Het TMI topic

Mn dochter had oorpijn, echt erge oorpijn. Gisterochtend zag haar oor er zo uit:
Echt een prut ontploffing
(niet in spoiler want weet niet hoe dat moet)


18 likes

Testen sowieso slim, ik was paar jaar geleden ook mega geschrokken na contact bloedingen maar dat bleek ‘maar’ een onschuldig ectropion!

Ik ging net wildplassen maar ik kan dat helemaal niet dus nu zijn mijn schoenen, sokken en broekspijpen doorweekt.

25 likes

Ik vind het heel “fijn” om dit te lezen. Ik heb dit ook iedere keer na de seks en het word steeds iets erger… gister had ik het ook weer en ik schrok er ook even van. Eigenlijk nooit bij stil gestaan dat het ernstig zou kunnen zijn.

Heb laatst nog een soa test gedaan en die was clean dus zit ook direct met ergere dingen in Mn kop :astonished: dinsdag direct de dokter bellen dus.

1 like

Ik heb vandaag een halve pan aspergesoep gegeten en veel koffie gedronken. Mijn plas rook zo bijzonder (lekker). Mijn vriend wilde niet komen ruiken, dus ik heb niet doorgespoeld, hij moet en zal dit ruiken!

58 likes

Fijn hoor, buikgriep. Ben ik net weer gedoucht heb ik weer diarree. Godver


Dussss
Hahahah
Ik heb meer maar dat kan hier niet zomaar

2 likes

Wat heb je gedaan?

Ik had een cyste en die is weggesneden

3 likes

@harrystyles @Dommel
Ik heb dit ook gehad. Heb toen een uitstrijkje laten maken en soa-test gedaan, was geen soa maar een pap3a (voorstadium baarmoederhalskanker). Hebben ze toen niks aan gedaan in verband met leeftijd, is vanzelf weer weggegaan gelukkig. Uiteindelijk bleek dat de oorzaak bij mij het weefsel van de baarmoeder was dat verder naar buiten stond, komt veel voor bij jonge vrouwen en is onschuldig. Dat hebben ze toen aangestipt met zilvernitraat en sindsdien geen last meer van! Een check-up is dus nooit verkeerd.

1 like

Dan willen we nu graag de video van alle derrie die eruit kwam

2 likes

Die heb ik helaas niet want dat heeft de dokter gedaan

Potverdorie, de volgende keer moet je wel dr pimplepopper bellen hoor

1 like

Ik stond onder de douche en ben ongesteld. Ik moest hoesten en ik voelde een flats op de binnenkant van m’n bovenbeen. Had ik gewoon een mega bloed sliert eruit gelanceerd op mijn been??

22 likes

Ik laat zulke stinkende scheten, ik ben van binnen verrot denk ik.

1 like

Zo chill. Wat er uit is, is er uit denk ik altijd maar!

Ach, ik ben zo ‘zacht’ gaan bloeden vannacht dat het haast een bijzondere ervaring is dit keer.

Had sinds eergisteravond last van tandvlees tussen 2 kiezen. Het voelde alsof er iets zat maar ik kreeg het niet weg met flossen / poetsen / een ragertje, en het zat zo achterin dat ik het ook niet in de spiegel kon zien of er iets zat.
Net heb ik weer zitten peuren met een tandenstoker en toen schoot het ineens los!
Een flink stuk schil van een maïskorrel, ik had eergister popcorn gegeten.
Zo’n opluchting dat het nu weg is.

18 likes

Ik heb een harde pijnlijke bult in mijn schaamlip, een cyste denk ik. Zo verleidelijk met een naald in te gaan prikken…

Ooh dit irriteert altijd zo erg euh.

1 like