Het TMI topic

:joy::joy::joy::joy:

Het zijn de strips van Etos eigen merk!

1 like

Heb geen action sokken nodig, haha rare voeten die ik ook heb.

5 likes

Lekker gekruid gegeten gisteren en ik laat me toch een partij stinkende scheten.
Ik schrijf dit nu vanaf de wc :poop:

5 likes

Ik heb dit ook eens in de zoveel tijd hahq. Zo heerlijk ( Ahh shit nu weet iedereen dat ik een slang ben)

1 like

Ik ging net een puistje uitknijpen wat op mijn vriend zn oor zat, en holy shit :scream: Het was best klein, en er kwam eerst een beetje vocht, en toen echt een flinke plop. Ik voelde dat er meer in zat dus ik drukte, spoot er ineens allemaal bloed in mn oog. De tering zeg, gatver :joy:

10 likes

HOE komt dit ik poep al een paar dagen 3 keer per dag enorme hoeveelheden. What is going on

Nee, niet eens

Het is echt elke dag weer een verrassing wat ik aantref als ik mn tampon eruit trek. Stolsels zo groot als perzikpitten, net een soort zwarte geleiklont en van de week iets vlees-achtigs? Volgens mn huisarts is dat een stuk baarmoederbekleding oid en is het niet heel erg raar. Maar ik hoop toch dat de gyn dinsdag iets kan doen om deze trukendoos weer tot bedaren te brengen.

15 likes

Ik heb ook last van die mega stolsels… Ik gebruik een menstruatie cup en als ik die omgooi onder de douche komen er toch een partij klonten en draden uit

1 like

Al jaren geen dikke puist meer op mijn kin gehad, vanochtend was het eindelijk weer zo ver. Ik ben vooral trots op het rondje rechtsboven :smirk:

Foto met bloed

3 likes

Nee dat is iets anders denk ik! Misschien even foto maken en je huisarts naar laten kijken?

Love ingegroeide haartjes eruit halen. Zeker als ze superlang blijken te zijn.

12 likes

Ik ga het vanavond ook testen. M’n hele voorhoofd, neus en kin zitten onder de pleisters.

Als het een goede score is dan dump ik hier de foto’s. :muscle:t2:

3 likes

Het lijkt bij mij ook te werken! Het is in ieder geval een stuk platter. Wel nog rood, maar niet meer zo’n halve vulkaan die uit je kin steekt.

Haha gatver, heb je je oog uitgespoeld of laten zitten (nog meer TMI haha)!

Maar dat doet ie wel, die pleisters zijn bij mij op ‘de goede’ puisten helemaal volgezogen en wit geworden na een nachtje op op de puist. Op puisten die minder geschikt zijn, is de pleister 's morgens nog doorzichtig. Ik weet niet wat ie precies eruit zuigt, ik denk vooral vocht (aangezien zo’n blaar op je hiel ook veel vocht is wat er uit moet?).

1 like

Als een spons :stuck_out_tongue:

Nee heb geen idee haha, maar er zit echt wel spul in die pleister als ik 'm de hele nacht op heb gehad. Ik ga je link even lezen.

Edit:
@Krabsalade, in je link staat ook dit: De hoeveelheid wondvocht die een hydrocolloïdverband kan absorberen is afhankelijk van de dikte van de hydrocolloïdlaag. Dus dat absorbeert ook! Waarom die blarenpleisters niet?

Ik had een keer helemaal bovenaan bij mijn venusheuvel een ingegroeid haartje, dus ik dacht: ik epileer 'm even. Ik verwachtte er niet veel van. Er kwam echter een gigantisch lange, dikke, gekrulde, zwarte haar uit (ik heb verder nergens zwart haar)! Het leek wel een pijpenkrul :open_mouth: En ik voelde wat weerstand toen ik hem er in één keer langzaam uittrok, dat voelde echt chill. Ik heb er nog wel een klein littekentje van en er kan op dat plekje geen haartje meer groeien, maar ja, het was het waard.

19 likes

De blarenpleister hebben niets gedaan bij mij. Verdorie. :frowning:

Jammer! Bij mij wel!

4 likes