Het TMI topic

Ik poep echt zeven keer op een dag. Ik geef er maar gewoon aan toe…

1 like

Bij je ontlasting? Ik heb dit ook weleens (maar ben wel darmpatiënt, ik heb PDS).

Nu het toch over poep gaat, mijn poep is echt raar. Heeft allerlei vormen en verschillende tinten. Soms denk ik dat er iets niet helemaal klopt in mijn darmen, en dat ik ervoor naar de dokter moet gaan, maar aan de andere kant heb echt al heel mijn leven last van mijn darmen/buik gehad dat ik er al aan gewend bent dat het er altijd anders uit ziet.

@June ik had dit laatst ook en leef nog :grin:

1 like

Ik poep ook anders sinds de bloedhitte. Heb ook steeds buikpijn en mijn eetlust is niet zoals die normaal is. Aangezien het nu niet meer heet is mogen mijn darmen ook wel weer normaal gaan functioneren.

1 like

Hoe doe jij dat als je bv prik/bier hebt gedronken en dan zo’n opgeblazen gevoel hebt? Ik kan ook nooit boeren dus moet dan altijd mn vinger in mn keel steken om het eruit te krijgen :frowning:

2 likes

Om van een opgeblazen gevoel af te komen ?? Dat lijkt me niet echt nodig toch? Hoe vervelend dat gevoel kan zijn het gaat vanzelf wel weer over. Of doe je dat om te kunnen boeren? Anders vind ik het nogal een heftige maatregel.

Het opgeblazen gevoel is dan wel zo erg dat ik er misselijk van word en bv tijdens het uitgaan niet meer kan dansen. Ik kan mezelf niet laten boeren, alleen door mn vinger in mn keel te steken. Vind het zelf ook niet prettig, maar ik weet wel dat ik me daarna beter voel :woman_shrugging:t3: (Vinger in mn keel is dus alleen om lucht eruit te laten, niet om over te geven oid)

1 like

Dan snap ik het! Ik dacht echt om over te geven

Ik kan ook niet boeren en word ook zo opgeblazen na drie drankjes. Verpest echt mijn plezier met uitgaan want dan wil ik alleen nog maar liggen en gezellig doen en dansen is er dan niet meer bij. Ik heb weleens geprobeerd mezelf te leren boeren, maar dat is niet gelukt haha. Misschien moet ik dit ook maar een keer proberen. Ga je er niet van overgeven?

3 likes

Ja ik heb echt precies hetzelfde! Heeeel soms moet ik ervan overwegen maar weet inmiddels wel dat omslagpunt te herkennen en soms is het een kwestie van goed in en uit ademen en dan gaat het wel weer. Vind het alleen awkward op huisfeestjes want dan hoor je het zo erg. In een club boeit het me niks

1 like

Wooo ik heb nog nooit iemand gehoord die dit ook heeft/doet! Maar ik heb het dus ook en los het op dezelfde manier op :stuck_out_tongue: Ik hoop altijd dat iemand de ultieme tip heeft, maar voorlopig probeer ik gewoon bruis te vermijden (vruchtensappen veroorzaken het blijkbaar ook)

1 like

Voelde al sinds gister pijn aan mijn teen. Ging ik net kijken en zag niks. Dus drukken om te voelen waar de pijn zit. Spuit er ineens pus uit. Nu zit ik in een sodabadje.

5 likes

Uit welk gat kwam het??

Heb je een natuurlijke cyclus? Want dan is het niet zo gek. Ja de grootte is wel uitzonderlijk, maar eiwitachtig klinkt wel aannemelijk dat je net voor/na je ovulatie zat.

Ik ben vorige week met een kort, loszittend broekje van een stalen glijbaan gegaan. Wat dus eigenlijk voelde alsof ik in mijn blote kont eraf ging met 37 graden. Dus het voelde daarna als twee brandplekken en nu zitten er korsten op. Het zijn echt lelijke plekken :woman_facepalming:

3 likes

Misschien wel een soort ei maar door de spiraal krijg je geen baarmoederbekleding (vandaar de geen ongesteldheid, je lichaam hoeft niks af te stoten) en dat je daarom een wit ei hebt gehad??
Of het gele lichaam ofzo??
Edit: Oh heb het opgezocht. Het is het witte lichaam

@Vloeistof ah zonde… nadeel van volwassen zijn. Volgens mij had ik als kind nooit zulke dingen.

1 like

Ik heb nu vier dagen (tot vanmiddag) echt super gezond gegeten voor mijn doen. Heel veel meer groenten dan normaal, bijna geen vlees, geen vette dingen en geen suikers. Vanmiddag één tosti op en vanavond een pizza pepperoni. Man man man zit al bijna een uur aan een stuk op de wc met buikkramp van hier tot Tokio. Niet normaal. Kan je lichaam al zo snel zo heftig reageren op vet? Dat laat wel weer zien hoe ongezond het eigenlijk is.

1 like

Same!! Dat in 1 x alle lucht zo POEEFFF uit je komt. Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben.

2 likes

Jaaa dat is zo satisfying hahaha

1 like

Blech ik heb al 6 weken diarree en word er gek van. Maar ik eet super gezond, volkoren producten en kilo’s groenten en fruit. Lijf doe normaal :woozy_face:

1 like