Het TMI topic

Haha zeker! We gaan bijna op vakantie en zag er enorm tegenop… kon geen halve dag bij een toilet vandaan zijn… Weet je waar het bij jou door kwam? Ook vitamines?

Ahh shit ik heb net de verpakking weggegooid. Heb het wel gelezen maar geef zelf geen borstvoeding (heb ook geen kinderen) dus heb dat niet opgeslagen of het er op staat… Ik heb ze gisteravond gebruikt want mijn date gaat op vakantie halverwege deze week. Dan zijn mijn voetjes weer lekker zacht als hij terug komt.

‘Raadpleeg voor gebruik eerst een arts bij gebruik tijdens de zwangerschap of bij diabetes’.

Iehll ik had vannacht zo iets goors, er kwam echt een onverklaarbare geur uit m’n vagina. Verder had/heb ik geen last van jeuk, erge afscheiding oid. Maar het was heel ranzig en voor mij een onherkenbare geur. Ik heb toen maar veel met water gespoeld. Later leek er nog een soort drap? Uit te komen. Sorry dit klinkt echt te vies maar zou dit misschien sperma kunnen zijn geweest? Ik was net klaar met mijn menstruatie en ik kan me herinneren dat ik dat ooit in het verleden een soortgelijke situatie heb meegemaakt. 's ochtends dus maar flink met water opgesproeid. Of, ik heb dan bacteriële vaginose? Het kan ook komen omdat ik niet meer direct alles ga wassen down under als hij in mij is gekomen omdat ik van zijn sperma gek genoeg geen blaasontsteking krijg?! Alsof ik immuun ben ervoor? Dus dan blijf ik in bed liggen en gaat het misschien broeien. Oh man dit klinkt echt te goor. Ik weet gewoon niet wat het is en de geur is al stukken minder dat wel. Voor zover ik weet heb ik nooit echt een sterk ruikende vagina, denk eerder nog dan het tegenovergestelde. Heeft iemand hier wel eens een bacteriele vaginose gehad? En hoe voelt dat? Ik heb geen jeuk, branderig gevoel. Misschien dat zijn sperma nog ergens diep in m’n kut zat? En die geur kan/kon ik dus niet thuisbrengen. Maar ik schrok er echt van. Niet visachtig, maar gewoon echt goor. Nu wil ik eventueel zo’n test halen om te kijken of ik BV heb maarja vind dat ergens ook jammer geld. Van Google word ik ook niet veel wijzer. Hoe een vagina ruikt is natuurlijk heel verschillend maar ik heb nog nooit dat zo geroken. Het ruikt niet als “mijn geur”. Maar het is helemaal niet pijnlijk ofzo. Oké lang verhaal kort, heeft iemand hier wel eens BV gehad en zo ja, hoe wist je dat?

Haha er is vast niks ergs! Bij mij kan er na 2 dagen ook nog sperma uit me komen als mijn vriend in me is gekomen en ik niet ben gaan douchen en/of plassen daarna maar ben blijven liggen. Dat ruikt dan ook niet zo fris en heeft ofcourse een dikkige structuur. Wanneer was de laatste keer dat ‘er in je is gekomen’ :’) ?

Ja ik hoop het, kijk het nog ff een dag aan. Vrijdagnacht is hij in me gekomen en ben ik dus niet direct uit bed gegaan. Zaterdagmiddag wel gedoucht. Toen rook ik niks. En ineens gisteren wel. Maar echt wat een geur? Voel me echt smerig. Wat doe jij er tegen dan? Ik wil me de hele tijd met water spoelen. Er loopt nou niks uit ofzo maar ik ben dus echt bang dat ik dat BV heb opgelopen. :frowning: En ik vind zijn sperma ook helemaal niet ruiken, juist heel neutraal.

Ik ben niet zo groot dus hoef niet te squaten, maar mijn tiet is niet zo “los” (en groot) dat ik hem los op de weegschaal kan leggen. Dus ik weeg niet alleen mijn tiet maar druk er meer met mijn bovenlichaam tegenaan denk ik. Moet er wel gek hebben uitgezien :’)

Ja Same, ik kan ook niet zo’n borstscan doen, want mijn tieten zijn 2 bollen die totaal niet hangen maar hoog staan. Kan ze nergens ‘op’ leggen.

1 like

Ik wil ook best graag mijn tieten wegen omdat ik met slapen vaak last heb als ik op mijn zij lig. Het voelt soms erg benauwd aan m’n middenrif en daarom prop ik er soms iets tussen zodat die titten niet op elkaar liggen. Vannacht was dat een klein cola flesje van 33cl. Maar om nou een keukenweegschaal daarvoor aan te schaffen. Later als wij “groot” :nauseated_face:zijn, hebben ze een andere borstscan geloof ik voor vrouwen met echt kleinere borsten want die kun je niet tussen dat apparaat leggen. Althans volgens mij moeder die echt een gigantisch gewicht moest meedragen.

Oja hier had ik nog niet over nagedacht, weet wel dat mijn moeder (ook kleine borsten) dat een crime vond. Ik probeer het nu, maar ik kan ze wel een beetje samenknijpen :’) maar echt los wegen, nee.
Soms denk ik aan alle variaties van borsten en ben ik best in de war of verbaasd. Ik ken vrouwen met borsten zo groot als hoofden en enorme helium ballonnen en dan zijn er vrouwen zoals ik die nog geen waterballonnetje hebben :’) Vind ik toch bijzonder.

1 like

Denk dat het toch genetisch vooral is! Mijn moeder is zo’n 8 jaar geleden geopereerd. En mijn oma zelfs, wat in die tijd uitzonderlijk was maar het was zooo uit verhouding. Ik kan er wel mee leven. Het is misschien wat uit verhouding. Maar ik vind kleine borsten ook totaal niet lelijk ofzo. Grotere borsten ogen al snel lomp bij een vrouw. En ja je moet het ook nog eens meezeulen. Wat voor cup heb je? Als ik er bij nadenk hebben de meeste van mijn vriendinnen juist een kleine cup! En vooral die lang zijn. :woman_shrugging:t4:

Eindelijk een bijdrage aan het TMI!

Dikke zwangerschapspoten

En na een voetenbad; wat een verschil!

45 likes

Hopelijk trekt het snel weg! Ik douche idd ook vaker dan maar niet anders dan normaal, geen zeep enzo. En een inlegkruisje in zodat ik die kan vervangen als er iets in zit. Ik heb één keer in m’n leven zo’n schimmelinfectie gehad en toen moest ik zo’n creme inspuiten met een van die lange spuitjes. Maar toen had ik niet echt last van afscheiding maar wel van MEGA VEEL JEUK

1 like

Ik had dit afgelopen week ook met die hitte en ik ben niet eens zwanger omg :fearful:

2 likes

Hahaha ik ook. En mijn tweede en derde tenen (geteld vanaf m’n grote teen) raken nooit de grond. Dus toen ze zo opgezwollen waren zag het er nog grappiger/stommer uit dan normaal :stuck_out_tongue:

Ik heb trouwens nog iets over m’n tenen: ik heb zowel bij m’n linker als rechter grote teen een stukje nagel wat begint in te groeien :weary: Woensdag naar de pedicure. Ik denk dat ik er maar een 3-maandelijks iets van ga maken. Elke keer als ik denk “yay, ze groeien weer normaal”, gaat het weer mis.

Ahhw bovenste lijkt op een baby voetje :heart_eyes:

16 likes

Hahhahaha ja nu je het zegt.

1 like

Ohh met dit warme weer heb ik ook echt last van Mn opgezwolle voeten en handen :tired_face:

Ik had een bult op mijn schaamlip. Ik kneep een beetje erin om te kijken of er wat uit kwam…nouuuu holy shit. Je hoorde het gewoon openbarsten en er spoot een straal drab/bloed uit :scream:

32 likes

Ik gebruikte vanmorgen even snel mijn satisfyer en toen ik klaarkwam sproeide er gewoon een enorme hoeveelheid uit, niet normaal. Het leek wel of ik plaste, maar dat had ik van tevoren nog gedaan dus dat kon het niet zijn. Ik was gewoon even bang dat mijn vliezen gebroken waren.

5 likes