Het TMI topic

Ohjaaaa! Met van die zwarte bolletjes. Heerlijk.

1 like

Ja het is nu al een stuk beter dan vlak daarna! Heb toch ook even gekeken en ik zag niks geks. Heel klein stukje was nog een beetje rood maar plassen doet ook minder pijn gelukkig. Maar ik schrok wel op dat moment. Het deed wel pijn toen het gebeurde maar ik dacht: “Het zal wel meevallen.”
Maar daarna zat een hele handdoek (van het hotel :sweat_smile:) onder het bloed. Stopte ook wel snel trouwens.

1 like

Doe je dat zelf of laat je het doen?

Ik had al 2 grote puisten en nu is die onderhuidse van weken geleden weg maar zit opeens een halve centimeter daarnaast een nieuwe. Én mijn kin heeft echt een enorme dikke bult aka onderhuidse puist. Wtf?
En die menstruatie zet maar niet echt door, hele week al gekke pijntjes. Kom gewoon en wees dan klaar na 4 dagen ofzo.

1 like

Is het geen hidradenitis?

Mijn scheten zijn niet normaal hard aan het stinken, echt rotte eieren ofzo. Thank god dat ik vanavond niks gepland heb en een hele avond netflix kijkend kan stinken.

Ik heb voor 800 gram gekakt. Ik voelde dat het veel zou zijn dus ik heb mijzelf van te voren gewogen. Doortrekken was wel even spannend. Dat ging niet soepel!

28 likes

Hahaha… ik las ik heb voor 800gr gehakt…
ik dacht al… oke… wat moet dit voor spannend verhaal gaan worden dan :joy:

21 likes

Godsamme ik heb een hormoonkuur gekregen om mijn wekenlange menstruatie te stoppen, dat was gelukt en nu begint het dwars door de kuur gewoon weer en zes keer zo heftig met klontjes e.d. ik ben hier zo klaaaaar mee :sob::sob::sob:

Hoe kut!! En dat in die bloedhitte.

1 like

Ik had ook heftige lange menstruaties 2x per maand (lees: bijna altijd)
Het bleek PCOS te zijn, met
Enig verschil dat ik nier bijna nooit ongie was.
Weet jij waar het bij jou aan ligt?

1 like

Mn huisarts denkt dat ik een of meerdere cycli zonder eisprong heb gehad. Daarom heb ik nu die kuur en dan 3 maanden de pil, want dat zou het moeten “resetten”. Als mn cyclus daarna dus niet terugkeert naar wat het altijd was (heb issues sinds januari) dan gaat ze verdet onderzoeken.

Ik heb heerlijk veel kaas/ijs lopen vretten vandaag #lactoseintolerant
Gelukkig woon ik alleen!

1 like

Ik had echt zoooo veel poep, niet te doen. En toen ging ik een half uur later,
weer, weer een goede hoeveelheid :’) Waar komt het vandaan joh.
En ik heb soort luieruitslag :’) Niet per se door het poepen want het zit meer aan de zijkanten. Ik geloof dat het echt door het gezweet van gisteren komt :’) Doet wel pijn.

4 likes

Ik denk echt dat mijn tiet 250 gram is, kan dat :’) Veel te klein ook om te wegen. Al wil ik bijna een poging doen nu :’)

Ok moest weer kakken (en nu doet mijn anus wel pijn) maar wtf: ik heb gisteren passievrucht op en net leek er echt kikkerdril aan het wcpapier te zitten :rofl: Zat echt hardop “wtf” :’)

3 likes

Ja graag!! Ik heb het trouwens geprobeerd maar denk dat ik mijn lichaam meer op de weegschaal drukte dan mijn borst dus ik weet het antwoord niet. Ok te weten hoe zwaar ze zijn, zou ik mijn tiet moeten afhakken maarja dat gaat weer zo ver hè.

3 likes

Ik wilde het ook weten en een van mijn tietjes is ongeveer 400 gram :see_no_evil:

2 likes

Wilt iemand voor mij de gebruiksaanwijzing van de eeltsokken lezen of je ze mag gebruiken tijdens borstvoeding? Thanks

Oh oh oh wat ben ik blij… ik heb al 1,5 maand last van diarree en ik vermoedde dat het door mijn vitaminepillen kwam… dus daar ben ik nu mee gestopt en het is OVER!!! Echt niet normaal hoe blij een mens daar mee kan zijn.

Nou fijn om dit gedeeld te kunnen hebben.

5 likes