Het TMI topic

Haha, nee daar moet je echt blij mee zijn! Kon ik dat maar, af en toe blijf ik maar vegen :yum:

2 likes

Mehhh ik heb een dikke bult onder mijn oksel die pijn doet. Ik zie dat ‘ie dikker is dan aan de andere kant, hoop dat het gewoon wegtrekt. Vind oksels altijd meteen zo naar met die klieren enzo.

1 like

Beste vangst van me leve
Dit komt trouwens van mn kin af

63 likes

Omgggg yes!!

1 like

Ik had echt een grote onderhuidse puist op mn kin, waarvan ik dacht dat hij echt onuitknijpbaar zou zijn. Net heb ik er met een naaldje ingeprikt en alle zooi kwam er uit, voldaangevoel +100 :sunglasses:

22 likes

Omg zijn dit die bioré?? Dan heb je me bij deze geinfluenced en ga ik ze zsm kopen!!

Bioré ja!! Heb ook wel echt een vieze kin moet ik zeggen

1 like

Het heeft eigenlijk niet zo veel nut om je poriën elke keer leeg te maken met zon ding. Ze hervullen zichzelf toch weer.

5 likes

Je hebt toch soms zo’n velletje naast je nagel en dat moet je er dan aftrekken, nouja moet natuurlijk helemaal niet maar dat doe je dan en vervolgens doet het vet pijn. Ik heb dat dus bij mijn rechter kleine teen. Er zit serieus een GAT nu naast die teen. Ik had allemaal bloed in m’n sok. Het is ook echt pijnlijk. En zodra dit herstelt is, doe ik het waarschijnlijk weer. :expressionless: Oh en ik trek ook regelmatig de nagel van die teen af en dan zit er al een soort mini zacht nageltje onder. Ik heb echt medelijden met die teen. Wat ik em elke keer aandoe.

3 likes

Ben blij dat ik eindelijk iemand tegen kom die hetzelfde doet. Gisteren nog de nagel van mijn kleine teen afgetrokken (en vet pijn met lopen), iedereen verklaart me voor gek. Maar ik ben dus gelukkig niet de enige hahahahaha

2 likes

Mensen die nooit dit soort dingen doen, nooit blaren doorprikken, altijd braaf korstjes laten helen, of nog erger puistjes laten “rijpen”, vertrouw ik niet. Mijn ex had regelmatig wondjes op zijn arm of hand vanwege sport en daar zat hij dan nooit aan en toen heb ik een keer geroepen. “KRAB HET ER EENS AF!!!”. Dit is ook de reden waarom ik onnodig veel kleine littekens heb. En ik heb nu ook pijn met lopen in schoenen😂. Oh en ik wil al heel lang een ingegroeide teennagel.

2 likes

Oh geloof me daar ga je op terug komen als je er ooit echt eentje hebt :sweat_smile:

12 likes

Inderdaad ik snap het ook niet?
Sowieso levert het niks op. Ik heb zelfs een gaatje in mijn neus omdat ik daar ooit een grote mee-eter heb weggehaald en dat gaatje is nu een soort littekentje daarvan ofzo.

Ben sinds 4 weken gezond aan het eten en fanatiek aan het sporten en merk dat mn lichaam echt slecht reageert op vet eten.

At net een broodje met gekookt ei en avocado

Emetofobie

Stond in de keuken en dacht ineens hmmm mn maag voelt vreemd…
Daarna begon ik al snel te kokhalzen dus snel naar de Wc … alles er uit stukken brood en alles … en door dat het stukken waren ging ik alleen nog maar meer over mn nek. Heb er denk ik een half uur gezeten… denk dat ik nu wel leeg ben

Is dit vet eten? Ik hoop dat je je nu beter voelt.

Nou ja zit wel wat vet in een avocado gezond vet en denk dat mn lichaam nu anti al het vet is ofzo…

Voel me wel beter nu

1 like

Jaaa, ik ook! Laatst vond ik het zonde dat ik vooraf niet op de weegschaal had gestaan. Was echt benieuwd hoe veel het was.

2 likes

Pff mijn ouders hadden afgelopen weekend iets verkeerds gegeten dachten ze en ze moesten allebei overgeven. Nu begon ik me vanmiddag toen ik ner thuis was steeds beroerder te voelen aan de schijt. Maar bleef me slecht voelen en net dus overgegeven. Ik heb niet hetzelfde als hun gegeten dus is het dan niet gewoon buikgriep? Ben helemaal slap.

Ik moet altijd hier aan denken als ik weer zo’n velletje heb:

50 likes

Ik voel de pijn ook gewoon