Ze zijn onthoofd.
Hoop ik😅
Ben er zo klaar mee
Stomme triforce.
Ze zijn onthoofd.
Hoop ik😅
Ben er zo klaar mee
Stomme triforce.
Oei dat is wel een heeeeeeel kortpittig kapsel dan, wel beter! Opdat ze nooit meer terug komen!
Ben je hier uiteindelijk wel mee naar de huisarts geweest trouwens? Kan het me niet meer herinneren.
Hoop dat je er snel vanaf bent!
Zijn het dan misschien steenpuisten? Die zijn besmettelijk dscht ik
I hate to be that person maar ik zou echt even langs de huisarts gaan, hoor.
Ja en meerdere samen heet een karbonkel, toch?
Heb ze al geappt voor een afspraak, de app van de huisarts zelf heeft issues.
Ik wil hier vanaf. Henriette is ook aan het zwellen en neemt dan weer af en weer gevoelig. Dus ik denk dat die ontsteking er nog zit.
Ja! Eentje heet furunkel
Ik heb even gekeken en de huisarts heeft het voor nu alvast geboekt op perianaal abces. Om half 4 mag ik langs komen.
Helaas niet bij mijn vaste vrouwelijke arts maar daar zet ik me even door heen.
Goed dat je hebt gebeld! Hoe sneller je er vanaf bent hoe beter, heb wel echt met je te doen
Veel succes!
Succes!
Oh het zit dus echt bij je anus of? Zou ik zeker mee naar de huisarts gaan! Een vriend van mij moest daaraan geopereerd worden. Maar dat heette dacht ik een fistel oid. Hopelijk valt het mee en ben je er na vandaag vanaf.
Die boekingen bij de huisarts zou ik me niet teveel van aantrekken! Is even snel obv het verhaal door de assistente en zonder verdere beoordeling van de huisarts
We zien het inderdaad wel. Ik ben in ieder geval blij dat ze me vandaag nog willen zien.
Goed dat je hebt gebeld en dat ze er eindelijk even naar gaan kijken! Succes straks
YESSSSS die zijn zo nastyyy
Ok, niet leuk voor jou, maar mijn popping hart vindt dit geweldig
Het was fantastisch goor maar ik weet nog niet of dat het is.
Love trouwens het gokken en de aandacht ervoor. Mijn vriend noemt me gestoord door dit leuk te vinden. Oke de pijn niet maar de ranzigheid die er uit komt
@Clancy Succes zo, goed dat je voor het weekend nog even terecht kunt anders zit je opnieuw het hele weekend te etteren (pun intended)
Vind het echt balen voor je, maar vind het ergens wel mooi hoe invested iedereen in dit topic is
Haha nou dit. Waarschijnlijk zit ik zo hihaho voor een dokter die ik nog nooit heb gezien en leg ik het hele henriette en jantine en janine verhaal bij hem neer.
Denk dat ik dan gelijk door mag op de wachtlijst voor “wtf is wrong with you”
Gelukkig zijn die wachtlijsten erg lang momenteel