Top! Net naar de fantastische Vermeer tentoonstelling geweest. Nu met diarree op het toilet van het Rijksmuseum! En ik moet nog 2 uur naar huis rijden en het gaat over 10 minuten dicht. FML
was het zo slecht?
Nee het was werkelijk prachtig hahaha
Knippen, knippen, knippen!
Al met wattenstaafje geprobeerd?
Ik heb dus dit gekocht maar gaat ook gepaard met veel kokhalzen, is wel effectiever
Niet te verwarren met de appelflap
Echt, HOE DAN. Nog geen twee weken geleden en er begint alweer een nieuwe te groeien. Echt een paar cm van de oude plek vandaan.
Ik zou nu echt meteen aan de bel trekken bij de dokter. Niet meer afwachten, meteen actie ondernemen.
Ik ben met ze aan het appen.
De huisarts is hip.
Heb hier legit geen tijd en geduld meer voor.
En volg het advies ook op. Ik denk namelijk dat het pas opgelost is als de chirurg de zak eruit haalt.
Het is een andere plek dan de vorige keer.
De huisarts heeft een controle gedaan na een paar dagen en volgens hem was er geen zak meer aanwezig. Was het niet nodig om naar chirurg te gaan.
Ja dit klinkt als een fistel en verdient een bezoekje aan de chirurg
Ik kreeg het advies om het nog even af te wachten en bij toename contact op te nemen. Dus we gaan het zien dan maar
Ohhh nee zeg heb echt met je te doen! Wat een ellende Truus ga naar huus!
Ja is ook niet helemaal netjes van me zo’n uitspraak te doen via een forum, ik ben je behandelend arts natuurlijk niet. Meer dat met het hele gebeuren eerder ik in de ‘niet zo lang wachten!’ modus zit
Oh neuh kan jij niks aan doen. Ik vind het irritant om nu te wachten weer en geen zin dat het zo ver uit de bil loopt weer.
Overgeven
Ik was ineens supermisselijk sinds vanmiddag, dus avondeten overgeslagen, want wist gewoon dat het er anders uit zou komen. Net alsnog gebeurd. Ik voel me wel meteen een stuk beter, maar vind die mega zure smaak en geur in je keel en neus toch zo afgrijselijk. En het er dan uit moeten snuiten
Oké paniek
De gast waar ik eergisteren seks mee heb gehad zegt dat hij misschien schurft heeft. JAD JE DAT NIET EERDER KUNNEN WETEN?
Ik ben echt te oud voor deze shit man.
Hoop echt dat er iets van een pil te koop is die je kan nemen zodat je het niet krijgt.
Schurft heeft een incubatietijd van iets van 2 tot 6 weken. Dus bestaat een kans dat hij nog geen klachten heeft maar door iemand is ingelicht. Wel mega kut voor jou natuurlijk.