Ik heb geen idee haha. De blauwe vlieg cirkelde maandag wel rond mijn voet bedenk ik me nu, ik zei toen nog tegen mn moeder dat die vast allemaal dood en verderf rook. Zoveel verbanden opeens
Eeeeew voelde je het niet kriebelen? @Vanilleijs Wat een nachtmerrie.
Ze gebruiken soms ook maden om een wond te laten genezen. Alleen denk niet die variant van jou lol omg ik zou echt keihard gillen.
ik zou echt mijn voet willen afhakken denk ik.
Echt chapeau dat jij zo kalm en koelbloedig bleef @Vanilleijs
Ik geniet echt
Haha maar echt, heerlijk goor dit haha!
Mijn vriend heeft een abces onder zijn oksel, gevuld met pus. Hij is nu naar de huisarts, maar ik mocht niet mee. Echt mijn droom om van dichtbij te zien hoe er een sneetje wordt gemaakt en dat er dan zo pus uit komt lopen. Dit is mij nu ontnomen. Moet ook gewoon werken maar toch
Omg misschien heeft hij HS en volgt er nog meer
Waarom word ik in deze ranzigheid getagd
Is natuur
Nou het is niet opgesneden maar gedraineerd. Hij zei: heel de spuit zat vol pus, je had het echt fantastisch gevonden. Ja thanks maat.
Haha dé drama!
Ik leef hiervoor! Ik volg ook Dr. Pimplepopper enzo, genieton
Echt lullig.
Gaan jullie wel met elkaar verder?
Man ik hoop echt dat de nieuwe antibiotica voor mijn been snel gaat helpen. Het wordt met de dag groter en roder.
Oei het ziet er echt pijnlijk uit. Je was gebeten door een spin toch? Nare beesten! Hopelijk werkt deze kuur wel
Ja dat is wat de huisarts uiteindelijk dacht dus ga er vanuit dat zij weet waar ze het over heeft. Het doet gelukkig geen pijn maar het jeukt echt als een gek.
Sorry voor de dubbel post maar ik heb nog wel een foto van een spuit vol pus voor je! Kwam uit een abces uit mijn borst:
Ik snap dat je er van baalt dat je er niet bij was. Hopelijk verzacht deze foto een beetje je pijn
Echt een hele gore vergelijking maar als ik een griesmeeltoetje door elkaar huts ziet het er precies zo uit!
Omg dank je wel!