Ik heb hechtingen naast en onder mijn onderste voortanden. De hechtingen gaan naast mijn tanden door het tandvlees en komen er aan de achterkant weer uit? Beter kan ik het niet uitleggen.
Mijn rug is afgelopen zondag helemaal open gehaald. Ik had er niet zo last van behalve een branderig gevoel. Net had ik echt jeuk en ik krab zo een dikke korst van mijn rug. Dat voelde zooo lekker en ik heb er ook echt even naar zitten kijken
Hoe kwam dit? En krijg je geen littekens?
Ja, het is open gekrabd, haha. Maar ik kan mijn rug niet zien, dus geen idee wat er verder gaande is.
Ik ben bij mijn beste vriendin op bezoek, en haar huisgenote maakt altijd mijn gezicht en oren schoon (mee-eters uitduwen, maskertje, wenkbrauwen epileren etc). Ik weet dat ik regelmatig grote mee-eters in mijn oren heb. Maar gisteren was echt next level.
Ze heeft 'm 4x uitgeduwd en alle keren kwam er een grote donkergele sliert uit hahaha. Deed wel ontzettend veel pijn maar ben blij dat het eruit is.
Ik wil dit ook doen
Ikr, kan me altijd nog omscholen en eigen praktijkje beginnen tho.
Ik zit te poepen maar het lukt niet echt en het zweet breekt me uit. Heb echt een zweetsnor.
Heb net iets smerigs gedaan:
Heb in de kak van m’n kitten gekeken of er plastic in zat wat ze misschien had opgegeten. Antwoord: ja. Voel ik me vies: ja zeker. (Edit: met handschoenen natuurlijk!!!)
Ben dus nu bang dat ik een vage ziekte krijg door die bacteriën
Ahh ik heb al een paar dagen een dikke onderhuidse puist onder mijn neusgat, doet echt pijn. Twijfel of ik een poging moet doen hem eruit te krijgen, maar volgens mij zit hij te diep
Iets warms ertegenaan houden schijnt te heloen met doorkomen! Zou niet zomaar gaan duwen haha
Niet normaaal hoeveel ik moet poepen als ik ongesteld ben
Ben altijd benieuwd waarom, zouden dat hormonen zijn of komen doordat je dan kramp hebt? #science
Volgens mij heb ik eens gelezen dat de bewegingen in je baarmoeder ook beweging in je darmen opwekken omdat het zo naast elkaar zit!
@Elderflower
Jaa dat dacht ik ook! Zo’n persende beweging van je baarmoeder dat die ook je darmen raakt en ‘motiveert’
Ja maar echt haha. Vind ik ook gewoon logisch klinken dus er zit vast een kern van waarheid in haha
Een dag voordat het hete weer losbarst word ik ongesteld pff, maarja voelde het al aankomen en m’n tepels doen zo’n pijn. Heb nu 2 keer al veel gepoept en ik kan zo weer en normaal is dat nooit meer dan 1 keer per dag. En het is bij mij dan ook dunnere poep altijd.
Er lag er een klontje op mijn schouder en ik dacht??? Heb het goed bestudeerd en het kan alleen maar uit mijn oor gekomen zijn. Die kleur, structuur. Echt gadverdamme? Snap het niet :’) Het lag er opeens.
Had wel net mijn oren schoongemaakt dus het zal wel losgekomen zijn daardoor maar zo’n gek klontje.
Ik verwacht ook mijn menstruatie en zie daar echt tegenop met dit weer ook. Gebruik nu vaker maandverband en dat zal wel nog ranziger zijn dan normaal gesproken met dit vieze warme weer.
Het enige positieve aan muggenbulten is dat er van die lekkere, dikke, gele, glimmende korstjes opkomen. Ik heb er net een van mijn enkel afgepulkt, echt genieten.