Ik weet altijd wanneer ik ongesteld moet worden, dankzij de Maya app, maar toch ben ik elke keer weer verrast. Dan veeg ik af en dan schrik ik en dan denk ik: heh? Wat is dit nou?? En dan: oh ja, ik ben ongesteld geworden. Zou na 16 jaar toch beter moeten weten
Ik word de afgelopen dagen telkens wakker met een brok snot in m’n keel en ik vind het ZO VIES
Ik heb het een keer andersom gehad, een minidruppeltje bloed tijdens t plassen. Dacht: oh ja zal wel nog ongesteld zijn.
Paar uur later zat ik bij de huisartsenpost. Misschien toch maar beter gaan bijhouden wanneer ik ongesteld word.
Ik werd wakker met een vol gevoel achter mijn neus en in mijn keel. Had ook een supervieze smaak in mijn mond. Gespoeld met zoutoplossing. Kwam er een grote oranje slijmprop uit, gatver!! Echt zo heel dik slijm zoals lijm dat al opdroogt. Voelde me daarna wel beter en de vieze smaak was ook weg.
Ik wil dit ook een keer hebben
Ik heb net weer bijna het toilet verstopt. Hoe produceer ik toch steeds zulke olifantenhopen?
Ik heb een doorbraakbloeding en soms bloed ik en soms niet. Vanochtend werd ik wakker met bloed, maandverbandje ingedaan en die bleef heel de dag schoon. Net kwam ik uit de douche en heb ik geen maandverband oid en is het weer een bloederige zooi😣
Vanavond asperges gegeten en krap een uurtje later gaan plassen… Iewwww die geur is dan zo funky he
Mmh technisch gezien wel he, want je veegt sowieso 1 keer. Oké, one wipe dan.
Ik heb vanochtend gesekst en hij is in me gekomen en heb daarna niet gedoucht of uberhaupt even mn vagijn gewassen. Zit dus al de hele dag goor te zijn.
In my defense: ben niet naar buiten geweest vandaag
Ik heb mijn tampon niet goed ingedaan, hij zit er zegmaar niet helemaal in. Net op de fiets was vreselijk.
Hebben jullie weleens dat je lekker op de bank zit te chillen en dat je ineens naar de wc moet? Maar dan niet zomaar, nee je voelt dat het dunne ontlasting is.
Nou dat heb ik nu, en ik durf niet op te staan om naar de wc te gaan omdat ik bang ben dat het er allemaal zo uit loopt als ik op ga staan.
Hoe heb je gespoeld? Ik heb dit regelmatig en krijg het er dan met veel geschraap uit.
Zoutoplossing inhaleren en gorgelen.
Ik heb volgens mij weer een schimmelinfectie heb er in januari ook al eentje gehad
Als je zulke snel op elkaar volgende schimmelinfecties hebt zou ik wel een arts raadplegen. Niet dat ik je bang wil maken, maar er zou iets onderliggends kunnen zijn zoals diabetes. Of gewoon proberen van ondergoed te veranderen en bepaalde materialen niet meer te dragen.
Het is weg geloof ik, haha. Ik weet niet wat het was!
Mijn baby heeft berg (een soort roos) op haar hoofd. Na het insmeren met olie, kun je de schilfers heerlijk loswoelen en eruit kammen. Sommige stukjes zijn grooooooot!
Ik heb ook lang last gehad van berg, zo’n fijn gevoel als je het er af haalt haha
Oja berg heeft een oppas kindje van mij ook gehad. Ik moest steeds olie blijven smeren al was ze toen geen baby meer maar een jaar of 2. Ik zat bij iemand op de basisschool die dat chronisch had. Dus in groep 8 liep ze er nog mee, en je kon dat ruiken?!