Het TMI topic

Wow hoe is het gelukt om zo precies te meten? De mijne was tussen de 1600 en 1800, dus 1584 kan zeker!

Haha okĆ©, dat klinkt wel logisch. Ik vroeg me al af of ik zoā€™n incompetente weger was :stuck_out_tongue: Ik wil niet weten wat er met mā€™n borsten gaat gebeuren als ik ooit zwanger word trouwens

Ik weet niet precies wanneer je borsten het meest groeien tijdens de zwangerschap, maar hopelijk blijft het allemaal een beetje te doen voor je!

Soms denk ik dat ik mijn roeping als dr pimplepopper heb gemist

5 likes

Ik vind het alleen bij mezelf zaligmakend, bij anderen echt vet goor haha.

2 likes

Ik heb volgens mij amandelsteentjesā€¦ tenminste ik zie ineens sinds met allemaal witte vlekken achterin mn keel.

1 like

omg ZO jaloers

Als iemand ooit iets behandeld wil hebben of iets vies heeft of gewoon de mening van een expert wil, stuur mij dan een DM.
Ik kan alles van puisten uitknijpen tot piercings verzorgen tot ingegroeide haren verwijderen tot pedicures.

9 likes

Dit geloof ik bijna niet :flushed: wie laat in godsnaam zā€™n oor zĆ³ vol zitten. Je merkt toch op een gegeven moment dat je niet meer kan horen?!

Wait what, een blarenpleister erop?

1 like

Wow! Ik heb dit ook wel eens gedaan maar bij mij werkte het helemaal niet!? Geen idee wat ik verkeerd doe dan, ik wil dit ook!

Er zit bij mij ook noot zoveel rotzooi in, maar merk wel dat de puist echt duidelijk kleiner / minder erg is!

Mijn vriend heeft een aantal keer een bloedneus gehad vanavond en net ging ie zijn neus snuiten en dit kwam er uit:

Samenvatting

:scream: het is nu weer begonnen met bloedenā€¦

45 likes

Wow lijkt net een dino

41 likes

Haha WOW heel goor en heel fascinerend tegelijkertijd

6 likes

Hahaha ja inderdaad

Alsof hij ongesteld is uit zijn neus, yummie

6 likes

Ik heb zelf ondervonden dat die van de Action het beste werken ! Ik had een keer kruidvat huismerk maar die werkten veel minder goed. Echt de beste truc ooit tegen (onderhuidse) puisten. Scheelt zoveel uitdruk-geweld en daardoor veel rode ontstekingen en wondjes! @voortaan

1 like

Moet je dan een gaatje in je puist prikken, of werkt het ook met enkel de blarenpleister?

Hersenen

8 likes