Het TMI topic

Ik heb me dood geschaamd dus ik probeerde heel nonchalent te zeggen dat de wc weer eens verstopt was. Ze reageerden heel lief gelukkig! Dat het niet gaf. Dat zij vervolgens dat ding stond te ontstoppen, ik wilde het liefst weg hahaha.

Ja ze wilden er inderdaad wat aan doen, die badkamer hadden ze zelf in elkaar gefabriceerd met schrootjes en ouderwetse meuk, en dus een te dunne leiding voor de wc. Waardoor die al vast liep als je alleen al de hoeveelheid wc papier voor plassen gebruikte :sob:

Ah wat vreselijk naar! Hoorde net ook van mijn neef (tegen wie ik het vanmiddag vertelde) dat het toilet al jaren een slechte waterdruk heeft. Dus notes for later, altijd een goed toilet installeren haha.

2 likes

Hahaha ja wijze lessen :joy:. Ik doe 't ook nooit weer hahaha

1 like

Volgens mij wegen ze lichaamsdelen door eerst bijv. Een volle emmer water te wegen, dan het betreffende lichaamsdeel in de emmer doen (er loopt dus water weg) en dan de emmer met water nogmaals wegen. Het verschil is het gewicht van het lichaamsdeel.

Houd je ons op de hoogte?

8 likes

Hahah ik heb hier eens over nagedacht en bedacht hoe je ze kan meten. Namelijk: een pan water vullen tot de rand (precies weten hoeveel water er in gaat) en dan je borst in de pan doen zodat het water overstroomt. Dan het water nogmaals meten en dan weet je hoeveel liter je borsten zijn en dat is dus ook direct kilo

(Ik ben heel slecht in wiskunde dus geen idee of dit ergens op slaat maar vond het zelf wel slim hahaha)

Edit: oohh @falafel was me te snel af. Maar dan slaat het dus wel ergens op haha

5 likes

Jaja, maar ik had ook wel een correct antwoord van jou verwacht, aangezien borsten je interesse hebben gezien je ondertitel.

2 likes

@Falafel @crazyplantlady

Ja maar dan heb je het volume van je borsten bepaald, niet het gewicht. 1 liter water weegt 1 kilo, maar 1 liter borst niet.

(Een ballon en een grote bal lood die even groot zijn verplaatsen evenveel water uit de emmer maar wegen niet evenveel.)

8 likes

Haha ja ik heb dit ook meermaals geprobeerd, maar ik had steeds het idee dat ik niet mijn hele borst woog. Mijn tip is in elk geval om de weegschaal net zo hoog te zetten als waar je borst aan je lichaam vast zit, dan kun je ‘m namelijk netjes neerleggen en weet je zeker dat je er niet extra op duwt. Nu ik dit typ besef ik me dat ik helemaal niet onthouden heb hoe zwaar m’n borst was, misschien ga ik morgen ook wel wegen

2 likes

Haha, yeah! Wat denk je zelf?

Ik ging mezelf net onder de douche even goed downunder en daarbinnen wassen, en ik voelde voor het eerst gewoon de draadjes van m’n spiraal eruit steken. Vond het vrij bijzonder voelen :woozy_face:

2 likes

Hahaha ik heb tijdens mijn zwangerschap en beginnende borstvoeding tijd ook vaak geprobeerd mijn borsten te wegen met een keukenweegschaal.

1 like

Ik weet niet of dit exact is hoe je borsten weegt maar ik stond eens op de weegschaal en toen kwam mijn vriend onverwacht achter me staan en die tilde mijn borsten op (hij nam ze dus vast maar van onderen dus) en dat scheelde in totaal wel een kilo of twee op de weegschaal :no_mouth:

6 likes

Ik ga vragen of mijn vriend dat met m’n buik wil doen :joy: Weeg ik ineens 60kg.

6 likes

Ok dan heb ik officieel dikke tetten

Ik ging dat dus googlen en vond 10 feitjes over borsten. Voordat er siliconen waren gebruikten artsen oa glazen ballen. Watttttt.

3 likes

Omg, ik slik net een maand geen pijnmedicatie meer die als een van de voornaamste bijwerkingen constipatie heeft en nu net een paar dagen lijkt alles eindelijk weer een beetje op gang te komen. Ik moet wel drie keer per dag voor een grote boodschap maar het is zo fijn, nooit verwacht dat ik dit zou hebben.

4 likes

Ik had een puist op mijn wang en wauw dit was de grootste ooit. Ik kneep hem uit en 3x achter elkaar spoot het op de spiegel. Vervolgens DROOP het pus over mijn wang naar beneden. Toen ik het schoonmaakte en opnieuw kneep droop het er weer uit, zoveel dat het was.
Toen werd ik een heel klein beetje misselijk en licht in mijn hoofd

27 likes

Too late haha de krater zit alweer netjes verstopt onder een mooie laag make up.
Hij leek ook helemaal niet groot op het eerste gezicht maar het zat blijkbaar allemaal onderhuids? Nooit zoiets gezien nog

Dit zou op zich best kunnen. Heb je een grote cupmaat?

Ik had een G/H cup, en tijdens m’n verkleining hebben ze ruim een kilo (500 gram per borst) er af gehaald en heb nu nog een C/D cup.

2 likes

Ja, dan zou het gewicht best kunnen kloppen.

Heftig idee hè, dat je zo veel gewicht aan borst meedraagt.

1 like