Het TMI topic #3

Ik hoorde mezelf laatst nav zo’n stolsel nog hardop zeggen: ‘Wat is dit nou weer voor halve embryo?!’

Dus nee, je bent niet de enige. :sweat_smile:

2 likes

Dit heb ik dus nog nooit gehad, soms denk ik dat het dan niet goed zit. Of ik zie het niet want ik gebruik altijd tampons, maar ik denk dat ik het anders wel een keer gemerkt zou hebben.

3 likes

Ik vind het bij mij ook meer klodders slijm met bloed dan echt stolsels

4 likes

Haha omdat we toch in het TMI topic zitten: laatst had ik zo’n enorm stolsel dat ik het gewoon aan mn vriend moest laten zien :sweat_smile:. Ook hij was in shock.

Stolsel was echt zo bizar groot dat ik gegoogled heb of het normaal was.

7 likes

Ja dat had je wel gemerkt, ik gebruik ook alleen maar tampons.

2 likes

Ik ben net herrezen uit de meest terror voedselvergiftiging die ik ooit heb gehad. Ik denk dat het komt door appie appeltaart met een 35% korting sticker. :skull: Maar wajo was zo kut, ik was echt die kotsscene uit Triangle of Sadness en die plausibel vrouw tegelijkertijd

12 likes

Mijn buik is erg blij met dit weer. Not.

4 likes

Same here! Al drie dagen aan de sch**t pfff whyyy

4 likes

Hier is het ook feest :poop:

3 likes

Ik had echt zo’n ziek grote na de bevalling in m’n kraamweek. Maar dat is weer anders.

Ik heb echt zo iets goors. Al jaren heb ik last van eelthielen dus dat verzorg ik gewoon wekelijks + zalfjes enzo. Maar nu heb ik sinds de winter (ondiepe) hielkloofjes maar daar zit nu een gigantische blaar onder en die hielkloof staat nu open :face_vomiting:

2 likes

Haal lemony flutter van lush. Dat werkt zo goed tegen kloofjes

2 likes

Is er niet meer volgens mij

1 like

Ik heb hem laatst nog gekocht, zou ik heel erg vinden

1 like

Ging even googlen maar zie online dat er een nieuwe formule zou zijn. Waarschijnlijk heb ik toentertijd misgegrepen. Snel weer lush :heart_eyes:

2 likes

Voetencrème met urea al geprobeerd?

2 likes

Ik heb na de bevalling vrijwel geen bloedverlies gehad en tijdens ook aan de lage kant. Ik vrees echt voor m’n eerste menstruatie want het moet er toch een keer uit lijkt me :dizzy_face:

1 like

Word toch in je lichaam weet afgebroken?

3 likes

Ik dacht ff dat dit nog over aambeien ging :joy::joy:

1 like

Ik heb een ingegroeid haartje oid en het doet zo veel pijnnnnnnn. Er valt ook niks uit te knijpen en heb gister met een naaldje zitten porren, voelde toen wel alsof de druk eraf was maar vanmorgen was t weer terug. 🫠