Het TMI topic

Aaah wanneer je hebt gepoept en je niet je billen hoeft af te vegen. :smiling_face_with_three_hearts: Dan weet je dat het een perfecte landing en uitvoering is geweest.

13 likes

Voel je dat dan?

Niets lekkerders dan een golden drop!

2 likes

Haha ja het voelt anders , soort instant gevoel dat het schoon is ofzo. Maar ik controleer het soms nog wel voor de zekerheid!

1 like

Ik heb dit nog nooit gehad, wil dit ook!!

1 like

Had ik vorige week ook. Nat washandje op doen, tijdje laten zitten, dan rijpt hij en kun je hem uitdrukken :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gisteravond met mijn vriend lopen ā€œvozenā€

Uit mijn ooghoek zag ik ineens een wit puistje op zijn been, eentje met een wit kopjeā€¦

Vervolgens wilde ik hem uitdrukken, mocht niet :frowning: heb de rest van de sex aan het puistje gedacht, werd er gewoon naartoe getrokken :joy:

19 likes

Ik denk zoā€™n 2 a 3 maanden geleden had ik een ingegroeide haar onder mā€™n oksel die een beetje ontstoken was. Ik heb dat als het ware opengedrukt en die haar en het ā€˜rommelā€™ er uit gehaald en schoongemaakt. Sindsdien denk ik bijna elke dag aan dat moment, het gaf me zo veel voldoening en ik hoop steeds op een nieuwe zodat ik het nog een keer kan meemaken.

28 likes

Ik heb gisteren een gigantische talgbult/vochtbult in mijn oor laten ontploffen. En het maakte ook lekker een ā€˜plopā€™ geluidje en het was een grote ranzige zooi.

13 likes

Is alleen maar groter en pijnlijker geworden. help

Ik heb dat ook eens gehad, deed toen een hittepit/kruik/warmtepakking erop, na een paar dagen was het weg.

Als het echt een cyste is kun je hem ook weg laten halen door de huisarts. Ik had er een onder mn borst en elke beweging deed pijn. Ik kon ook echt niet werken. Heb hem open laten snijden en nu is het een wondje waar ik goed voor moet zorgen maar de pijn is helemaal weg.

Ik durf nooit naar de wc te gaan voor nummer 2 als ik niet thuis ben. Heel soms op werk en dan ga ik naar een andere afdeling, want ik ben altijd bang dat ik het niet weg krijg. Vannacht heb ik bij mijn tante gelogeerd, en ik moest ineens zo nodig, dat ik een fuck it moment had. Eenmaal begonnen was de opluchting natuurlijk mega groot, en ik besloot het alvast door te spoelen voordat ik ging vegen. Ik ging helemaal lekker, tot ik voor de 2e keer doorspoelde en in het toilet keekā€¦ ALLES LAG ER NOG. Ik heb echt 8 keer doorgetrokken, en er bleef steeds vanalles naar boven drijven, en omg wat een vreselijk moment

12 likes

Huh, maar het was zo een plons moment? Misschien een te zachte straal? Wel vervelend zeg

1 like

Ohhhh de horror. Ik had dit ook een keer bij mijn oom. Tijdens een kringverjaardag met 30 man en maar 1 toiletā€¦ :woozy_face:

6 likes

@luzari update is dat er ineens veel bloed uit kwam maar nog altijd huge. Niet dat alles eruit is. Getverderre eerste keer dat ik dit meemaak hahaha

1 like

Ik heb die biore strips gekocht maar ik wil er ook eentje op mijn kin gebruiken. Hoe hebben jullie dat gedaan? Geknipt of gaat dat wel? En nog meer tips?

Nee het lag echt op dat plateau :open_mouth: En inderdaad een enorm slechte straal. Echt om te huilen haha.

@Skadi

De horror!

1 like

Oooooh de horror. Ik had eens bij mijn ex dat ik echt moest. Die wc verstopte zo snel van het wc papier. Bij mij dus ook met nummer 2. Heb me zooo geschaamd toen ik dat even moest vertellen aan zijn ouders, het wilde ook echt niet wegspoelen

1 like

Oohhh vreselijk! Hoe reageerden ze erop, en hoe hebben jullie het opgelost? :open_mouth:

Ik snap overigens ook echt niet dat ze daar zelf dan vrij weinig last van lijken te hebben ofzo. Lijkt me superkut als je zoā€™n toilet hebt, haha.

1 like