Hahaha ja. Dankje! Ik denk dat het ergste al is geweest. Ze moesten voor het lijmen de wondranden goed op elkaar krijgen, en deden dit met een pincet. Verder brand het nu alleen nog wat.
Vind het fijn dat mn huid eindelijk niet meer zon puber huidje is vol met puisten. Maar toch jammer dat ik niet meer zoveel puisten kan uitknijpenā¦
Extra motivatie! Haha
Woooww!!
Sterkte nog!
Ik heb nog niet kunnen kakken vandaag (het gaat toch meer op slot als ik buitenshuis ben dus wel aandrang geen kak). Weet zeker dat het straks weer gezellig tijdens de sportles komt opzetten.
Ik laat ook altijd de meest ranzigste stille killers tijdens het sporten schaam me er soms voor dat andere het zouden kunnen ruiken.
Toen ik een tijd veganistisch at, moest ik wel 3 keer per dag poepen, maar het ging vet snel en bijna altijd āno wipeā. Maar ik werd ook niet zo blij van zo vaak poepen eigenlijk omdat ik ergens anders dan thuis poepen niet zo fijn vindt
Ik liep vanavond in mijn huiskloffie (joggingbroek van mijn vriend, fleecetrui, geen ondergoed) rond toen ik ineens een waterige, dunne vloeistof langs mijn been voelde vloeien en uiteraard in paniek raakte. Ik ben altijd een beetje bang om zwanger te zijn zonder het te beseffen, dus ik dacht oprecht even dat mijn vliezen waren gebroken en ik op āI Didnāt Know I Was Pregnantā terecht zou komen. Ik heb het vocht maar bijna-huilend met mijn vinger opgevangen om eraan te ruiken en het zelfs in mijn mond te stoppen (echt, waarom), tot ik ineens besefte dat ik een uur eerder in bad was geweest en het hoogstwaarschijnlijk badwater was dat magischerwijs in een ontspannen moment naarbinnen was gekomen en er nu allemaal uitkwam.
(Als iemand me kan bevestigen dat de badwatertheorie kan kloppen, zou ik dat erg op prijs stellen. Ik ben namelijk nog wel low key bang dat ik in mijn broek heb geplast zonder het te beseffen!!!)
Je badwatertheorie klopt!
Ja ik heb dit ook regelmatig na het badderen!
OMG! Dat is het dus, als je uit een zwembad komt
Ik heb net zo lekker en lang zitten schijten en ik heb echt het gevoel alsof ik 10 kilo lichter ben.
Buikgriep is echt een persoonlijke hel. Het enige voordeel is dat mijn hoofdpijn weg is, maar ik dat trillerige gevoel na het overgeven is echt naar.
Ik heb gewoon al twee dagen achter elkaar een no-wipe
Is de juiste term niet one wipe?
Is ie niet gelijk de tunnel in gegleden?
Lekkere seks gehad daarna lekker nageknuffeld op de bank met vriend.
Tien minuten na de seks: kramp waar je u tegen zegt en bommen van scheten (nee, we hadden geen anaal gedaan).
Volgens mij nog nooit zo hard gehold naar de wc. Daarna twee keer helemaal leeggelopen, met krampen en al. Nu helemaal leeg en moe, maar soort van voldaan
Ik lag gisteren op bed, ik ben verkouden. Mijn ene neusgat was verstopt, maar ondertussen liep het snot er ook gewoon uit eeww. Snuiten hielp ook niet.
Mijn collega is laatst ziek naar huis gegaan omdat ze een druppel bloed zag bij het plassen, meteen dikke paniek en eenmaal thuis kwam ze erachter dat ze gewoon ongesteld was.