Wauw ik nies net mijn tampon half uit me. Ik voel hem zitten maar ik wil niet opstaan
Ooh dit is zo kut
Ik las dit als reactie erop🙊
Ik had een rijp puistje aan de binnenkant van mijn dijbeen. Ik ging knijpen en er kwam een dikke prop uit. Toen ik die weg had gehaald was er nog een stukje prop achtergebleven, dus die trok ik eruit en het voelde alsof ik hem met wortel en al uit mijn huid trok. OMG zooooo fijn was dat. Puistje in een keer leeg.
Ik ben bijna jaloers!
Ik kreeg de vraag “hoe gaat het met je baarmoeder ?” Van m’n beste vriend. Ik dacht ineens, oja ik moet m’n tampon echt een keer verwisselen. Heb een foto van m’n volle tampon gestuurd als antwoord.
Tot 3x toe in 24 uur mezelf helemaal leeg gepoept.
Ik heb iets gegeten wat niet oke viel.
Mijn avondeten was nog niet eens verteerd gisteravond.
Een vriendin stuurde een foto van haar monsterlijke puist. Ik zei: dit is echt m’n droom. Ze komt zo langs en dan mag ik aan de slag. I’m so excited!!
Hou ons op de hoogte xD
Dat zijn de beste vriendinnen
Het waren 4 puisten in 1. Echt 4 keer zo een puskop. Ik ben zo satisfied
Mijn moeder vroeg laatst of ik even op haar rug wilde kijken want er zat een korstje oid dacht ze. MEGA PUIST ofzo was het, ik drukt er zachtjes op en wow er kwam me toch een hoop zooi uit.
Ik heb gewoon wéér puisten in mijn oor. Hoe dan?
Misschien iets heel stoms hoor, maar kan het zijn dat er shampoo/zeep in je oren blijft zitten na het douchen? Dat er op die manier puistjes ontstaan?
Ja dat zou goed kunnen hoor. Ik moet er echt op gaan letten want dit is niet meer normaal
Oh dat heb ik ook! Lastige plek bij mijn grote teen en de teen ernaast
Ik heb een puist op m’n enkel, que¿?
waarom vraagt je BESTE VRIEND naar je baarmoeder?
waarom stuur je een foto van een VOLLE tampon?
waarom heeft dit 9 likes???
zoveel vragen!!!??!?!?!!?!!
ik snap dat dit het tmi topic is maar ben nu toch een beetje verbaasd
Ik heb net gepoept en ik ruik het gewoon tot op mijn slaapkamer.