Het TMI topic #3

Dankjewel! Ik ga die anti biotica nu nemen en dan maandag bellen of ik door kan. Dan ben ik er vanaf en kan ik eindelijk weer normaal lopen/fietsen etc :relaxed::heart:

Angst voor een operatie/sneetje is het niet zozeer, dat boeit me niet heel veel. Het is meer dat ik het niet had verwacht, als in, het zo zou uitlopen dat er een chirurg aan te pas voor moet gaan komen. Het klinkt vooe mezelf gewoon overdreven en zie de ernst schijnbaar gewoon niet zo in. Maar goed, maandag ga ik bellen en de rest van de tijd waarschijnlijk zeuren over de anti biotica :yum:

9 likes

Maar aan de andere kant is dit echt hier al vaak genoemd vorige week. Dus het zal er wel een soort van aan te komen toch.

Wel kut allemaal hoor en ik hoop dat je er snel vanaf bent! Maar ik vond het toch een opvallende opmerking

10 likes

Het is zeker vaker genoemd alleen ben ik te nuchter om er vanuit te gaan dat het die kant op zal gaan “want het zal wel meevallen allemaal”

Maar goed! Dus niet.
Niet om vervelend te doen maar ondertussen weet ik het wel.

7 likes

En waarschijnlijk maakt de chirurg de boel meteen ook goed schoon. Heel veel succes!

4 likes

Hoe gaat het nu?

1 like

Wel prima, wel wat bijwerkingen maar ik probeer het te negeren en door te gaan :relaxed:

2 likes

Neem ook vooral pijnstilling he! Sterkte :kissing_heart: en aan de bel trekken als je je ineens slechter gaat voelen

2 likes

Dankjewel☺️ voel me meer slecht van de anti biotica dan van de puist/abces/bult.

2 likes

Mn grootste nachtmerry is uitgekomen. Ik heb langs de kant van de weg gepoept ( wel op een weiland achter hoog gras)
Maar ik was een heel stuk fietsen en ik was nog lang niet thuis en ineens kreeg ik zulke heftige pijnlijke krampen.
En toen moest ik nog 3 km en ik trok het gewoon echt niet meer. Ik was gewoon misselijk van de pijn.
Nja laat ik maar zeggen dat ik weer een ervaring rijker ben.

37 likes

Ik ban altijd bang dat ik in zo’n geval net geen zakdoekjes ofzo bij me heb

2 likes

Die had ik dus ook niet… ( die sleep ik normaal overal mee naar toe maar had nu net niks bij me ) maar gelukkig geen stempels achter gelaten haha.

6 likes

@Quinn die remspoor was ik er thuis wel uit. Ofnouja die onderbroek Mikker ik waarschijnlijk dan weg. Maar het idee dat iemand mij ziet en erna mij op dumpert zet. De horror. :sob:

6 likes

Henriette is gisteren geknapt en heeft aardig weer wat laten lopen.
Nu nog steeds.

Vandaag even contact opnemen met de huisarts🙌

5 likes

Ik vind het echt bizar dat dat iets is waar je je druk om moet maken, als in dat ik het echt ongekend sneu vind dat mensen dat dus inderdaad zouden filmen, insturen naar Dumpert en dat zij het ook plaatsen. Alsof je voor de lol zoiets zou doen.

4 likes

Gelijk bellen straks!! :hugs:

3 likes

#FreeHenriette

9 likes

Een vriendin van mij heeft een kledingstuk gebruikt om af te vegen :star_struck: volgens mij was het haar BH (en op date, stiekem)

5 likes

Moet het goed schoon houden en woensdag blijft voor nu staan. Dusss we gaan het zien woensdag.

1 like

Ik heb net aambeienzalf gebruikt als verdoving om m’n bovenlip te epileren en ben niet ontevreden met het effect :+1:

Disclaimer: wel gewoon lidocaine+vaselinecreme dus niet met gekke toevoegingen
Disclaimer 2: use at your own risk :joy:

8 likes

sperti???

2 likes