Het TMI topic

Ik had ook maar 1 sliertje :frowning:

1 like

@Karl_Lagerfeld @Luzarl idd zeg maar uurtje of 2.

Ik had een likdoorn dus een dag zo’n pleister erop gehad en gisteravond haalde ik 'm er af en mocht 'm verwijderen. Was best fascinerend moet ik zeggen, er bleef echt een soort krater over waar dat ding had gezeten!

4 likes

Ik gebruik altijd de strips van kruidvat eigen merk, zijn iets van €2 voor 6 stuks.

Deze had ik net op mijn neus:

Add images

En deze op mijn kin :scream:

8 likes

Ik wil dit ook! Heb altijd het idee dat mn poriën vol zitten en dan valt het op zo’n strip altijd tegen…

Ik doe altijd eerst een nat heet doekje op mijn neus/kin om even een soort van te “stomen”, daarna maak ik mijn neus een beetje nat met dat warme water. Dan plak ik de strip dr op en goed aandrukken, daarna even goed je doekje uitknijpen en daarmee op de strip duwen zodat de buitenkant iets vochtig wordt maar niet nat. En wachten tot die helemaal hard en droog is, anders komt er bijna niks uit. Ik trek de strip er ook altijd in super slowmotion af, doet wel meer pijn maar helpt bij mij wel beter

3 likes

Ik ga het vanavond meteen proberen!!

1 like

Plas jij wel eens in de douche?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ahhh bahhh. Ik kan daar ook totaal niet tegen! (ik ging al bijna een keer onderuit van een paper cut😂) hopelijk heelt het snel!

2 likes

Aaaah nee!! Dat is echt zó kut, krijg er helemaal kriebels van.

2 likes

Ik had dat laatst ook, werd er ook naar van. Misschien een kleine troost: het heelde best wel snel!

1 like

Bij jackass maakten ze papercuts tussen de tenen en in de mondhoeken. Ik word er nog steeds misselijk van als ik er aan denk.

3 likes

Jaaa vreselijk!

Ugh ik kreeg echt rillingen

27 likes

Wow! Op een zwarte strip zie je het nóg beter! Welke is dit?

Van Biore. Maar zag dat die ook meerdere soorten hebben.

1 like

Ik was vanochtend vet aan de schijterij en het was zo veel dat ik VIER keer moest doortrekken voor het weg was

12 likes

Ik vind het jammer dat ik altijd zo snel klaar ben met kakken. Kakken lukt me incl vegen vaak in 2 minuten, maar het lijkt me zo chill om er thuis 5-10 minuten voor te moeten zitten zodat ik even kan forummen/youtuben op de wc. Nu ben ik meestal al uitgepoept voordat ik het forum/YouTube voor me heb. En nee, na het poepen blijven zitten en forummen is niet hetzelfde. :frowning:

9 likes

Winst van mijn kin :smile:

11 likes