Het TMI topic #3

De beestjes zijn eruit, dus ik denk dat het daarom geen kwaad kan. Ik geloof mijn huisarts gewoon, heb dat niet volledig uitgevraagd haha

Ik probeer het maar zoveel mogelijk los te laten haha, ik ga het toch niet te weten komen. Ik moet wel zeggen dat ik nu de hele tijd controleer of ik niet iets zie lopen haha, maar verder gaat het prima.

1 like

Water, en daarna goed droogmaken.

3 likes

Ik wil deze info niet googlen. Bang voor vieze beelden. Ja, dat gaat zelfs mij te ver :joy:

4 likes

Warmte en vliegen doen een hoop.
Je kan wel raden wat dat voor beesies geeft

1 like

Ik heb meerdere konijnen moeten wassen met de “madenziekte” en dat kan volgens mij al na 24 uur. Echt heel naar om te zien.

4 likes

Hoeft maar een vlieg een eitje te leggen die leggen er per keer volgens mij 100 ofz. Zo’n vliegenlarve komt binnen 10 uur uit. Die kunnen zich volgens mij weer meteen verpoppen.

tmi over maden en overledene

Regelmatig overledene met maden en wormpjes gezien, het is echt bi-zar en ranzig. Zo kunenn zich zĂł ontiegelijk snel vermenigvuldigen. Het krioelt er dan echt van en je krijgt ze gewoon niet weg want ze hebben vrij spel qua voeding. Ilovemyjob :nauseated_face:

8 likes

Op een overleden persoon kan ik het me voorstellen. Maar wat naar zeg
maar hoe kom je eraan?!?! Mss met vuil water gespoeld of in de aarde gezeten oid :smiling_face_with_tear:. Of was het gezichtsbedrog. Vind die wormpjes die in ontlasting kunnen zitten ook zo vreselijk.

Heb je dan soms gewoon een kist vol beetjes bij de begrafenis?

3 likes

Bij een vinding bijvoorbeeld, helaas genoeg mensen die in stilte sterven zonder dat iemand het doorheeft.

Of met dit warme weer, mensen die thuis liggen opgebaard en waarvan familie denkt “oh het koelt af, even een raampje open zetten” je hebt sneller vliegen binnen dan je denkt, enja dan komen er maden ect.

@Infidel ja soms dus wel, maar iemand wat gevonden is en bijv al weken thuis heeft gelegen die gaat niet meer in een gewone koeling, wij hebben een diepkoeler en die koelt zoals de naam al zegt diep, tot ongeveer - 24 graden dus dan overleefd geen 1 beestje.

1 like

De nagel is losgegaan doordat ik in vies water mijn teen heb gestoten, dus grote kans dat het daarmee te maken heeft. Ik heb waterschoentjes besteld, dus vanaf nu altijd aan, want dit wil ik niet nog een keer :weary:

5 likes

Maar “kleine beestjes” moeten toch gewoon maden zijn van een blauwe vlieg? Of zijn er nog veel meer opties ?

3 likes

Ik heb geen idee haha. De blauwe vlieg cirkelde maandag wel rond mijn voet bedenk ik me nu, ik zei toen nog tegen mn moeder dat die vast allemaal dood en verderf rook. Zoveel verbanden opeens :hushed:

2 likes

Eeeeew voelde je het niet kriebelen? @Vanilleijs Wat een nachtmerrie.
Ze gebruiken soms ook maden om een wond te laten genezen. Alleen denk niet die variant van jou lol omg ik zou echt keihard gillen.

4 likes

ik zou echt mijn voet willen afhakken denk ik.
Echt chapeau dat jij zo kalm en koelbloedig bleef @Vanilleijs

13 likes

Ik geniet echt

12 likes

Haha maar echt, heerlijk goor dit haha!

1 like

Mijn vriend heeft een abces onder zijn oksel, gevuld met pus. Hij is nu naar de huisarts, maar ik mocht niet mee. Echt mijn droom om van dichtbij te zien hoe er een sneetje wordt gemaakt en dat er dan zo pus uit komt lopen. Dit is mij nu ontnomen. Moet ook gewoon werken maar toch

27 likes

Zoals @Soy.peor zou zeggen
.

2 likes

Omg misschien heeft hij HS en volgt er nog meer :smiling_imp:

2 likes

Waarom word ik in deze ranzigheid getagd

12 likes