Ja, zei mijn vriend ook al. Heb ik nooit eerder gehad en ga altijd bij dezelfde waxdame. Baal wel. Want nu gaan mijn gladde dagen op aan pijn lijden i.p.v. seksen.
Ja ik heb het ook maar 1 keer gehad. Maar snap ik. Misschien iets van sudocreme erop smeren zodat het misschien wat sneller geneest?
Ik heb zojuist die eeltsokken aangetrokken! Ben heel benieuwd nu ik al jullie verhalen heb gehoord
Zit nu dus wel 2 uur opgesloten in de badkamer haha. Stond op dat het gekke vlekken kan veroorzaken en ben een beetje panisch daarvoor. Of vinden jullie dat onzin? Is echt de eerste keer dat ik dit probeer
Ik had er zelf van die grote dikke sokken overheen gedaan! Dan kan je er ook gewoon mee lopen en gaat het niet vlekken.
Oja slim!
Ik zit nu gewoon op de wc met mn laptop op schoot haha. Zo is het ook prima vol te houden.
Haha ook prima toch. Even lekker self care momentje!
Volgens mij zei iemand laatst dat er op de verpakking staat dat als je zwanger bent je een arts moet raadplegen oid.
Ik loop niet op slippers! Althans, niet buiten mijn eigen huis en tuin. Dus ik heb dat probleem niet haha.
Al ga ik wel over 3 weken op vakantie, maar als het goed is (als ik de verpakking mag geloven) zijn dan de vellen weg
Oh nog even een update. Ik ben uiteindelijk toch naar mijn kamer gegaan en in bed gaan zitten, dus met mijn voeten vooruit maar met mijn knieën omhoog: dus half liggend maar nog redelijk rechtop (idk of dit te begrijpen is). En deze kluns heeft daardoor dus toch een vlek gekregen
Had er ook echt gewoon een handoek onder maar daar is het doorheen gegaan… Morgen maar eens zien of de vlek nog goed te zien is.
Oftewel waarschuwing: het vlekt echt
Vlek in je beddengoed? Wat voor vlek?
Ja van die eeltsokken! Droeg ze van iets van 18:15 tot 19.45 dus is al even geleden. Vlek is inmiddels aardig minder geworden. Heb eigenlijk ook een beetje schijt dus ga niet mn bed afhalen
Op de foto is de vlek ook niet meer heel goed te zien. Maar dus wel even een waarschuwing
Jawas benieuwd wat voor kleur ofzo! Lijkt zo mee te vallen. Je had er nu geen sokken over heen gedaan of wel?
Jaa gelukkig maar… ik gok dat het morgen zelfs bijna niet meer zichtbaar is. Droeg wel sokken, maar van die ‘normale’? Dus geen dikke
Heb ik dus wel gebruikt. Maar blijkbaar niet helemaal goed ofzo. idk ben vaak ook gewoon klunzig, dus zal hier ook wel weer mee te maken hebben.
Ja dat is inderdaad een goeie! Eerst even het resultaat afwachten of ik het überhaupt vaker ga doen. Maar thanks
Zo’n canasten gyno ei, hoe lang duurt dat voordat die werkt?
Gisteravond gebruikt voor het slapen gaan maar nog steeds veel last…
Jaa echt een jeukend, branderig gevoel… heel vervelend. Heb het al een paar dagen en toen toch zo’n ei gekocht. Bedankt voor je reactie! De kruidvat is hier helaas dicht nu, maar als ik morgen nog steeds last heb zou ik zo’n tube kopen. Altijd handig om in huis te hebben blijkt maar weer
Bij mij werkt die niet meteeb. Lijkt eerst erger te worden dat ik dan altijd denk: nou hier heb ik dus niks aan, zonde van mijn geld maar na 1 of 1,5 dag merk ik dat het minder wordt. En wat @voortaan zegt: ik gebruik die crème er ook nog altijd bij. Dan weet ik zeker dat alles van binnen en buiten weg gaat.
Bedankt voor je reactie! Klinkt hoopvol.
Ik ga morgen naar de kruidvat. Het lijkt nu inderdaad wat erger te worden. Maar ik hou hoop door je woorden