Het TMI topic

Ik heb dit ook wel eens gehad. Nu nog steeds een litteken wat heel langzaam weggaat.

Omg dat is het enige “vieze” wat ik heb. Het klinkt idioot maar ik wil graag een keer zo’n ingegroeide teennagel waar van alles onder zit. Of een mega grote gore puist. Ik heb dus wel zo’n ding, het zit op m’n decolletĂ© aan de linkerkant en toen ik jaren geleden voor iets anders bij de huisarts kwam kaarte ik dat aan. Het was niks zei ze en ze zou het als ik wilde het er zo kunnen uithalen. Het is hard en je kunt het vastpakken maar ook weer niet echt? Mijn ex zei , als ik dat had had ik het er al lang zelf uitgesneden. Oh ja natuurlijk ik ga ff m’n broodmes pakken. Heb het misschien al wel 5+ jaar en het groeit mega langzaam. Een heel raar ding. Ben alleen bang voor de pijn. :joy: Overigens weet ik niet of dat exact hetzelfde is.

2 likes

Ja, dit was al een probleemzonne :frowning: het is een stukje huid op mijn wang met hele grote open poriën die daardoor heel makkelijk verstopt ramen. Is idd zo gekomen doordat het puistjes waren en ik er lekker vaak aan ging zitten.

Ik heb een oorbelgaatje weer door moeten prikken omdat ik er te lang geen oorbel in had gedaan. Nu is het gaatje wat geĂŻrriteerd. Ik ging het vanavond schoonmaken met zoutoplossing om het te kalmeren en zag iets wits zitten in het gaatje.

Ik dacht oh dat is gewone ‘liquid’ pus dat kan ik er zo uit laten lopen door er even op te duwen. Dat gebeurde niet, dus toen heb ik op mijn oorbelgaatje geduwd zoals ik een puist zou uitduwen; komt er echt een keigroot bolletje harde pus eruit?

Met het oorbelgaatje gaat het nu goed hoor. Maar dit was zo raar maar voldoenend?

34 likes

Inderdaad, dar dacht ik ook, maar het deed blijkbaar niet zo veel pijn!!! Ik durfde zelfs niet te kijken/luisteren toen hij het er uit trok :sweat_smile:

1 like

Oh, dit heb ik ook soms in de 3 gaatjes waarin ik nooit meer wat draag. Heerlijk.

1 like

Omg ik heb laat gisteravond de boosdoener eruit kunnen halen: een mini stukje maar mega scherpe nagel. Nu net wakker en mn teen is weer helemaal pijnloos :blush::blush: ZO satisfying en een opluchting :joy::joy:

14 likes

Ik heb vanochtend suikervrije dropjes gegeten en nu voel ik m’n buik al zo hard rommelen. Wordt wat straks, had dit van de week ook al. En dan toch eigenwijs te veel van die dropjes eten.

1 like

Mijn moeder had een keer een zalf voor ingegroeide nagels, het hielp echt tegen het kloppende pijnlijke gevoel. Weet niet meer wat het was
 Zinkzalf? Geen trekzalf sowieso want dat dacht ik eerst maar dat stinkt zo erg en dat had mijn moeder toen niet.

1 like

Ik heb een kater, ben gister in een hoodie naar bed gegaan (??) en zit nu ongedoucht te niksen en ik ruik mezelf echt. Geen energie om te douchen.

14 likes

Een skin tag dan?

Een warm compres kan helpen met sneller later rijpen. Tea tree olie is ook fijn op puistjes en is ontstekingsremmend en droogt een beetje uit. En een klei masker helpt de boel ook versnellen. Ik las ook ergens op t forum over een blarenpleister, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. En niet pulken dan krijg je littekens!

Je hebt trouwens echt mooie wenkbrauwen!

@Nidorina Hij moet nog rijpen denk ik, nu kun je nog niks uitknijpen als je al zou willen.
Ik vind je wimpers ook mooi! Welke mascara gebruik je?

Nee in heb ff gekeken maar dat is het niet. Achja ik heb er ook geen last van maar het voelt gewoon raar als ik eraan zit. Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet als ik het weg laat halen. Dan maak ik er uiteraard een foto van voor de mede tmi lovers.

2 likes

Een stuk blarenpleister uitknippen dat erop past en een nacht laten zitten! Gegarandeerd dat de pleister morgenochtend wit is

Ooooh ik heb weer eens kramp in mn anus en ik ben er helemaal misselijk van. Waarom heb ik dit zo vaak :’)

2 likes

Ik heb nog nooit een huisarts gehad die het niet fantastisch vond om te doen. Laatst een aio die bang was me pijn te doen terwijl ik gefascineerd het tafereel zat te bekijken. :joy:

1 like

Ik heb iets te veel smintjes gegeten dus nu blijf ik maar scheten laten. Ze zijn echt heel hard, moet er de hele tijd om lachen.

8 likes

Ik hoest al meer dan 2 weken en net moest ik kei hard hoesten en hoestte ik een grijs bolletje op dat vreselijk stonk. Waarschijnlijk uit mijn longen gekomen
 :nauseated_face:

1 like

Waarschijnlijk een amandelsteentje

1 like