Het TMI topic

Ja dat, plus dat de mini gewoon echt niet meer zo lekker zat, paste niet meer goed ofzo. Is wel langzaam weer bijgetrokken hoor, normale tampons draag ik ook wel weer.

1 like

Normaal eet ik nooit chocola, maar de afgelopen weken had ik er ineens zin in en heb ik 2 repen opgegeten. En holy shit, mijn huid is nog nooit zo vet en lelijk geweest. Ik word elke ochtend wakker met witte en gele puisten op mijn kin en neus die ook vet veel pijn doen, hele kraters zitten er. Ik heb normaal bijna nooit puisten en vind het echt geweldig om ze uit te drukken, er komen hele slierten uit. Alleen het doet echt zo veel pijn. Ik heb de laatste reep chocola maar aan mijn vriend mee gegeven en ben voor voorlopig weer afgekickt.

5 likes

Avond opstap geweest = vieze kater bier poep :joy:

5 likes

Stiekem vind ik dat hele fijne poep. Het is bij mij altijd super veel en ik voel me altijd echt leeg na zulke poep. Soms drink ik bewust 2 biertjes als ik de volgende ochtend goed wil poepen en het werkt vaak nog ook (zal ook tussen mijn oren zitten)

6 likes

Ken je dat dat je al de hele avond scheetjes moet laten en drank helpt om het erger te makwn. En dan kom je thuis en dan kan je eindelijk poepenā€¦

12 likes

Ja, mmm. Mmmmmmm. Mmmmm. Mmmmmmmmm.

24 likes

:relaxed:

1 like

Ja, en meestal slaap ik die avonden bij vrienden die geen wcverfrisser hebben haha. Ben wel eens om 8 uur 's ochtens naar huis gegaan omdat ik voelde dat er van die vieze stinkende drankkak aan kwam

3 likes

Weetje wat ik mij vaak afvraag.

Dames die geen ondergoed dragen met uitgaan e.d in jurken. Hoe danā€¦?

Ik hoef dat niet te doen hoor met mijn lichaamssappen.

15 likes

Dit heb ik me ook al heel vaak afgevraagd! Of celebrities op de catwalk ook altijd

2 likes

Ik denk als iemand meer afscheiding dan gemiddeld heeft dit inderdaad geen goed idee is.

Ik heb in de winter (als ik strakke broeken en ondergoed draag) standaard meer afscheiding dan dat ik in de zomer heb (jurkjes/rokjes en geen ondergoed)

Het enige vervelende wat ik heb meegemaakt is dat ik een paar uur na de seks geen ondergoed aan had en aan het werk was toen ik opeens zoā€™n lading sperma eruit voelde lopen die langs de binnenkant van mā€™n been ging bijna tot aan mijn enkel, echt dat was zooooo goor hahahaha dus nu doe ik wel ondergoed aan na de seks.

Maar het voelt daar beneden echt zoveel fijner zonder ondergoed, kan het echt aanraden (en misschien dat de lichaamssappen dan vanzelf minder worden :yum: )

12 likes

Ik draag ook graag geen ondergoed maar dan alleen in broeken/jumpsuits. Los van lichaamssappen zou ik veel te bang zijn dat er iets omhoog waait of dat zoā€™n goorlap eronder kan kijken op een trap of dat er een foto wordt gemaakt. Toen ik nog in zoā€™n app zat met bijna allemaal mannen zijn er wel eens fotoā€™s doorgestuurd van meisjes die zonder ondergoed op de bar dansten.

1 like

Ik heb mā€™n bikinilijn 2 weekjes laten staan en net gewaxed voor de vakantie

33 likes

Hoe kan je deze pijn handelen?

Ik heb nu een ingegroeid haartje daar beneden en ga al kapot. Precies op het randje van Mn slipje. En van de week zat Mn slipje beetje verkeerd was ie een soort van open gegaan, zat er allemaal bloed. Aan de ene kant blij ondanks de pijn en aan de andere kant teleurgesteld dat ik het niet gezien heb haha.

2 likes

Hahahaha mā€™n moeder heeft me gewaxed :joy: van te voren samen een fles rose opgedronken

75 likes

Hoppa!

Hiervoor zit ik op het forum! Love it!

You are the real mvp!

5 likes

Ik doe dit ook wel is bij mezelf maar dan trek ik maar de helft er af ofzo. Net of die niet goed pakt zeg maar. Kan ik alsnog met een pincet de haartjes er uit gaan trekken. Soms ook scheren maar dat ziet er helemaal niet uit. Hoe doe jij dit en welke waxstrips zijn dat?

Ik vrees dat je de Nachtburgemeesters moeder moet bellen en een fles rosĆ© moet meenemenā€¦

9 likes

Dat denk ik ook hahaha :joy: