Het TMI topic

Nou ja zit wel wat vet in een avocado gezond vet en denk dat mn lichaam nu anti al het vet is ofzo…

Voel me wel beter nu

1 like

Jaaa, ik ook! Laatst vond ik het zonde dat ik vooraf niet op de weegschaal had gestaan. Was echt benieuwd hoe veel het was.

2 likes

Pff mijn ouders hadden afgelopen weekend iets verkeerds gegeten dachten ze en ze moesten allebei overgeven. Nu begon ik me vanmiddag toen ik ner thuis was steeds beroerder te voelen aan de schijt. Maar bleef me slecht voelen en net dus overgegeven. Ik heb niet hetzelfde als hun gegeten dus is het dan niet gewoon buikgriep? Ben helemaal slap.

Ik moet altijd hier aan denken als ik weer zo’n velletje heb:

50 likes

Ik voel de pijn ook gewoon

Iieee, ik kan heel veel hebben maar hier krijg ik altijd kippenvel van!

Dat klinkt wel meer als buikgriep ja. Beterschap!

1 like

Ik heb redelijk stijl (hoofd)haar van mezelf, maar soms heb ik van die gekke korte kroeshaartjes er tussen zitten, super fascinerend. Is ook best een dikke haar

Foto

19 likes

huid zacht maken met heet water en met een naald er in prikken en hem dan omhoog wippen.

Wow ik ben echt verrot van binnen, word naar van mezelf

M’n vriend had een keer zo’n tepelhaar tussen z’n normale rechte tepelhaar.

Ben lekker bezig vandag, vocht komt er van onder en boven uit (meer dan dat kan je t niet noemen) en heb ook nog koorts :+1:t2:

1 like

Ach het tmi topic aanklikken tijdens het eten is altijd op eigen risico :biggrin:

8 likes

Doet dit pijn of niet?

Ja maar niet zo erg als aan de onderkant!

1 like

Ik geloof dat ik ze nog maar een keer moet kopen want zo satisfying waren mijne zeker niet

1 like

Niet echt TMI, maar ik slik de pil en ik heb nu zo’n buikpijn waarvan ik weet dat het tijd is voor een stopweek. Maar ik ben nu weer ontzettend verkouden nadat ik net beter was van keelontstekingen ik ben altijd zo zwak tijdens mijn stopweek dat nu stoppen ook geen optie is, want dan wordt ik waarschijnlijk weer ziek.

Omg ik stond net op en voelde iets bij mijn oorschelp. Dus ik voorzichtig voelen, haalde ik zo’n een donkerbruin/zwarte harde grote prop oorsmeer uit wat gewoon uit spontaan uit mn oor kwam. Tijd om weer mijn oren uit te laten spuiten denk ik haha

11 likes

Haha woooh zo chill. Ik heb dus altijd dat er brokjes oorsmeer zo uit m’n oor vallen (alsof iemand ze van binnenuit naar buiten gooit) maar dat zijn nooit heel grote proppen

3 likes

Haha ja aan de ene kant was het echt chill, maar aan de andere kant ook zo fascinerend en tegelijk smerig. Heb dit ook echt nog nooit meegemaakt.