Het TMI topic

Oh nog even een update. Ik ben uiteindelijk toch naar mijn kamer gegaan en in bed gaan zitten, dus met mijn voeten vooruit maar met mijn knieën omhoog: dus half liggend maar nog redelijk rechtop (idk of dit te begrijpen is). En deze kluns heeft daardoor dus toch een vlek gekregen :sob:
Had er ook echt gewoon een handoek onder maar daar is het doorheen gegaan… Morgen maar eens zien of de vlek nog goed te zien is.

Oftewel waarschuwing: het vlekt echt :sob:

Vlek in je beddengoed? Wat voor vlek?

Ja van die eeltsokken! Droeg ze van iets van 18:15 tot 19.45 dus is al even geleden. Vlek is inmiddels aardig minder geworden. Heb eigenlijk ook een beetje schijt dus ga niet mn bed afhalen :grimacing:
Op de foto is de vlek ook niet meer heel goed te zien. Maar dus wel even een waarschuwing :slight_smile:

Vlek

Jawas benieuwd wat voor kleur ofzo! Lijkt zo mee te vallen. Je had er nu geen sokken over heen gedaan of wel?

Jaa gelukkig maar… ik gok dat het morgen zelfs bijna niet meer zichtbaar is. Droeg wel sokken, maar van die ‘normale’? Dus geen dikke

Heb ik dus wel gebruikt. Maar blijkbaar niet helemaal goed ofzo. idk ben vaak ook gewoon klunzig, dus zal hier ook wel weer mee te maken hebben.

Ja dat is inderdaad een goeie! Eerst even het resultaat afwachten of ik het überhaupt vaker ga doen. Maar thanks :smile:

1 like

Zo’n canasten gyno ei, hoe lang duurt dat voordat die werkt?
Gisteravond gebruikt voor het slapen gaan maar nog steeds veel last…

Jaa echt een jeukend, branderig gevoel… heel vervelend. Heb het al een paar dagen en toen toch zo’n ei gekocht. Bedankt voor je reactie! De kruidvat is hier helaas dicht nu, maar als ik morgen nog steeds last heb zou ik zo’n tube kopen. Altijd handig om in huis te hebben blijkt maar weer :sweat_smile:

1 like

Bij mij werkt die niet meteeb. Lijkt eerst erger te worden dat ik dan altijd denk: nou hier heb ik dus niks aan, zonde van mijn geld maar na 1 of 1,5 dag merk ik dat het minder wordt. En wat @voortaan zegt: ik gebruik die crème er ook nog altijd bij. Dan weet ik zeker dat alles van binnen en buiten weg gaat.

1 like

Bedankt voor je reactie! Klinkt hoopvol.
Ik ga morgen naar de kruidvat. Het lijkt nu inderdaad wat erger te worden. Maar ik hou hoop door je woorden :blush:

1 like

Mn kind pulkt de vellen van de eeltsokken van mn voeten en stopt de echt grote stukken in een bakje. Kind naar mn hart

59 likes

Voor de mensen die geen fan zijn van de uitkomsten van neusstrips, in spoiler gedaan:

26 likes

Hoe gaat het? Is het al minder geworden?

Haha ze wou ze naast haar bed zetten maar dat ging mn vriend toch een beetje te ver…
Maarja, nieuwe dag, nieuwe vellen!

5 likes

Hey lief dat je het vraagt!
Wel iets minder, maar van binnen uit nog nog niet. De crème heeft wel geholpen vanaf de buitenkant dus dat is heel fijn!
Ik wil vandaag nog even aan kijken of de crème verder nog zijn werk gaat doen.

1 like

Hahaha heerlijk

Ik heb net voor het eerst van die super tampons gehaald in plaats van de normale die ik echt altijd neem en nu voel ik me echt zo’n Gerda met een uitgerekte kut. M’n oude tante had vroeger ook altijd die super tampons bij haar wc liggen en ik was als kind/puber helemaal gefascineerd door hoe enorm die dingen waren. Maaaar het was een goede keuze, want m’n baarmoeder loopt compleet leeg. Het stroomt gewoon nonstop door, nog nooit zo erg gehad :sweat_smile: (komt door spiraal). En dit is ook nog eens al dag 4, ik hoop dat het niet al te lang zo doorgaat en dat Satan mijn baarmoeder snel verlaat.

7 likes

Mijn vriend en ik hebben allebei privacy nodig als we poepen. Als in ik verkramp als ik al iemand hoor praten, vooral in een onbekende omgeving. Nu hebben we op vakantie ergens gegeten waardoor hij nu aan de dunne zit en ik ook wat last heb van mijn buik, gelukkig niet zo erg als hij.

Nu zitten we elkaar echt steeds af te wisselen, dan mag de een de badkamer in en moet de ander buiten op het terras zitten. Appt hij net dat hij het niet meer vol houdt terwijl ik er nog op zat en nu zit ik weer buiten in mijn badjas haha. Echte liefde dit.

34 likes

De maat van de tampon heeft toch meer te maken met de heftigheid van je menstruatie dan de uitgelubberdheid (goed woord) van je kut? Als maagd van 16 gebruikte ik ook regelmatig super tampons vanwege heftige menstruatie… maar misschien ben ik uitgelubberd geboren :rofl:

5 likes