Pff ik heb vandaag al drie keer aandrang gehad om te poepen en iedere keer komt er dan een mini keutel uit. Nu heb ik weer aandrang . Tijd voor weer dulcolax (last van obstipatie door pijnstillers) maar daar heb ik dus geen zin in maar ik kan het nu echt niet meer uitstellen pffffff
Ik heb een TMI over mijn kat, ik weet niet of hij hier thuishoort, maar het is wel echt TMI.
Ze heeft een onverzadigbaar hongergevoel. Soms is het zo erg dat als we haar 's ochtends eten geven, ze het eten zo hard naar binnen schrokt dat ze daarna moet overgeven. Dan geeft ze haar hele ontbijt over, maar als we dan niet snel zijn met opruimen, eet ze de brokjes weer op uit haar braaksel. Echt hele brokjes dus, vies beest
Ik heb de laatste tijd dat ik echt vaak ineens moet kokhalzen. Ben dan niet misselijk ofzo, maar alsof mn huig wordt geprikkeld?? Kei irritant. Komt gelukkig nooit spuug, maar iel zo naar
Ik ben voor het eerst blij met een grote onderhuidse puist omdat ik nu de blarenpleister truc kan proberen!
Ik heb precies hetzelfde! Vervelend hĂš
Oef ik heb gisteren iets te veel trekdrop gegeten en mân poep is nu helemaal zwart. Was deze bijwerking alweer vergeten
Ik had vorige week ineens een vreemd gevoel in mijn dikke teennagel (iiiieeee tenen). Ik was op vakantie en kon de inspectie niet goed uitvoeren omdat die nagel gelakt was. Het eerste wat ik gedaan heb toen ik thuis kwam was aan de slag met aceton.
Mijn hele teennagel is zwart en ik voel af en toe gewoon iets los â knappenâ. Die ga ik waarschijnlijk verliezen⊠Het doet gelukkig geen pijn maar ik vind het zelf vies als andere mensen dit hebben.
Mijn vriend heeft dit ook vaker (het lijkt op âbergâ wat voorkomt bij babyâs). Ik vind het zelf wel leuk om er af te krabben, maar het is wel vervelend.
Ik heb heel de nacht ieder half uur naar de wc kunnen rennen oh men. Het is ondertussen gewoon alleen nog water. Ik ga echt kapot van de buikkrampen. Morgenavond vlieg ik terug naar Nederland dus ik hoop dat het dan voorbij is.
Mijn kat had precies dit altijd. Wij hebben toen een speciale voerbak gekocht met van die stekels/noppen waartussen de brokjes dan liggen. Dan moest hij met zân pootjes de brokjes eruit vissen. Hierdoor was hij veel langer bezig met eten en kon hij niet meer schrokken! Duurde even een paar dagen voor hij gewend was maar nooit meer gekotst daarna.
Ik werd vannacht wakker omdat mijn shirt helemaal zeiknat was, of het was een zweetaanval of ik heb mezelf super erg onder gekwijld. Moest echt afdrogen en een nieuw shirt aandoen
Goeie! Wij proberen nu de brokjesbal, dan heeft ze er maar eentje tegelijk
Ff inhaken op de blarenpleister op puisten maar je hebt daar ook gewoon puistenpatches voor. Die werken bij mij iig goed. Als ik een puist voel opkomen doe ik er 1 op en laat zolang mogelijk zitten, ook snachts. Dan de volgende dag komt er geen puist. Op bestaande puisten werkt het ook, dan is hij plat en leeg. Ik heb ze bij de action gekocht maar zag ze de laatste tijd niet meer, dus heb ze nu op alie besteld.
Ah oke! Ik heb altijd geleerd dat het absoluut niet mag. Waren ze bij ons heel streng op
Ja, dat is waar! Ik probeer zelf altijd alles heel te laten als mensen er niet veel last van hebben. (ik ben geen arts, gewoon EHBOâer in ons gebouw) Ik heb mijn cursus afgelopen april weer gehad en toen zeiden ze dit. Maar ja, alles verandert zĂł snel, echt verwarrend. Zelfs de reanimatieprocedure is veranderd sinds ik begon met mijn cursussen
Volgens mij heb ik hetzelfde. Via de huisarts heb ik een shampoo gekregen die 5 minuten moet intrekken, helpt wel!
Ik heb dit ook gehad. Als ik mijn haar was dan let ik er wel op om echt mijn hoofdhuid te masseren met de shampoo en daardoor heb ik het nu niet meer. Ohja en ik gebruik een shampoo zonder sulfaten/parabenen/siliconen want dat irriteerde mijn hoofdhuid ook enorm.
Ik scheurde altijd mijn teennagels af. Omdat de zomer er aan kwam wilde ik hier mee stoppen omdat het er onverzorgd uit ziet in slippers en ik er nagellak op wil doen.
Nu ben ik dus een tijdje mijn teennagels aan het laten groeien(klinkt lekker raar). Alleen zijn ze dit niet gewend, waardoor ik heel erg de druk van mijn schoenen ineens op mijn teennagels voel. Heb nu dus vet erge pijn terwijl ze nog helemaal niet zo lang zijn, en mijn schoenen wel de goede maat zijn.
Ik was laatst bij een sportschool met een super fijne douche. Regendouche én handdouche, aparte hokjes en de temperatuur is goed in te stellen. De toilet bevindt zich buiten de kleedkamer. Ik stond heerlijk te douchen maar moest opeens plassen en je raadt het al; ik plaste in de douche. Vies? Tja, daarover zijn de meningen verdeeld.
Waar ik wel van schrok was de sterke urinegeur. Ik hoop dat niemand het doorhad.
Waarom denk ik hieraan? Omdat ik in de trein zit en de vrouw naast mij in haar tas rommelt en er nu ook zoân lucht uitkomt! Vies? JA!!!
Ik plas ook altijd onder de douche haha (thuis, ga niet naar de sportschool), 2 vliegen in een klap. Ik heb ooit geleerd dat urine steriel is (correct me if im wrong) dus als alles goed wegspoelt zou het toch niet heel erg moeten zijn?
En voor de geur, meer water drinken.