Het TMI topic

Ben altijd benieuwd waarom, zouden dat hormonen zijn of komen doordat je dan kramp hebt? :thinking: #science

1 like

Volgens mij heb ik eens gelezen dat de bewegingen in je baarmoeder ook beweging in je darmen opwekken omdat het zo naast elkaar zit!

2 likes

@Elderflower
Jaa dat dacht ik ook! Zo’n persende beweging van je baarmoeder dat die ook je darmen raakt en ‘motiveert’ :joy:

1 like

Ja maar echt haha. Vind ik ook gewoon logisch klinken dus er zit vast een kern van waarheid in haha

1 like

Een dag voordat het hete weer losbarst word ik ongesteld pff, maarja voelde het al aankomen en m’n tepels doen zo’n pijn. Heb nu 2 keer al veel gepoept en ik kan zo weer en normaal is dat nooit meer dan 1 keer per dag. En het is bij mij dan ook dunnere poep altijd.

Er lag er een klontje op mijn schouder en ik dacht??? Heb het goed bestudeerd en het kan alleen maar uit mijn oor gekomen zijn. Die kleur, structuur. Echt gadverdamme? Snap het niet :’) Het lag er opeens.
Had wel net mijn oren schoongemaakt dus het zal wel losgekomen zijn daardoor maar zo’n gek klontje.

4 likes

Ik verwacht ook mijn menstruatie en zie daar echt tegenop met dit weer ook. Gebruik nu vaker maandverband en dat zal wel nog ranziger zijn dan normaal gesproken met dit vieze warme weer.

Het enige positieve aan muggenbulten is dat er van die lekkere, dikke, gele, glimmende korstjes opkomen. Ik heb er net een van mijn enkel afgepulkt, echt genieten.

9 likes

Heb vandaag 1.5 liter water gedronken en maar 2x geplast. Tweede keer was mijn urine zo sterk geconcentreerd, dat het echt donkergeel was. Ben nu thuis van het werk dus gooi er nog maar even een liter of 2 in

Ik ben al sinds ik thuis ben misselijk. Spuug net ook al mijn eten eruit en heb mega hoofdpijn :weary:

Ongesteld zijn met dit weer is zo ongelooflijk vervelend

Ik keek net achterom na de grote boodschap en dacht dat er bloed tussen zat. Maar toen ik goed keek leek het wel onverteerde tomaatjes ofzo. Die vliesjes. Wtf?

Harde snotjes heb ik volgens mij nooit opgegeten, iehh, maar wel eens dat ik een vinger met nat snot had en dacht eh waar moet ik het laten. En het dan maar even af likte :’)

2 likes

Mee eens, lekker ontspannend vind ik het.

Komt vaak voor hoor! Die vliesjes worden niet goed verteerd. Net als pitjes en vliesjes van paprika, mais etc.

1 like

opeten doe ik niet, maar mijn neus leeg boren onder douche vind ik echt heerlijk. Spoelt het direct lekker weg en is mijn hele neus weer schoon.

2 likes

Haha ik vind het heel schattig dat je dit geprobeerd heb. Voor mij is het echt heel normaal om ‘t op te eten hahah, echt een gewoonte

1 like

Om het mezelf met dit weer nog wat ongemakkelijker te vragen heb ik de eelt sokken aangetrokken :joy:. Ben benieuwd hoe snel ik hier spijt van ga krijgen.

2 likes

Ik heb voor het avondeten zon grote drol gelegd en nu moet ik alweer poepen? Hoe dan? Vraag me af waar dat allemaal gezeten heeft. Echt TMI

Ik kom net van een vriendin vandaan en heb daar al mn scheten ingehouden en mn buikkrampen. Nu ben ik net thuis (en alleen) en kan ik de natuur zn gang laten gaan. Maar het stinkt, niet normaal

7 likes