Het TMI topic

Ik heb er wel eens wat eraf gehaald met een comedonenlepel :face_with_hand_over_mouth: Moet wel zeggen dat ik toen (chronisch) ontstoken amandelen had en heeeel nieuwsgierig was. ā€œGelukkigā€ lagen de steentjes niet diep en meer erop, want echt graven is niet goed voor die huid.

2 likes

Ik heb denk ik in mn leven bijna alles er wel uitgehoest behalve zon steentjeā€¦

2 dagen achter elkaar (aardig pittig) Chinees gegeten en nu staat mijn achterkant in de fik. :fire: :cry:

2 likes

Ik krijg echt letterlijk de schijt van dit weer.
Van warmte blijf ik aan het poepen.

4 likes

Ik wist ook nooit dat amandelsteentjes bestonden, totdat mijn vriend er een paar jaar geleden mee kwam. Hij voelt soms dat ze in zā€™n amandelen zitten en haalt ze er dan uit voor de spiegel. Toen ging ik nadenken en besefte ik me dat ik ook vaak voel alsof het achterin mn gehemelte/bovenkant keel een beetje vol zit. En toen ik er een keer goed voor ging zitten, ja hoor, allemaal amandelsteentjes eruit. Ik verwijder ze nu ongeveer 1x per maand als ik weer voel dat het vol zit. Echt mega goor, maar voelt zo chill als mā€™n amandelen weer leeg zijn :joy:

1 like

Bij mij zie je ze ook niet zitten, maar ik heb echt mini amandeltjes. Ik ga idd ook altijd met telefoonzaklamp in mā€™n mond en dan met een wattenstaafje of zoā€™n stokje dat bedoeld is om je nagelriemen mee terug te duwen (loooool) op mā€™n amandelen drukken en pas dan komt er (soms) troep uit :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Ik wist door dit forum pas van het bestaan van amandelsteentjes af. Heb zelf al meer dan 20 jaar geen keelamandelen meer.

5 likes

Ik doe precies hetzelfde met mijn telefoonzaklamp :slight_smile:

1 like

Ik heb net gekeken en denk dat ik wel iets wits zie. Maar als ik er tegen druk met een wattenstaafje dan begin ik meteen te kokhalzen.

2 likes

Dit ja! Ik begrijp gewoon echt niet hoe je dit kan doen, maar wil het ZO graag

Inderdaad HOE DAN. Ik heb ze ook vaak maar ik kan daar niet eens in de buurt komen?? Laat staan erop duwen.

En ik snap ook niet dat anderen dit willen hebben, ik zou mijn amandelen er bijna door uithalen als het niet zoā€™n pijn zou doen. Die dingen stinken ZO erg

Getsie, ik heb nu amandelstenen opgezocht en ew.

Bah, heeft iedereen dat standaard?

1 like

Ik moet sinds ik van het bestaan van amandelstenen af weet alleen maar denken aan oude leraren die onwijs uit hun giechel stonken. Zou dat de oorzaak geweest zijn!? En zou een tandarts dat niet gewoon moeten kunnen zien en mensen erop wijzen!? Zoveel vragen!

1 like

Zou echt heel goed kunnen hahaha, die dingen meuren echt onwijs erg, zodra ze bij mij weg zijn stinkt mn adem ook instant niet meer. En ik blijf me er idd ook over verbazen dat zoveel mensen nog nooit over het bestaan ervan weten, ik dus ook pas sinds een paar jaar terug. Ik vertelde het recent ook aan mn vader en die keek me ook aan alsof ik gek was geworden :sweat_smile:

1 like

Ik ga t serieus volgende keer gewoon aan mā€™n tandarts vragen!

Waaaaaarom werken ze bij mij nooit. Ik wil dit ook :sob:

1 like

Die heb ik dus gekocht omdat iedereen hier er zo lyrisch over was. Maar de strip blijft van zowel mā€™n neus als kin leeg :frowning_face:

Aah enige maanden geleden heb ik iets laten vallen op mijn grote teen. Ding pimpelpaars. Begon al los te zitten en van het weekend kon ik de nagel er af trekken.

Mijn vriend was vanaf het begin af aan helemaal gefascineerd door het feit dat de nagel er af zou gaan maar was op het moment supreme niet aanwezig. Baalde enorm haha. Moest van hem wel de nagel bewaren zodat ie hem kon gaan bekijken zodra hij thuis was haha. Zat ook allemaal geklont bloed onder de nagel en het rook echt heeeeeeel weeig en raar.

6 likes

Omg love de biorƩ strips. Thanks forum.

12 likes

Ik epileer altijd mijn benen, waardoor ik snel lastig krijg van ingegroeide haren. Ik ben er gisteren voor gaan zitten en ik heb er zeker 10 uitgepeuterd. Heerlijk.

4 likes