Het TMI topic

Ik heb een ontsteking boven mijn kies en na een paar dagen pijn is die nu naar beneden ‘gezakt’ in mijn tandvlees en zit er een grote bult. Net zag ik dat er een kopje op zat en er kwam allemaal troep uit. Wat een opluchting :sweat_smile:

12 likes

Fooootooooppp

Haha nee dat wordt echt te oncharmant

Omg ik plaste net en het rook echt vies, echt een nare vis/ammoniak geur. Had vandaag ook weinig gedronken dus het was extra sterk. Echt ranzig.

Heb dit als ik een blaasontsteking heb of als er een blaasontsteking in the making is. Maar merk dit echt pas sinds een jaar ofzo, dat ik het aan mijn urine ruik dat ik een blaasontsteking aan het ontwikkelen ben. Wel een teken dat ik weer meer moet drinken.

Haha ja alsof alle afvalstoffen er in een keer uitkomen.

Heb gelukkig al lang niet meer in een potje hoeven te plassen. Als ik vis ruik drink ik 2 liter water met de nodige cranberry capsules. Maar blijft altijd raar die geur.

Ik weet niet wat me overkomt, normaal zit er makkelijk 2 of 3 dagen tussen poepbeurten in bij mij. Ik heb de afgelopen 7 dagen elke dag moeten poepen, ik voel me gewoon leeg. Hoe kan dit ineens??

4 likes

Ik heb echt precies hetzelfde. Normaal een keer in de drie dagen ongeveer en nu al bijna een week iedere ochtend. Maar dan ook echt op hetzelfde tijdstip en met buikpijn iedere keer. Snap er niets van

Ik moet zelf 1 a 2 keer per dag, maar vraag me af of ik de niet gewoon minder poep per keer heb dan jullie? Want als je maar 1 keer in de drie dagen gaat moet alle poep van al die drie dagen eruit, toch?

Nee gek genoeg komt er nu geen grotere hoeveelheid uit dan als ik 4 dagen niet heb gepoept. Weet ook niet hoe het kan

Fml

Vorig weekend op de katten van mn baas gepast en toen vond ik een dode vogel in de tuin.
Wilde ik opruimen maar werd gebeld door werk dat er weer van alles mis was dus ben die vogel vergeten.
Kwam daar weer na een lange werkdag… hele vogel uit elkaar…

Nu pas ik op de katten van mn beste vriendin.
Vind ik net weer een dode vogel… helemaal uit elkaar in de fucking gang!
Hebben die katten er ook nog lekker bij lopen schijten … alles onder het bloed en poep … :weary:

4 likes

Ik ben ongesteld en het stroomt gewoon letterlijk haha
Nou ben ik altijd wel heftig ongesteld (was zonder pil altijd 1,5 week ongesteld en nu met pil nog steeds een week en altijd intens veel), maar dat het echt stroomt vind ik gewoon heel vervelend. Dit is nu de 3e keer dat wanneer ik ongesteld ben het echt stroomt. Heb geen andere pil niets, misschien toch maar eens vragen of een andere pil mogelijk helpt…
gewoon zo kut… Letterlijk, kut kut haha

Ah zo naar ja! Ik was het ook altijd veel erger toen ik nog niet aan de pil zat. Weet nog dat er in tijdschriften wel eens iets stond als “je verliest 1 eetlepel bloed per menstruatie” en dat ik echt dacht waar de fuck slaat dit op??? Zou als ik jou was ook kijken naar een andere pil, hopelijk helpt dat!

1 like

Ik heb juist de laatste tijd superweinig en het is heel bruin en nu ben ik bang dat er iets mis is:(.

Ah vet vervelend voor je. Hopelijk vind je er iets voor.

Maar idd het theelepel verhaal…? Wie kwam daar mee aanzetten dan. Ik en niemand in mij omgeving verliest zo weinig. (Ja ik heb dat nagevraagd)

1 like

Jouw titel icm de ‘pil’ vond ik wel toepasselijk :joy:
Maar hevig ongesteld zijn is gewoon kut, daar is geen ander woord voor.

13 likes

hahaha
ja shit, als ik dan eventueel over ga op een andere pil zit ik dus nog met een jaarvoorraad van mijn oude :joy:

1 like

Die kun je bij de apotheek inleveren! Of je bewaart ze voor het geval een andere pil niet het gewenste effect heeft.

Ah top! als ik ooit vakantie heb ga ik naar de dokter

Niks zo fijn als een enorme grote boodschap voor je uit eten gaat. Lekker ruimte maken. :grin:

19 likes

Heerlijk ook dat je buik dan zo leeg voelt erna!

3 likes