Nee joh rest in pus. Abces will last💁
Nu heb ik mezelf natuurlijk vervloekt.
Ik vind het altijd zo grappig hoe iedereen vanaf een bepaald moment een naam geeft aan z’n puist/gezwel/whatever. Mijn vriendje die ik het langste had heette Dirk en was een bolletje naast mijn mond die uiteindelijk is weggesneden. Wie zijn jullie ex-vriendjes allemaal?
Ik ken niemand die dat doet haha
Ik ook niet Maar nu ik er over nadenk heb ik een mini gerstekorrel dus misschie moet ik die maar gers pardoel noemen ofzo
Ik vind het trouwens wel geinig als mensen het doen
Gers de Korrel
Trouwens ik jok, in de cartoon Fairly odd parents was er wel een puist, Bob.
Hoe gaat het nu @Clancy ? Ja je geeft vaak een update maar als ik het TMI topic zie moet ik nu steeds aan je denken .
Ik heb ineens keelonsteking, begon gisteravond, en heb dat al zo’n 4 jaar niet gehad. Het trekt helemaal door naar mn oren nu ik kan wel janken. Ik klonk vannacht en vanochtend als een vrouw die elke dag 3 pakjes shag rookt. Het doet echt ongelofelijk veel pijn. Ook niks gegeten. En ja op internet staan natuurlijk tienduizend tips maar elke wonderbaardelijke tip die iemand hier heeft, graag. Mn keel voelt ook heel droog en dik aan ofzo van binnen. Ik snap gewoon niet waar het ineens vandaan komt.
Mijn dochter van bijna 18 maanden zat heerlijk in bad te spelen met eendjes en bootjes toen ik zag dat er iets heel vies langs kwam waar ze mee speelde en smeerde. Ehm ja het was haar eigen stront heb even gegild naar mijn andere dochter van 9 om te helpen en zoveel zeep gebruikt. Nu ruikt ze weer fris en fruitig
Aaaah! Beterschap! Heb ik paar weken geleden ook gehad. Thee maken met schijfjes citroen en honing, beetje laten afkoelen. Heeft echt voor een verlichting bij mij gezorgd. En af en toe (vies ja) gorgelen met water en zout
Nawh dat vind ik lief haha.
Het gaat best goed. Sinds maandag steeds minder bloed en vandaag bij het verwisselen niets meer. Dus dan mocht ik het zonder gaan proberen.
Vandaag en morgen laatste antibiotica tabletten en dan is het klaar. Vanavond ga ik een Canesten inbrengen om de kut jeuk tegen te gaan.
Heel veel sterkte met je keelontsteking. Wat bij mij tegenwoordig goed werkt is hotcoldrex en honing thee etc.
Antibiotica
Hehe kut jeuk
Ik heb het een tijd terug ook echt heel heftig gehad dat ik ook nauwelijks kon praten van de pijn. Ik kreeg van de huisarts het advies om ibuprofen én paracetamol tegelijkertijd te slikken. En ja, dat is echt heeeel vervelend als je een keelontsteking hebt, maar het heeft mij wel geholpen en ik was er binnen een paar dagen van af. Beterschap!
Ja om de 6u 1000mg paracetamol en elke 8u 400mg ibuprofen. Pijnstilling is key
Krijg je niet meteen. Soms moet je het even uitzitten als het lang door gaat dan naar de dokter.
@Jumpsuit gorgelen met tandpasta werkt ook verlichtend voor de pijn.
Ik meende me te herinneren dat er toch enkele namen gepasseerd zijn in dit topic maar misschien ben ik verkeerd. Alvast een warme welkom aan Gers de Korrel!
Ja, wat is normaal. Sowieso wisselt het in je cyclus wel, en daarnaast zolang het niet stinkt of een rare structuur heeft kun je er ook niet zoveel aan doen
Ik heb dat een periode gehad. Heel vervelend, maar is ook vanzelf weer overgegaan.
ik hoop voor je dat het geen fase wordt, mijn zusje kon nooit het water in zonder te moeten kakken
@Nysmn zoals ik het begreep zijn heel veek keelontstekingen van virale aard
Ik hoop voor je dat deze erge fase dan ook weer overgaat en het weer teruggaat naar normaal. Ik heb destijds zelf niet kunnen vinden wat je eraan zou kunnen doen.