Het TMI topic #3

Nee, deze!

Stink Sperti net zo als Theranal? Want die laatste heb ik ook in huis maar die wilde ik echt niet op m’n gezicht smeren :nauseated_face:

1 like

Hahaha, geen idee, maar mijn moeder had dat altijd in huis voor de occasional aambei

4 likes

Lol ik ging helemaal nadenken, dacht dat dit een MarieClaire afko was

12 likes

Ik heb aamza gebruikt voor een epi van m’n bovli

24 likes

Met verbazing van de huisarts, die het niet had verwacht en ik ook niet, ziet de abces er volgens hem goed uit. Hij voelt geen zakje meer en de huid er om heen ziet er rustiger uit dan vrijdag.
Moet het nu aanblijven kijken en als het terug komt mag ik contact opnemen en krijg ik een verwijzing direct naar chirurg zonder hij het controleert. Als het moet spoed moet door pijn wilt hij me eerst even zien (procedures) zodat hij kan regelen dat het dezelfde dag nog kan.

29 likes

Ah, dit klinkt alsof het de goede kant op gaat! En zo niet, dan hebben jullie ook al een snelle route uitgestippeld. Hoop dat die antibiotica voldoende blijkt. Sterkte nog!

2 likes

Wat fijn!! Blij voor je!

3 likes

Dat is, voor nu, goed nieuws zeg! Hopelijk trekt alles snel weg.

Voor nu inderdaad goed nieuws!
Ik heb mijn twijfels nog wel, al komt dat denk ik door dat de abces nu ook weer gegroeid is.
We zien het wel!

3 likes

Oh wat fijn! Hopelijk lost het zichzelf allemaal op :kissing_heart:

3 likes

Nouuuuu wat anticlimax! :joy:

1 like

Ja sorry dat het goed gaat😂

7 likes

Als het goed blijft gaan is het tijd om een rouwkaart te maken voor Ons Henriette :headstone:

11 likes

Ho ho we mogen het geen Henriëtte meer noemen van de elite he.

Oja ik heb nu ook nog een schimmelinfectie downunder te pakken door de antibiotica. Dus dat is ook gezellig.

10 likes

Wat een kutzooi letterlijk.
Hoop dat het snel beter gaat voor je

3 likes

Dankje! Ik hoop het ook. Ben er klaar mee.:joy:

4 likes

Letterlijk en figuurlijk butthurt

2 likes

Of moet ik zeggen: jammerwel

5 likes

Kan ook!

2 likes

Blijf die naam maar lekker gebruiken! Als ze zich eraan ergeren blijven ze maar weg uit dit topic.

4 likes