Ik weet niet of dit exact is hoe je borsten weegt maar ik stond eens op de weegschaal en toen kwam mijn vriend onverwacht achter me staan en die tilde mijn borsten op (hij nam ze dus vast maar van onderen dus) en dat scheelde in totaal wel een kilo of twee op de weegschaal 
Ik ga vragen of mijn vriend dat met mān buik wil doen
Weeg ik ineens 60kg.
Ok dan heb ik officieel dikke tetten
Ik ging dat dus googlen en vond 10 feitjes over borsten. Voordat er siliconen waren gebruikten artsen oa glazen ballen. Watttttt.
Omg, ik slik net een maand geen pijnmedicatie meer die als een van de voornaamste bijwerkingen constipatie heeft en nu net een paar dagen lijkt alles eindelijk weer een beetje op gang te komen. Ik moet wel drie keer per dag voor een grote boodschap maar het is zo fijn, nooit verwacht dat ik dit zou hebben.
Ik had een puist op mijn wang en wauw dit was de grootste ooit. Ik kneep hem uit en 3x achter elkaar spoot het op de spiegel. Vervolgens DROOP het pus over mijn wang naar beneden. Toen ik het schoonmaakte en opnieuw kneep droop het er weer uit, zoveel dat het was.
Toen werd ik een heel klein beetje misselijk en licht in mijn hoofd
Too late haha de krater zit alweer netjes verstopt onder een mooie laag make up.
Hij leek ook helemaal niet groot op het eerste gezicht maar het zat blijkbaar allemaal onderhuids? Nooit zoiets gezien nog
Dit zou op zich best kunnen. Heb je een grote cupmaat?
Ik had een G/H cup, en tijdens mān verkleining hebben ze ruim een kilo (500 gram per borst) er af gehaald en heb nu nog een C/D cup.
Ja, dan zou het gewicht best kunnen kloppen.
Heftig idee hĆØ, dat je zo veel gewicht aan borst meedraagt.
Wow hoe is het gelukt om zo precies te meten? De mijne was tussen de 1600 en 1800, dus 1584 kan zeker!
Haha okĆ©, dat klinkt wel logisch. Ik vroeg me al af of ik zoān incompetente weger was
Ik wil niet weten wat er met mān borsten gaat gebeuren als ik ooit zwanger word trouwens
Ik weet niet precies wanneer je borsten het meest groeien tijdens de zwangerschap, maar hopelijk blijft het allemaal een beetje te doen voor je!
Soms denk ik dat ik mijn roeping als dr pimplepopper heb gemist
Ik vind het alleen bij mezelf zaligmakend, bij anderen echt vet goor haha.
Ik heb volgens mij amandelsteentjes⦠tenminste ik zie ineens sinds met allemaal witte vlekken achterin mn keel.
omg ZO jaloers
Als iemand ooit iets behandeld wil hebben of iets vies heeft of gewoon de mening van een expert wil, stuur mij dan een DM.
Ik kan alles van puisten uitknijpen tot piercings verzorgen tot ingegroeide haren verwijderen tot pedicures.
Dit geloof ik bijna niet
wie laat in godsnaam zān oor zó vol zitten. Je merkt toch op een gegeven moment dat je niet meer kan horen?!
Wait what, een blarenpleister erop?
Wow! Ik heb dit ook wel eens gedaan maar bij mij werkte het helemaal niet!? Geen idee wat ik verkeerd doe dan, ik wil dit ook!