Het TMI topic

Eindelijk een bijdrage aan het TMI!

Dikke zwangerschapspoten

En na een voetenbad; wat een verschil!

45 likes

Hopelijk trekt het snel weg! Ik douche idd ook vaker dan maar niet anders dan normaal, geen zeep enzo. En een inlegkruisje in zodat ik die kan vervangen als er iets in zit. Ik heb één keer in m’n leven zo’n schimmelinfectie gehad en toen moest ik zo’n creme inspuiten met een van die lange spuitjes. Maar toen had ik niet echt last van afscheiding maar wel van MEGA VEEL JEUK

1 like

Ik had dit afgelopen week ook met die hitte en ik ben niet eens zwanger omg :fearful:

2 likes

Hahaha ik ook. En mijn tweede en derde tenen (geteld vanaf m’n grote teen) raken nooit de grond. Dus toen ze zo opgezwollen waren zag het er nog grappiger/stommer uit dan normaal :stuck_out_tongue:

Ik heb trouwens nog iets over m’n tenen: ik heb zowel bij m’n linker als rechter grote teen een stukje nagel wat begint in te groeien :weary: Woensdag naar de pedicure. Ik denk dat ik er maar een 3-maandelijks iets van ga maken. Elke keer als ik denk “yay, ze groeien weer normaal”, gaat het weer mis.

Ahhw bovenste lijkt op een baby voetje :heart_eyes:

16 likes

Hahhahaha ja nu je het zegt.

1 like

Ohh met dit warme weer heb ik ook echt last van Mn opgezwolle voeten en handen :tired_face:

Ik had een bult op mijn schaamlip. Ik kneep een beetje erin om te kijken of er wat uit kwam…nouuuu holy shit. Je hoorde het gewoon openbarsten en er spoot een straal drab/bloed uit :scream:

32 likes

Ik gebruikte vanmorgen even snel mijn satisfyer en toen ik klaarkwam sproeide er gewoon een enorme hoeveelheid uit, niet normaal. Het leek wel of ik plaste, maar dat had ik van tevoren nog gedaan dus dat kon het niet zijn. Ik was gewoon even bang dat mijn vliezen gebroken waren.

5 likes

Nog steeds jaloers op dit soort bultjes…

Dacht laatst dat ik er 1 had en begon al helemaal enthousiast te knijpen maar bleek een haartje echt mini beetje ingegroeide te zijn… heb je ook niks aan, was echt beetje sip😭

1 like

Een vrouw op mijn werk heeft ingetrokken tepels en ik kwam er vandaag achter dat daar allemaal vuil in zat, vond het echt heerlijk om dat er uit te duwen/peuteren vanochtend

2 likes

Uit je eigen tepels of die van de vrouw op je werk? :thinking:

2 likes

Van die mevrouw!

Ik ging mn oordopjes schoonmaken, zo ranzig wat voor viezigheid eruit komt maar zo satisfying

3 likes

Ik vond dit echt even heel gek om te lezen omdat ik dacht dat je het over een collega had, maar waarschijnlijk werk je in de zorg?

5 likes

Hahahaha had exact hetzelfde.

On topic bijdrage: heb gister zoveel in 1 neus gepulkt omdat er zo’n net aan hard stukje zat dat ik er niet uitkreeg dat ik nu een wondje op de buitenkant van mn neusvleugel heb, op dat randje. Echt hoe

1 like

Ohh ja :joy: geen collega maar een client! Werk dus in de zorg inderdaad

5 likes

Ik was net klaar met haar fohnen en ging met hoofd ondersteboven hangen om er wat volume poeder in te doen, valt er echt een enorme klont oorsmeer uit mijn oor!? Volgens mij is dat gesmolten door de hitte van de föhn ofzo, het was echt smerig en fascinerend tegelijk. Ik heb hard staat schudden met mijn hoofd maar de linkerkant heeft tot nu toe nog niks opgeleverd :frowning:

20 likes

Hangen ze in de geneeskunde nog steeds persoonsnamen vast aan trucjes/testen/aandoeningen? In dat geval wil ik op ‘de Feminarum manoeuve’ wel patent aanvragen

6 likes

Beetje rare vraag, maar kom jij eigenlijk vaak in aanraking met poep? :sweat_smile: Nemen patiënten het bijvoorbeeld mee om te laten zien?