Het TMI topic

Ik liep vanavond in mijn huiskloffie (joggingbroek van mijn vriend, fleecetrui, geen ondergoed) rond toen ik ineens een waterige, dunne vloeistof langs mijn been voelde vloeien en uiteraard in paniek raakte. Ik ben altijd een beetje bang om zwanger te zijn zonder het te beseffen, dus ik dacht oprecht even dat mijn vliezen waren gebroken en ik op “I Didn’t Know I Was Pregnant” terecht zou komen. Ik heb het vocht maar bijna-huilend met mijn vinger opgevangen om eraan te ruiken en het zelfs in mijn mond te stoppen (echt, waarom), tot ik ineens besefte dat ik een uur eerder in bad was geweest en het hoogstwaarschijnlijk badwater was dat magischerwijs in een ontspannen moment naarbinnen was gekomen en er nu allemaal uitkwam. :woman_facepalming:

(Als iemand me kan bevestigen dat de badwatertheorie kan kloppen, zou ik dat erg op prijs stellen. Ik ben namelijk nog wel low key bang dat ik in mijn broek heb geplast zonder het te beseffen!!!)

36 likes

Je badwatertheorie klopt! :wink:

1 like

Ja ik heb dit ook regelmatig na het badderen!

1 like

OMG! Dat is het dus, als je uit een zwembad komt

2 likes

Ik heb net zo lekker en lang zitten schijten en ik heb echt het gevoel alsof ik 10 kilo lichter ben.

10 likes

Buikgriep is echt een persoonlijke hel. Het enige voordeel is dat mijn hoofdpijn weg is, maar ik dat trillerige gevoel na het overgeven is echt naar.

Ik heb gewoon al twee dagen achter elkaar een no-wipe :sunglasses:

5 likes

Is de juiste term niet one wipe? :stuck_out_tongue:

4 likes

Is ie niet gelijk de tunnel in gegleden?

1 like

Lekkere seks gehad daarna lekker nageknuffeld op de bank met vriend.

Tien minuten na de seks: kramp waar je u tegen zegt en bommen van scheten (nee, we hadden geen anaal gedaan).

Volgens mij nog nooit zo hard gehold naar de wc. Daarna twee keer helemaal leeggelopen, met krampen en al. Nu helemaal leeg en moe, maar soort van voldaan :relieved:

3 likes

Ik lag gisteren op bed, ik ben verkouden. Mijn ene neusgat was verstopt, maar ondertussen liep het snot er ook gewoon uit eeww. Snuiten hielp ook niet.

Mijn collega is laatst ziek naar huis gegaan omdat ze een druppel bloed zag bij het plassen, meteen dikke paniek en eenmaal thuis kwam ze erachter dat ze gewoon ongesteld was. :sweat:

21 likes

Ik weet altijd wanneer ik ongesteld moet worden, dankzij de Maya app, maar toch ben ik elke keer weer verrast. Dan veeg ik af en dan schrik ik en dan denk ik: heh? Wat is dit nou?? En dan: oh ja, ik ben ongesteld geworden. Zou na 16 jaar toch beter moeten weten :woman_shrugging:t3:

4 likes

Ik word de afgelopen dagen telkens wakker met een brok snot in m’n keel en ik vind het ZO VIES :nauseated_face:

Ik heb het een keer andersom gehad, een minidruppeltje bloed tijdens t plassen. Dacht: oh ja zal wel nog ongesteld zijn.

Paar uur later zat ik bij de huisartsenpost. Misschien toch maar beter gaan bijhouden wanneer ik ongesteld word.

Ik werd wakker met een vol gevoel achter mijn neus en in mijn keel. Had ook een supervieze smaak in mijn mond. Gespoeld met zoutoplossing. Kwam er een grote oranje slijmprop uit, gatver!! Echt zo heel dik slijm zoals lijm dat al opdroogt. Voelde me daarna wel beter en de vieze smaak was ook weg.

3 likes

Ik wil dit ook een keer hebben :frowning:

4 likes

Ik heb net weer bijna het toilet verstopt. Hoe produceer ik toch steeds zulke olifantenhopen?

5 likes

Ik heb een doorbraakbloeding en soms bloed ik en soms niet. Vanochtend werd ik wakker met bloed, maandverbandje ingedaan en die bleef heel de dag schoon. Net kwam ik uit de douche en heb ik geen maandverband oid en is het weer een bloederige zooi😣

1 like

Vanavond asperges gegeten en krap een uurtje later gaan plassen… Iewwww die geur is dan zo funky he :confounded:

6 likes