Ja weet ik hoor. Hij is ook door iemand ingelicht waar hij een avondje op de bank heeft gezeten. Niet tegen elkaar aan. Hij zit ook nog in z’n incubatietijd. Weet niet eens of het dan besmettelijk is. Ik voel nu allemaal placebo jeuk
Eerder moest je je altijd helemaal insmeren maar ik hoorde dit weekend van een bevriende dokter dat er tegenwoordig ook gewoon een pil is die nu vergoed wordt. Omdat er zoveel mensen met schurft zijn.
Hebben jullie wel eens die TikTok gezien van een vrouw die niet wist dat ze haar drinkbeker met plastic rietje moest schoonmaken en jarenlang dronk uit iets waar zwarte schimmel in zat?
Ik was een paar dagen weg en had een bidon waar ik elke dag uit dronk die ik alleen in de hotelbadkamer kon omspoelen. Kom ik erachter dat er ook ineens allemaal zwarte schimmel in zit en ik weet niet hoe lang ik eruit gedronken heb.
Ik heb ook al 3 dagen last van mijn rechter keel/amandel (het voelt dik en pijnlijk met slikken) en links zie ik een amandelsteen. Hoop niet dat het daardoor komt, dat het een bacterie is ofzo.
Bahhhh wat kut! Ik zou gewoon je huisarts bellen en om advies vragen. Je kan er preventief wat voor krijgen (pillen en/of zalf)
Ja of Ls je die beker vult zie je toch dat die riet zwart is.
Hm, een bidon en/of de drinktuit daarvan zijn niet per se doorzichtig. Kan me voorstellen dat als je een bidon hebt met donkere kleur hebt, dat je zoiets niet direct ziet met vullen.
Jaa maar zon rietje zie je wel.
Klopt, maar een bidon heeft toch geen rietje maar zo’n sportdop?
Dat weet ik. Ik heb t ook niet over die bidon maar die vrouw van die video die dr riet niet schoonmaakte.
Ooooooooh haha, dan snap ik je!
Ik heb ook zo’n video gezien over badeendjes… knip ze maar eens open
Nee ik proefde niks want ik had steeds iets van water met een smaakje.
Ik mag hopen dat je daar niet aan lebbert
Babys/kleine kinderen vaak wel
Heb je stolsels bij je menstruatie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ging er net wat over lezen en ik werd een beetje onpasselijk van de foto’s die zichtbaar zijn. Bijzonder ook wel dat ik grote wonden tof vind maar dit dan weer niet.
Voor kinderen heb je vaak badspeelgoed zonder gaatjes om deze reden.
Wow ik dacht dat iedereen dat had eigenlijk! Weer wat geleerd
Gewoon klodders? Maar niet echt stolsels
Ja precies, meer klodders i.p.v. stolsels. Een stolsel is in mijn beleving wat harder. Een klodder zie ik meer als deels flubberig, bijv. een klodder snot.
Ik had ook eens zo’n klodder: het kwam los toen ik m’n tampon wilde verwisselen en het was zo’n lange sliert die aan de binnenkant van m’n bovenbeen bleef plakken
Ben wel blij te lezen dat veel mensen dit hebben. Soms komt er zo’n groot klodderig ding uit dat ik bijna denk dat het een embryo is die het niet redt dankzij m’n koperspiraal. Maar blijkbaar komt het wel vaak voor.