Het TMI topic #3

Potverdorie ik heb voor het eerst in jaren een buikgriep en ik had precies verdrongen hoe kut dat kan zijn. Vannacht enkele keren helemaal bezweet op de wc gezeten met het kotsemmertje voor me. 0/10, would not recommend

9 likes

Hier een positief schijtverhaal. Ben al 5 keer geweest vandaag en voel mij nu zo schoon en licht. Heerlijk.

20 likes

Klik, klik, youtube
Omgg deze playlist is geweldig! Natuurlijk sbeu voor de jongen, maar al die acné :scream:

6 likes

Ik vind zulke filmpjes altijd heel fijn om te kijken. :smile: Maar soms zijn ze ook zo groot en opvallend, dan vraag ik me af, waarom knijpen ze ze niet zelf uit? Ik zou de hele dag voor de spiegel staan knijpen :kissing_closed_eyes:

5 likes

Ja echt wilskracht dit! Maar je ziet ook wel littekens

5 likes

Echt het ergste wat er bestaat!!! Dat je van ellende maar uiteindelijk op de badkamer vloer gaat liggen

3 likes

In de comments staat een vertaling. Die jongen is vanuit Thailand met zijn moeder gekomen. Hij heeft al medicatie gehad waardoor de ontstekingen erger werden.
Nu zijn ze bij haar gekomen en zal hij 2 maanden lang behandeld worden. Vergelijk deel 1 met deel 10 en je ziet al verschil.
Er is ook een lijst met een ander patiënt (Hung) en die is enooorm verbeterd

4 likes

Sikkelvorm op gladde ondergrond
Bloederige hielomtrek op faux marmeren badkamertegel, 15 x10 cm
Axioma 2023

Samenvatting

Zelfs met een kwalitatief nieuw scheermesje, een warme huid en een goede scheerolie, blijft mijn huid protesteren tegen ontharen. Top idee ook, om nog even mijn benen te scheren voordat ik op weg ga naar een afspraak buiten de deur. Heb maar dichte schoenen aangetrokken.

14 likes

Wow ik dacht echt wtf wordt dit als tegel verkocht?!

7 likes

:skull:Vind je mijn kunst niet mooi?

6 likes

Zeer zeker wel! Maar of ik zelf dat patroon in de badkamer wil… :thinking:

1 like

Haha, het is een shitty oude badkamer. De print zonder mijn pootafdruk was vast helemaal bon ton rond de millenniumwisseling, maar nu doet het mij vooral denken aan de tegeltjes in een morsig Duits bikerpension in Beieren.

Ben hard aan het sparen voor een nieuwe badkamer. :sweat_smile:

4 likes

Het is mooi weer en dat betekent… eeltsokkentijd!!!

@Hippe_kikker jaaa net als die badmatten die rood worden als ze nat worden

9 likes

Omg wat als het een cyst is! :scream:

1 like

Ik krijg deze ook regelmatig op mn rug. Mn vriend zit dan altijd te schreeuwen dat ie nog nooooit zoiets gezien heeft en hij probeert ze dan uit te knijpen maar ze zijn vaak zo onderhuids dat dat niet lukt. Ik krijg ze nergens anders, alleen op mn rug. Het enige wat ik kan doen is wachten tot ze weer verdwijnen :frowning:

Ja als het elke keer op dezelfde plek terugkomt is het vaak een cyste toch? Omdat die zak eromheen dan niet volledig verwijderd is groeit het telkens terug. Geen idee of dat in het geval van @Era zo is hoor!

1 like

Maar wil je die zak niet laten verwijderen dan? Want dan komt ie in principe niet terug toch? Ik erger me overigens dood aan mensen die een zichtbare puist hebben met zo’n witte kop en het dan niet uitknijpen. Ik moet echt blij zijn dat ik geen puistjes heb want ik zou er veel te veel in knijpen.

Ik heb trouwens een onderhuids vetbultje volgens mij. Ik weet de naam niet precies. Jaren geleden toen ik naar de huisarts ging voor iets anders dat ook even laten nakijken. Ze zei ja als je wil kan ik het wegsnijden daar zie je niks van. Nou 7 jaar later zit het er nog. Mn toenmalige vriend zei toen, oh ik had het er zelf allang uitgesneden. Wat? :neutral_face:

1 like

Daar moet je inderdaad heel blij om zijn :sweat_smile:

15 likes

Ik heb laatst gesport met een te gladde sok aan waardoor ik teveel in mn schoen geschoven heb. Mijn ene grote teen is nu grotendeels zwart aan onder mijn nagel, echt heel nasty. :sob: Heb er de donkerste rode nagellak al op gedaan, maar zelfs dan zie je er een zwarte rand omheen, zo lelijk.
Voordeel is wel dat het ondertussen geen pijn meer doet.

2 likes

Voelde steeds iets vaag in mn keel zitten, blijkt het zo’n vies amandelsteentje te zijn.

Zijn er middeltjes om deze weg te krijgen? Zie alleen sprays om ze te voorkomen.

Hem eruit drukken heeft geen zin want dan moet ik kokhalzen :clown_face: