn oksel en toen ik er overheen wreef knapte die en ontstond er een flinke krater. Ik zag een ingegroeid haartje zitten tussen het bloed, dus ik heb even zitten peuren met een pincet en toen trok ik een haar van 2cm eruit :ok_hand:t2:

Bizar hoe daarna meteen het bloeden stopte ook.

29 likes

Foto’s graag

5 likes

Dat was dan echt een toxic relationship

58 likes

Is je partner ook behandeld voor een schimmelinfectie? Mannen schijnen het niet zo snel te merken maar hij kan dus wel steeds jou opnieuw besmetten. Dus het is handig op beiden voor de zekerheid te behandelen.

1 like

Nog niet, ik moet vrijdag naar de HA en dan kaart ik dat ook even aan. Word ondertussen helemaaaaal gek.

1 like

Update voor de mensen die het nog weten: mijn vulva is helemaal genezen! De wonde is dicht, ik heb geen pijn meer, er is niks kapot en seksen lukt weer dus het leven lacht me toe :sparkling_heart:

169 likes

Maar even hier in het tmi geplaatst, vast niet iedereen zit hier op te wachten.

Ik ga zo meekijken met een oogweefseldonatie, ben ergens heel benieuwd.

29 likes

Wat gaaf! Waar gebeurt dat?

4 likes

Je mag vast geen foto’s maken maar ik ben nu ook benieuwd zeg!

3 likes

Bah ik heb dus (denk ik) ook weeeeeer een schimmel infectie, nu alleen harde lippen en pijn als ik het aanraak verder geen vieze geur of afscheiding.

Heb het idee dat het komt door mijn mentruatie cup…
Had de cup sochtends in gedaan na het douchen en ben smiddags naar een feestje gegaan en s avonds met mn dronken kop lekker gaan slapen.
De volgende ochtend schrok ik en dacht nee kut dat ding zit er nog in… het tuutje hing eruit en schuurde dus enorm.

Heb zo n eitje genomen maar ging niet weg… daarna nog maar een 6 daagse kuur ding gekocht en 1 dag gebruikt en de zwelling is stukken minder.

Nu dus al meer dan een week geen seks gehad gdvrm

4 likes

Een donatie moet zo snel mogelijk gebeuren, normaal dus in het ziekenhuis maar de gene was thuis overleden en het ging alleen om een oogweefseldonatie dus het kon bij ons in de crematorium.

Was heel interessant om te zien, vooral ook hoe ze te werk gaat.

Bij een oogweefseldonatie worden de hele oogbollen verwijderd en worden oogprotheses teruggeplaatst, ze gingen zó precies te werk en wat mij vooral verbaasde was dat er best wel wat kracht gezet moest worden om de ā€œspierenā€ door te knippen.

24 likes

Ik heb dus al een tijdje dat m’n navel steeds jeukt en dat ik 'm echt ruik. Moet 'm echt vaak echt goed schoonmaken en met douchen doe ik het ook al extra. Heb ook rond mn navel 2 rode strepen en mn navel lijkt ook vochtig ofzo. Ga morgen toch maar eens de dokter bellen, lijkt wel ontstoken ofzo. En ben ook bang dat anderen t ook ruiken, als ik t zelf al zo ruik soms.

2 likes

Na het douchen en afdrogen een beetje talkpoeder er in! Dit doe ik dagelijks om hetzelfde ongemak te voorkomen en het werkt perfect!

Als ik het een week niet doe begint de ellende bij mij ook. Ik heb een hele diepe navel dus ik denk dat het door de warmte gewoon broeierig wordt.

7 likes

Thanks voor deze tip, ga het onthouden. Ook @Totoro

Ga morgen sowieso eerst even de dokter bellen, omdat het dus ook zo rood is en het vocht er echt uit komt, terwijl ik mn navel dus al extra goed droogmaak ook. Iig fijn om te lezen dat ik niet de enige ben

Oh God. Ik heb de fout gemaakt linzen te eten. Om de zoveel maanden denk ik ā€˜ja, lekker makkelijk en gezond!’ en dan word ik enorm opgeblazen en besluit ik geen linzen meer te eten. Iemand had me verteld dat zij minder last had van bonen in blik dus ik heb daarmee een salade gemaakt en 2 borden gegeten. Blijkt dus dat bonen ik blik nog erger zijn dan droge bonen. Nu heb ik zo’n enorme buikpijn maar er komt amper iets van lucht uit. Alles borrelt en rommelt de hele tijd. Het voelt als extreme menstruatiekrampen. De hitte erbij maakt het niet beter.

Echt zo kut want ik vind linzen echt lekker en handig omdat het zo gezond en goedkoop is. Ik ga denk ik de komende dagen maar proberen om kleine beetjes van de salade te eten opdat mijn darmen/maag er wat aan kunnen wennen. En vanaf nu aan enkel nog droge bonen voor uren geweekt. Met mate :smiling_face_with_tear:

4 likes

Al op je rug gaan liggen schommelen met je knieƫn omhoog? Dat werkt hier altijd. Of tegen een muur aan zitten en dan knieƫn optrekken.

1 like