Precies op het stukje waar mijn brilglazen mijn wangen iets aanraken😩 daardoor krijg ik daar steeds van die onderhuidse puisten
Pijnlijke plek lijkt me…
Oh love dit. Heb hier een verslaving aan gehad tijdens mijn scriptie periode haha. Nu ben ik zwanger en kom ik nergens meer bij helaas haha.
Ik had net (dacht ik) een klein ingegroeid haartje op mijn been. Wat bleek, ik kon drie keer drukken en kwam ook drie keer pus/vocht uit en een bonushaar! Het was onverwacht dus heb het niet vastgelegd.
Heh krijg je daar een infectie van? Ik deed dat vroeger ook heel vaak maar nooit last van gehad.
Als darmpatiënt ga ik niet helemaal goed op dit weer. Zit voor de zoveelste keer op de wc.
Je tiet of je vagijn
Ligt eraan wie het eruit moet zuigen
Hoe dan? Ben je er op gaan zitten? Sterkte ermee!
Hoe krijg je het gif er nu uit? Heb je zo’n apparaatje?
Omg wat een hel
Ik heb gisteren groenten gegeten die blijkbaar niet goed verteerd zijn ofzo? Want nu drijven er stukjes paprika en tauge in de wc die niet weg willen spoelen
Ik heb sinds gister opeens random waterdunne diarree. Verder niets aan de hand, voel me niet slecht of wat dan ook. Pis alleen uit mn anus.
Dit heb ik ook als ik taugé of paprika eet, maar ik dacht dat het aan mijn PDS lag.
Heb het ook vaak met nootjes etc.
Heb je veel cola gedronken? Volgens mij kan je veel suiker wel rare schijt krijgen. (wie is Lisa). En darmen kunnen geloof ik ook wel van slag raken door warm weer.
Heb je dan wel goed gekauwd? @FrauHelga Ik moet altijd beetje grinniken als ik hele maïskorrels tussen mijn poep zie liggen. Voor mij een teken dat ik weer eens te snel alles naar binnen heb gewerkt.
Sommige dingen kauw ik niet goed genoeg inderdaad, omdat ik een snelle eter ben. Maar met bepaalde groenten en specerijen heeft mijn lijf zoiets van ‘ik weet niet wat dit is maar ik voer het zsm af’.
Ik kan dan ook ruiken wat ik de dag er voor gegeten heb.
Dat gevoel van nieuwe mesjes in je eeltrasp. Zulke grote stukken eelt! Heerlijk! Wil iemand een foto?
Jaa, kom maar doorr