Het TMI topic

Haha ja maar die snuit je er niet uit hoor!

1 like

Een gaatje prikken is denk ik wel ideaal. Maar ik heb geen gaatjesprikker dus doe het altijd zonder erop, dan werkt het ook! Wel na het douchen en op een schone huid !

1 like

Dit is volgens mij gewoon een stolsel. Heb het zelf ook wel eens als ik last heb gehad van een heftige bloedneus. Heel fascinerend kan ik vertellen!

1 like

Wat moet het een fantastisch gevoel geweest zijn dit eruit te snuiten

1 like

Waarom niet, is toch jouw vinger.

16 likes

Ik heb een kaakoperatie gehad en ik heb nu hechtingen die van de voorkant naar de achterkant lussen, gewoon door mijn tandvlees heen. En de binnenkant van mijn mond (waar je tong in ligt zeg maar) is helemaal zwart.

Huh, hoe dat dan? Ik heb meerdere ok’s gehad maar kan dat niet herinneren.

Ik heb hechtingen naast en onder mijn onderste voortanden. De hechtingen gaan naast mijn tanden door het tandvlees en komen er aan de achterkant weer uit? Beter kan ik het niet uitleggen.

Mijn rug is afgelopen zondag helemaal open gehaald. Ik had er niet zo last van behalve een branderig gevoel. Net had ik echt jeuk en ik krab zo een dikke korst van mijn rug. Dat voelde zooo lekker en ik heb er ook echt even naar zitten kijken

2 likes

Hoe kwam dit? En krijg je geen littekens?

1 like

Ja, het is open gekrabd, haha. Maar ik kan mijn rug niet zien, dus geen idee wat er verder gaande is.

Ik ben bij mijn beste vriendin op bezoek, en haar huisgenote maakt altijd mijn gezicht en oren schoon (mee-eters uitduwen, maskertje, wenkbrauwen epileren etc). Ik weet dat ik regelmatig grote mee-eters in mijn oren heb. Maar gisteren was echt next level. :eek:

Ze heeft 'm 4x uitgeduwd en alle keren kwam er een grote donkergele sliert uit hahaha. Deed wel ontzettend veel pijn maar ben blij dat het eruit is.

14 likes

Ik wil dit ook doen

1 like

Ikr, kan me altijd nog omscholen en eigen praktijkje beginnen tho.

3 likes

Ik zit te poepen maar het lukt niet echt en het zweet breekt me uit. Heb echt een zweetsnor.

9 likes

Heb net iets smerigs gedaan:

Heb in de kak van m’n kitten gekeken of er plastic in zat wat ze misschien had opgegeten. Antwoord: ja. Voel ik me vies: ja zeker. (Edit: met handschoenen natuurlijk!!!)

Ben dus nu bang dat ik een vage ziekte krijg door die bacteriën

2 likes

Ahh ik heb al een paar dagen een dikke onderhuidse puist onder mijn neusgat, doet echt pijn. Twijfel of ik een poging moet doen hem eruit te krijgen, maar volgens mij zit hij te diep :frowning:

Iets warms ertegenaan houden schijnt te heloen met doorkomen! Zou niet zomaar gaan duwen haha

Ik weet niet in hoeverre ik dit nog satisfying vind hoor :sweat_smile:

3 likes

Niet normaaal hoeveel ik moet poepen als ik ongesteld ben :weary:

4 likes