Damn wat rottig allemaal joh, lijkt me ook echt heel pijnlijk! En toch ga ik nu even de strenge dokter uithangen en even reëel zijn: de kans is groot dat je een dezer dagen alsnog bij de chirurg beland. Dat is ook eerste keus behandeling, dat de huisarts nog antibiotica heeft gegeven en afwacht is denk ik echt alleen omdat hij zag hoe erg je niet naar het ziekenhuis wilde. Wat ok is, en superfijn dat hij zo rekening houdt met wat jij nodig hebt (al vind ik woensdag pas weer contact best lang?), maar kans is gewoon groot dat het niet genoeg is.
Máár: van nietsdoen gaat je vriendinnenclubje sowieso niet weg, en antibiotica nemen staat helemaal los van een eventuele operatie, dus hup hup asap nu nemen!!
Voel zoveel angst/ongemak in je post voor de chirurg en ik snap het helemaal want het is een shitlocatie (
) en zo’n operatie is ook spannend en niet wat je wilt, maar je gaat je zoveel beter voelen als dit allemaal klaar is. Dus als het dit weekend erger wordt please doe jezelf en ons allemaal een plezier, hak de knoop door, en bel de HAP.
Damn, wat een blok tekst weer (duidelijk dat ik geen huisarts ben haha), maar opnieuw heel veel beterschap