Het TMI topic

I feel you. Heb ook al een aantal dagen waterdunne diarree. Zit op t randje van uitdrogen en mn kontgat doet zo’n zeeeer :sob:

Ah jak heb een suikervrij dropje op, ik wéét gewoon dat mijn darmen aan de zwier gaan van de zoetstof in die rotzakken :rage: En toch steek ik er weer een in mijn muif.

En ja hoor, een uur later en ik trompetter het Wilhelmus uit mijn aars. Mijn man zit beledigt in de slaapkamer op zijn xbox omdat hij de meur niet trekt :sob: Nu is het wachten op de bruine zondvloed des doods, waarna de ellende hopelijk weer voorbij is.

30 likes

Heb een menstruatiecup. Vandaag haalde ik ‘m eruit en zat er een bloedslijmsliert aan. Dus ik wilde dat afvegen, maar er kwam geen einde aan. Ik wist niet dat DIT uit mij kwam. Moest net ook niezen en was bang dat mijn cup eruit zou komen. Heb ‘m net verschoond en dan zit ie nog niet zo diep. Vaak verplaatst ie vanzelf na een tijdje, want eruit is moeilijker dan erin.

2 likes

Toen mijn collega even lunch was gaan halen gisteren stond ik alleen in de winkel.
Heb mij een partij staan ruften toen hij weg was. Buikpijn was wel ineens verdwenen. :sunglasses:

1 like

Denk dat ze toen al wel naar buiten was gegaan :stuck_out_tongue: hoe ging het @voortaan?

1 like

Ik heb keelontsteking en ik dacht dat de witte punten maar aan een kant zaten, bleek de andere kant ook vol te zitten. Heb er een foto van gemaakt :joy:
Ranzig, pijnlijk maar ook fascinerend haha

1 like

Nu moet ik denken aan een paar jaar geleden. Toen hadden we op t werk ter promotie van iets een zakje suikervrije drop bij een bestelling gekregen. Collega had (onwetend) zowat dat hele zakje drop soldaat gemaakt en toen bleek ook dat ze niet zo goed tegen die zoetstoffen kon. Ze kon er gewoon echt niets aan doen maar liep dus de hele dag luid te knetteren en zich te verontschuldigen haha.

Edit; ohja! En ze had gecarpoold met een andere collega en die vond het toen een beetje genant dat juf knetter met haar terug in de auto moest hahaha.

4 likes

Billendoekjes! Dat voelt wel een stuk fijner haha.
Ik ben ook nog steeds aan de schijterij:sob:. En eerst maakte ik elke keer netjes het toilet schoon in de hoop niemand te besmetten maar nu echt geen zin meer in…

1 like

Ik kneep net een mee-eter uit op mijn wang en er kwam echt een dikke vette prop uit. Helemaal tevreden.

17 likes

No wipe!

7 likes

Dat zijn echt de beste!

1 like

Ik heb dit echt bijna nooit :weary: Ik heb echt zo vaak dat ik kan blijven vegen. Soms wordt mn anus er helemaal schraal en geïrriteerd van.

Sinds ik vegetarisch eet heb ik pas no wipes! Voorheen had ik echt last van aambeien, harde ontlasting, scheurtjes enzovoorts. Nu moet ik vaker, is het zachter en heb ik echt 1x per week een no wipe.

Ik heb vrijdag een feestje gehad (incl veel bier) en sinds zaterdagochtend zooooveel last van mijn darmen en kramp, ik voel me nu rot van binnen haha

1 like

Vanochtend zo diep in mijn vinger gesneden. Het bloed stroomde eruit en dit bleef dik een half uur door gaan. Al met al heb ik het bij de huisarts dicht laten lijmen. Man, ik kan normaal wel wat bloed hebben, maar ik werd hier echt kots misselijk van. Heb wel een mooie foto repportage gemaakt.

8 likes

Ah ja ik eet wel voor 80% vegetarisch, al ruim een jaar. Wil sowieso 100% vegetarisch gaan eten dus misschien helpt dat! Ik merk wel dat ik meer poep, maar niet vaker haha.

1 like

Ben stiekem wel benieuwd naar je foto’s nu natuurlijk.

3 likes

Ja ik ben ook benieuwd naar de foto! haha

1 like

Ik zal even kijken hoe ik ze in een spoiler kan uploaden!

Spoiler niet openen als je niet goed tegen bloed kan:

Samenvatting

8 likes

Ah pijnlijk! En daar gaat je witte handdoek haha. Hoop dat je er niet te veel last van hebt of krijgt!

1 like