Het TMI topic

Nee toch? Hoop ik?? HOOP IK

Laat alsjeblieft niet het kleine beetje hoop dat ik in de mensheid heb verloren gaan

Maar dan is er wel bij je aangegeven dat je het mee moet nemen. Ik denk dat ze bedoelde of mensen uit zichzelf hun uitwerpselen meenemen om te laten zien als je ergens last van hebben!

5 likes

Ja ik bedoelde eigenlijk als het gevraagd wordt. Heb wel eens gelezen dat mensen hun ontlasting mee moesten nemen naar de huisarts om te laten zien, maar ik vroeg me af of dat vaak voorkomt en of er daarnaast nog momenten zijn waarbij je met ontlasting in aanraking komt, want lijkt me verder dat het lab toch wel het meeste onderzoek doet bij ontlasting.

Doet me denken aan een jongen die geneeskunde studeert en hij vind poep dus heel vies en hij zag er dan heel erg tegenop om een rectaal toucher te doen, maar het lijkt me niet dat je dan kak aan je handschoen krijgt. En als je ontlasting moet inleveren gaat dat niet via de doktersassistente en dat het wordt opgestuurd naar het lab ofzo?

Kan wel though.

Ik ben vooral heel blij dat ik in een beroepsgroep zit dat ik nooit van m’n leven meer een rectaal toucher hoef te doen. Ik vond dat echt vreselijk om te doen (niet vanwege poep, maar vanwege het idee wat ik aan het doen was).

Eendenbek had ik dan weer veel minder moeite mee, vreemd genoeg.

1 like

Vannacht werd ik wakker met behoorlijke buikpijn en moest ik naar de wc. Vrijwel direct kreeg ik spuitpoep, en terwijl ik mijn ding deed op de pot kwam er een dikke spin naast mij naar beneden dwarrelen. Naast mijn hoofd, en ik ben echt enorm bang voor spinnen.

Lang verhaal kort: ik heb van schrik een paar wilde bewegingen gemaakt en de :poop: zat nog nèt in de pot.

PS dat beest heb ik niet te pakken gekregen dus die zit daar nu nog ergens tenzij hij is doodgegaan van de lucht.

16 likes

Bedacht je dit nadat je het bericht over de vieze ingetrokkem tepels las? Ik wel namelijk!
“Oh ik zal mijn oordopjes ook eens schoonmaken!”
En toen jouw bericht :grin:

1 like

Haha nee op werk zag ik al viezigheid en toen keek ik echt uit naar het moment dat jk thuis zou komen en die prut eruit mocht halen :heart_eyes:

Ik heb net zoveel mee-eters uit mijn neus gehaald met een comodonenlepel. Heerlijk! Echt genieten dit

2 likes

Zocht dit topic. Kon ‘m niet vinden want mijn auto correct had er Tim van gemaakt.

Ik heb een wond (??) op mijn schaamlip. Geen verstopte klier, maar echt een grote rode plek alsof er een mega ingegroeide haar zat en nu lege wond. Maar bij de wax heb ik niks gevoeld en heeft ze er niks over gezegd. Doet echt de hele dag vet veel pijn.

Vorige week beetje verbrand op m’n schouder, en kan vandaag heeeele grote vellen van m’n schouder trekken. So satisfying

29 likes

Komt het niet door het waxen? Ik laat mijn wenkbrauwen waxen en ik had ook een keer een soort schaafwondje. Het leek alsof het bovenste velletje van mijn huid was mee getrokken

Ja, zei mijn vriend ook al. Heb ik nooit eerder gehad en ga altijd bij dezelfde waxdame. Baal wel. Want nu gaan mijn gladde dagen op aan pijn lijden i.p.v. seksen.

Ja ik heb het ook maar 1 keer gehad. Maar snap ik. Misschien iets van sudocreme erop smeren zodat het misschien wat sneller geneest?

1 like

Ik heb zojuist die eeltsokken aangetrokken! Ben heel benieuwd nu ik al jullie verhalen heb gehoord :blush:

Zit nu dus wel 2 uur opgesloten in de badkamer haha. Stond op dat het gekke vlekken kan veroorzaken en ben een beetje panisch daarvoor. Of vinden jullie dat onzin? Is echt de eerste keer dat ik dit probeer

Ik had er zelf van die grote dikke sokken overheen gedaan! Dan kan je er ook gewoon mee lopen en gaat het niet vlekken.

Oja slim!

Ik zit nu gewoon op de wc met mn laptop op schoot haha. Zo is het ook prima vol te houden.

Zo zit ik haha

Heb wel een broek aan hoor haha, is alleen een korte broek dus zie je niet :joy:

20 likes

Haha ook prima toch. Even lekker self care momentje!

1 like

Volgens mij zei iemand laatst dat er op de verpakking staat dat als je zwanger bent je een arts moet raadplegen oid.

1 like

Ik loop niet op slippers! Althans, niet buiten mijn eigen huis en tuin. Dus ik heb dat probleem niet haha.
Al ga ik wel over 3 weken op vakantie, maar als het goed is (als ik de verpakking mag geloven) zijn dan de vellen weg

1 like