Het TMI topic

Zo ziet mijn zaterdagavond er ook uit :joy:
Wat stinkt dat spul trouwens wat erin zit.

Sinds een week komt er zo’n vreselijk vieze lucht van mijn afscheiding dat ik er zelf misselijk van word :nauseated_face: heel zurig, het ruikt haast als urine. En ik zie morgen m’n date en ben zo bang dat hij het ook zal ruiken. BAH

Ja, misschien beter van niet inderdaad :tired_face: ik heb deze week geen tijd om naar de huisarts te gaan maar als ik er volgende week nog last van heb ga ik naar de dokter.

1 like

Als ik ongesteld ben borrelt mijn buik altijd het erg. Terwijl ik daar normaal juist nooit last van heb. Maar echt rare harde geluiden en piepen komen eruit. PRREE IEE AAGGGG WOO RR. ik lag in bed met m’n date, we wilden slapen maar het klonk zoo hard. Of m’n buik eindelijk ff z’n mond wilde houden. :ghost: Ben wel blij dat ik dit midden op de dag minder heb zeg.

1 like

Jouw buik is aan het inbellen op internet.

54 likes

Wat is het ICQ nummer van je buik?

3 likes

Net een pimple gepopt en er bleef maar zooi uit komen, heerlak.

1 like

Dit kwam net uit mijn mond toen ik hoestte??

27 likes

Rokertje? :wink:

1 like

Dit heb ik ook soms en vind dit echt chill/fascinerend haha

1 like

Dit de hele dag, ik word gek. Het houd maar niet op?!

1 like

Ik epileer al jaren mn oksels en ik vergeet altijd te scrubben. Resultaat: heel veel ingegroeide haartjes. Ik vind t heerlijk om uitgegroeide haartjes eruit te pulken maar in de spiegel lukt t niet. En zonder spiegel kijk ik me scheel op mn oksel en krijg ik hoofdpijn. (Had laatst wel 3 haartjes uit 1 bultje. Score!) Vriend wil me niet helpen want vindt zoiets akelig. Bestaan er professionals die zoiets doen?

1 like

€5 per haar

3 likes

Guilty :metal:t4:Hahahaha

Ik heb nooit heel erg veel last van afscheiding maar vandaag was ik aan het werk en opeens voelde ik een soort ‘flats’ uit me stromen en ik voelde dat mijn ondergoed ook nat werd. Ik twijfelde zelfs of ik geen doorbraakbloeding had. Maar het voelde wel weer anders want het stroomde niet echt zoals bij bloed. Too much detail maarja he.

Dus ik snel naar de wc maar ik kon er niks meer aan doen. Het was wel gewoon prima van kleur en geur. Maar het voelde echt gek

1 like

@LastYoungRenegade ik tag je even hier want weet niet of iedereen op details zit te wachten in het wjekw! Maar ik ben even benieuwd naar wanneer je de sokken hebt gebruikt? Ik heb ze afgelopen zaterdag gebruikt maar heb nog niet echt vellen ofzo ja als ik pulk komt de huid wel een beetje los maar het valt er niet vanaf. Dus ben benieuwd waar jij bent in het proces! Als je geen zin hebt om het te delen snap ik dat :joy:

Even een vraagje over de sokken. Mijn werk bestaat uit alleen maar lopen/staan eigenlijk. Zijn je voeten daarna of tijdens het vervellen gevoelig?

Mwoah, ik had er niet veel last van en sta/loop ook de hele dag.

1 like

Ohh ik heb dit echt te vaak, zo vies vind ik dat. Echt zo’n flats inderdaad, ieeeeh

Bij mij duurde het 6 dagen voor het begon te vervellen!

1 like