Het TMI topic

Haha ook een grote hobby van mij. Dit is echt heel tmi maar vroeger “at” ik die vellen dan op :sweat_smile::joy: omg

14 likes

Smaakloos hahah

1 like

Oh my god het was niet serieus bedoeld, voor de tweede keer :sweat_smile:

Aahh, zo heerlijk! Ik heb ook eeltsokken in huis en wilde ze gisteren gebruiken maar bedacht me dat ik maandag naar de podotherapeut moet, dus lijkt me niet zo slim, haha. En daarna ga ik op vakantie, dus ik moet nog eeeeeven geduld hebben.

Ik had gister echt een mega oorsmeerklont die goed te zien was van de buitenkant. Toen heeft m’n vriend die met een pincet voorzichtig uitgehaald haha. Hij was echt zo op de rand van afgrijzen en fascinatie: ‘iel iel oooh yes hij gaat, iellll nee echt vies bah. Yes!’

Had vroeger nooit per se veel oorsmeer maar de laatste maanden opeens wel :woman_shrugging: dus er is hoop voor de mensen die nooit oorsmeer hebben)

13 likes

:joy:

6 likes

Dacht dat ik een onderhuidse puist had maar zette er toch even wat druk op met m’n vingers en toen kwam er zo’n lekker harde puskorrel uit😍

9 likes

Toch wel een beetje denk ik hoor. Voor mijn zwangerschap gebruikte ik altijd mini of normal, na mijn zwangerschap altijd super. En het bloedverlies is niet toegenomen ofzo.

Maar wat is hier de reden voor dan? Kan me niet voorstellen dat die tampon er “uit valt”? Maar als je sneller doorlekt heeft het toch ook gewoon te maken met de aantal ml die een iedere maat tampon kan opvangen?

Sorry als die te veel vragen zijn :sweat_smile:

als het van binnen wat wijder is kan het langs een mini lopen maar een superplusjumbo blokkeert het letterlijk.

1 like

Opzich best logisch, daar had ik niet echt aan gedacht. :sweat_smile:

Ik heb net echt mega hard in mijn vinger geknipt tijdens een klant knippen en nu zit er een soort driehoekje los op mijn vinger en ik kan er zo helemaal in kijken. Vind dit veel te fascinerend.

1 like
Foto’s wondje vinger

17 likes

ik vind dit goor en fascinerend tegelijk :joy:

1 like

Ik dus ook. Het doet ook pijn als ik er aan zit maar zit toch de hele tijd met dat velletje te wiebelen en mijn vinger te buigen en weer te strekken zodat het beweegt :sweat_smile:

2 likes

Omg ik voel gewoon de pijn als het een beetje genezen is en je dan ergens achter blijft hangen :tired_face:

3 likes

Ik heb momenteel een soort menstruatie uit de hel (het duurt al maanden met veel pijn, bloed en stolsels) en vannacht trok ik er een tampon uit en ik hoorde een tweede “splash” en toen lag er een stolsel zo groot als een perzikpit naast mn tampon op het wc-platform. Ik heb echt ff gefascineerd staan kijken.

6 likes

Buiksnor geëpileerd. Opeens heb ik een buiksnor? :joy: fucking dikke zwarte haren. #lovealleharen

11 likes

Omg ik dacht dat je langzaam een weerwolf werd en je haar op je hand had groeien!!

24 likes

Ik ook :joy:

2 likes