Het TMI topic

Ik had ook meteen de supervariant nodig! En zelfs daar lekte ik na een uur al doorheen :broken_heart:

Weet ik, was ook meer een grapje. Gebruikte als puber zelf altijd de mini tampons, dus ik vond de super variant er gewoon mega uit zien. Daarna altijd de normale gehad en nu voor het eerst super, maar dat deed me even terugdenken aan dat moment.

Ik heb af en toe last van een verstopt oor doordat ik met oordopjes slaap. Laatst had ik dat weer en dan gebruik ik een spray die je oor schoonmaakt en nu een paar dagen later ging voelde ik dat het oorsmeer los kwam en ik ging er net een beetje in met een wattenstaafje en omg, het was zo heerlijk vies haha! Het was heel soepel en ik kon het er zo uit scheppen zeg maar, heerlijk <3

Ik heb nog fotoā€™s van de vieze wattenstaafjes met stukjes erop, maar die hou ik toch maar voor mijzelf.

10 likes

Ja welke is dat!!! Wil ik in mijn mans oor spuiten :drooling_face:

2 likes

Ah ik was zo excited voor fotoā€™s :frowning:

4 likes

@Nidorina @Yzile

Het is Otalgan, deze: https://www.bol.com/nl/p/otalgan-60-ml-oorspray/9200000005249177/?Referrer=ADVNLGOO002049-G-77804092212-S-774044055784-9200000005249177&gclid=Cj0KCQjw9pDpBRCkARIsAOzRziuU8yV216tv5WY04aaetGxtrt6of3tHn-IoquC1bta-jWl5y76iu6gaApzOEALw_wcB

Mijn vriend laat morgen zijn oren uitspuiten en ik baal dat ik er niet bij kan zijn. Lijkt me fascinerend!

Same haha!

1 like

Dat lijkt me echt zo fijn, maar nog nooit meegemaaktā€¦ vraag me ook echt af hoever het moet komen en wanneer ze dan besluiten dat ze dat gaan doen??

Mā€™n vriend heeft al dagen een suis en druk op zijn oor, dus dat was de reden

1 like

Ik heb zelf oren uitgespoten; maar zodra je oren dicht gaan zitten van het oorsmeer! Dan hoor je minder en sommige mensen geven aan dat ze echt ā€œvolā€ zitten !

Een van de weinige aspecten van mā€™n vorige baan wat ik mis!

2 likes

Ik moet het eens per jaar ongeveer laten doen en ik merk het echt als mijn oren dicht zitten. Dan voel ik druk en hoor ik minder, meestal zitten ze dan ook echt goed vol. Helaas spoelt de assistente het spul altijd vrij snel weg en ik vind het een beetje gek om te vragen of ik mag zien wat er uit mijn oor komt. Maar als ze zegt ā€œjeeetje wat komt er veel uitā€, kriebelt het weleens om te gluren. :joy:

Ik vertelde dit net aan mā€™n vriend en hij wil morgen bij de Kruidvat zoā€™n flesje halen, haha. Hij draagt iedere dag oordoppen op zā€™n werk en is nu echt nieuwsgierig naar zā€™n buit :rofl:

1 like

Ik heb vandaag gezien hoe zoā€™n oorsmeerprop uit een oor werd gezogen en dat was zĆ³ bevredigend! :heart_eyes: Hij was echt zo groot!

2 likes

Ik zelfs super plusā€¦ en volgens mij heb ik geen uitgerekte kut, wat een stomme opmerking :stuck_out_tongue:

10 likes

Haha, heerlijk! Je mag het alleen niet gebruiken als je bijvoorbeeld een gaatje in je trommelvlies hebt. Het is niet mega onschuldig zeg maar!

Goed om te weten! Ik zal het nog even zeggen.

Ik moet het op mijn werk regelmatig doen en ben ook echt blij als ik ā€˜een grote vangst hebā€™. Vind het echt fascinerend om te zien wat er allemaal uit kan komen. Ik vraag overigens wel of de mensen het zelf willen zien, de meesten willen dat overigens wel vaak.

2 likes

Ik heb bijna geen oorsmeer en ik weet dat dat gewoon gezond is, maar ik vind het toch wel een beetje jammer. Ik wil ook proppen eruit kunnen spoelen.

5 likes

Ik heb mijn roeping gevonden. Al die vellen van mijn voeten (door die eeltsokken) er afhalen. LOVE ITTT

2 likes