Het TMI topic

Echt een verrassing als je de :corn: in je :poop: aantreft de day after

8 likes

Mijn kat heeft echt heerlijke mee-eters die hij ook nog uit laat knijpen :+1:

48 likes

Ik laat mij maandelijks (brazilian) waxen. Ben altijd stiekem bang dat ik ineens tijdens de wax ongesteld word. Of dat ik een aambei of iets heb (zonder zelf door te hebben) en dat ze me er dan op wijzen. Nooit echt gebeurd gelukkig.

Hoe doe je dit precies? Wil ik ook!

Ik ben ongesteld en ging net douchen en voelde echt wat uit me komen toen ik er net onder stond… Zie ik echt zo’n dikke rode sliert wegdrijven… Ik vond het echt fascinerend haha.

6 likes

Ik had dat net ook! En meestal stap ik uit de douche en droog ik me even snel af en dan een tampon erin. Vaak red ik dat wel. Maar nu stapte ik uit de douche en er liep zo veel bloed langs mijn benen dat ik maar weer even onder de douche ben gestapt😵

3 likes

OMG

Elke keer als ik heb gesport zitten mijn voeten helemaal onder de onderhuidse? blaren (onder eelt/vel zegmaar). Heb denk ik een verkeerde wrijving ofzo.

Wil super graag een keer die sokken proberen en heb ze ook in huis, maar vind het zo raar als ik dan na mijn teamsport gezamenlijk douche en mijn voeten er zo uit zien haha
Nog maar even uitstellen tot het seizoen over is.

Kan aan je sokken liggen ook denk ik, misschien kun je andere proberen?

Ik had een mega puist in mijn lies. Er kwam zoveel pus uit, love it. Had foto’s willen maken, maar was op dat moment bij mijn date thuis in zijn badkamer hahaha.

5 likes

Heb al verschillende sokken geprobeerd, ook al verschillende schoenen versleten dus daar ligt het niet aan. Denk dat ik gewoon een keer zooltjes moet haha
Maar bedankt voor de tip!

W o w fascinerend

1 like

Met een pincet, of was het al gelukt?

Mag ik het doen mag ik het doen?!

2 likes

Ik heb vanavond de eeltsokken gebruikt, let the fun begin :hugs:

7 likes

@HvO @Rozevarken @SpeedOfSound jullie hebben likdoornpleisters gebruikt toch? Welke hebben jullie gebruikt? Doet het pijn? Hoe lang duurt het voordat een likdoorn weg is? Ik heb er volgens mij 1 op mijn kleine teen

Jaa, ik heb ze van Hansaplast en binnen een dag kon ik de likdoorn weghalen. Maar ik had ook een kleintje dus weet niet hoe het zit met grotere

1 like

Ik gebruik die van de kruidvat eigen merk en vind die zelf ook wel fijn. Heb ooit een grote gehad op mijn teen en toen heb ij wel 2 of 3 keer achter elkaar een pleister moeten plakken maar daarna was die ook weg.

1 like

Mijn zaterdagavondbesteding! Iemand nog tips? Op de verpakking staat nagellak verwijderen, is dat echt nodig? Ik ben lui.

1 like

Ik heb het er een keer op laten zitten, maar het werd heel dof en bleek, dus toen moest het er nadien alsnog af.