Weet ik, was ook meer een grapje. Gebruikte als puber zelf altijd de mini tampons, dus ik vond de super variant er gewoon mega uit zien. Daarna altijd de normale gehad en nu voor het eerst super, maar dat deed me even terugdenken aan dat moment.
Ja welke is dat!!! Wil ik in mijn mans oor spuiten 
Ah ik was zo excited voor fotoās 
Same haha!
Dat lijkt me echt zo fijn, maar nog nooit meegemaakt⦠vraag me ook echt af hoever het moet komen en wanneer ze dan besluiten dat ze dat gaan doen??
Ik heb zelf oren uitgespoten; maar zodra je oren dicht gaan zitten van het oorsmeer! Dan hoor je minder en sommige mensen geven aan dat ze echt āvolā zitten !
Een van de weinige aspecten van mān vorige baan wat ik mis!
Ik moet het eens per jaar ongeveer laten doen en ik merk het echt als mijn oren dicht zitten. Dan voel ik druk en hoor ik minder, meestal zitten ze dan ook echt goed vol. Helaas spoelt de assistente het spul altijd vrij snel weg en ik vind het een beetje gek om te vragen of ik mag zien wat er uit mijn oor komt. Maar als ze zegt ājeeetje wat komt er veel uitā, kriebelt het weleens om te gluren. 
Ik heb vandaag gezien hoe zoān oorsmeerprop uit een oor werd gezogen en dat was zó bevredigend!
Hij was echt zo groot!
Ik zelfs super plus⦠en volgens mij heb ik geen uitgerekte kut, wat een stomme opmerking 
Ik moet het op mijn werk regelmatig doen en ben ook echt blij als ik āeen grote vangst hebā. Vind het echt fascinerend om te zien wat er allemaal uit kan komen. Ik vraag overigens wel of de mensen het zelf willen zien, de meesten willen dat overigens wel vaak.
Ik heb bijna geen oorsmeer en ik weet dat dat gewoon gezond is, maar ik vind het toch wel een beetje jammer. Ik wil ook proppen eruit kunnen spoelen.
Ik heb mijn roeping gevonden. Al die vellen van mijn voeten (door die eeltsokken) er afhalen. LOVE ITTT
Haha ook een grote hobby van mij. Dit is echt heel tmi maar vroeger āatā ik die vellen dan op 
omg
Smaakloos hahah
Oh my god het was niet serieus bedoeld, voor de tweede keer 
Dacht dat ik een onderhuidse puist had maar zette er toch even wat druk op met mān vingers en toen kwam er zoān lekker harde puskorrel uitš
Toch wel een beetje denk ik hoor. Voor mijn zwangerschap gebruikte ik altijd mini of normal, na mijn zwangerschap altijd super. En het bloedverlies is niet toegenomen ofzo.
Maar wat is hier de reden voor dan? Kan me niet voorstellen dat die tampon er āuit valtā? Maar als je sneller doorlekt heeft het toch ook gewoon te maken met de aantal ml die een iedere maat tampon kan opvangen?
Sorry als die te veel vragen zijn 
als het van binnen wat wijder is kan het langs een mini lopen maar een superplusjumbo blokkeert het letterlijk.
Opzich best logisch, daar had ik niet echt aan gedacht.