Het TMI topic

opeten doe ik niet, maar mijn neus leeg boren onder douche vind ik echt heerlijk. Spoelt het direct lekker weg en is mijn hele neus weer schoon.

2 likes

Haha ik vind het heel schattig dat je dit geprobeerd heb. Voor mij is het echt heel normaal om ‘t op te eten hahah, echt een gewoonte

1 like

Om het mezelf met dit weer nog wat ongemakkelijker te vragen heb ik de eelt sokken aangetrokken :joy:. Ben benieuwd hoe snel ik hier spijt van ga krijgen.

2 likes

Ik heb voor het avondeten zon grote drol gelegd en nu moet ik alweer poepen? Hoe dan? Vraag me af waar dat allemaal gezeten heeft. Echt TMI

Ik kom net van een vriendin vandaan en heb daar al mn scheten ingehouden en mn buikkrampen. Nu ben ik net thuis (en alleen) en kan ik de natuur zn gang laten gaan. Maar het stinkt, niet normaal

7 likes

Door een hormoonkuur icm de hitte heb ik nogal last van mn buik en ik zit nu dus 4x per dag te kakken met mn poten op het prullenbakje (poepkrukje ftw). Ik vind het heerlijk. Meer poep meer beter.

2 likes

Ik bedenk me net dat ik vergeten ben mijn cup opnieuw in te doen, maar ik ben te lui om op te staan en hem er alsnog in te doen. Gelukkig heb ik een zwarte onderbroek aan. Hoop dat ik mezelf kan herpakken voor het te laat is…

1 like

Ongesteld zijn en wakker worden, het is gelijk opstaan en met pinguïn stapjes naar de wc lopen en hopen dat je niet bent doorgelekt.

3 likes

Ooh ik laatst. Snel snel snel naar de wc.
Trek mijn onderbroek naar beneden wil gaan zitten op de wc en het moment van hurken moet ik niezen.

Alsof er een moord gepleegd was. Overal bloed :see_no_evil:

20 likes

ohh dat is inderdaad zo vervelend, maar heerlijk hoe je het beschrijft haha.

Mmm ik heb meer dan eens snot gegeten (flubbersnot, geen hard snot), maar nu ben ik helemaal in de war dat het in mijn gedachten zoet was terwijl de meesten het zout vinden. :thinking: Herinner me eraan snel weer snot te proeven. :thinking:

2 likes

Mijn vriend heeft mij eergisteren perongeluk open gehaald down under tijdens de seks😭. Combinatie van ongelukkig beweging van mijn kant en een scherpe nagel bij hem. Het bloedde zo erg en plassen deed echt pijn. Nu gaat het wel weer maar ik had geen klein spiegeltje ofzo bij me maar nu durf ik eigenlijk niet te kijken.

@poes in mijn ervaring voelt dit erger dan het vaak is! Kan superbranderig voelen als je daar een klein sneetje of krasje hebt. Vergelijkbaar met als je je lip weleens openhaalt aan een scherp stukje nagel (dat heb ik ook weleens) en dan doet het echt pijn maar is het maar een heel klein krasje. Zou gewoon even kijken met een spiegeltje maar wss valt het heel erg mee!

2 likes

Ah joh, herstelt vanzelf wel weer toch!

1 like

Ohjaaaa! Met van die zwarte bolletjes. Heerlijk.

1 like

Ja het is nu al een stuk beter dan vlak daarna! Heb toch ook even gekeken en ik zag niks geks. Heel klein stukje was nog een beetje rood maar plassen doet ook minder pijn gelukkig. Maar ik schrok wel op dat moment. Het deed wel pijn toen het gebeurde maar ik dacht: “Het zal wel meevallen.”
Maar daarna zat een hele handdoek (van het hotel :sweat_smile:) onder het bloed. Stopte ook wel snel trouwens.

1 like

Doe je dat zelf of laat je het doen?

Ik had al 2 grote puisten en nu is die onderhuidse van weken geleden weg maar zit opeens een halve centimeter daarnaast een nieuwe. Én mijn kin heeft echt een enorme dikke bult aka onderhuidse puist. Wtf?
En die menstruatie zet maar niet echt door, hele week al gekke pijntjes. Kom gewoon en wees dan klaar na 4 dagen ofzo.

1 like

Is het geen hidradenitis?

Mijn scheten zijn niet normaal hard aan het stinken, echt rotte eieren ofzo. Thank god dat ik vanavond niks gepland heb en een hele avond netflix kijkend kan stinken.