Het TMI topic

Maar dat doet ie wel, die pleisters zijn bij mij op ‘de goede’ puisten helemaal volgezogen en wit geworden na een nachtje op op de puist. Op puisten die minder geschikt zijn, is de pleister 's morgens nog doorzichtig. Ik weet niet wat ie precies eruit zuigt, ik denk vooral vocht (aangezien zo’n blaar op je hiel ook veel vocht is wat er uit moet?).

1 like

Als een spons :stuck_out_tongue:

Nee heb geen idee haha, maar er zit echt wel spul in die pleister als ik 'm de hele nacht op heb gehad. Ik ga je link even lezen.

Edit:
@Krabsalade, in je link staat ook dit: De hoeveelheid wondvocht die een hydrocolloïdverband kan absorberen is afhankelijk van de dikte van de hydrocolloïdlaag. Dus dat absorbeert ook! Waarom die blarenpleisters niet?

Ik had een keer helemaal bovenaan bij mijn venusheuvel een ingegroeid haartje, dus ik dacht: ik epileer 'm even. Ik verwachtte er niet veel van. Er kwam echter een gigantisch lange, dikke, gekrulde, zwarte haar uit (ik heb verder nergens zwart haar)! Het leek wel een pijpenkrul :open_mouth: En ik voelde wat weerstand toen ik hem er in één keer langzaam uittrok, dat voelde echt chill. Ik heb er nog wel een klein littekentje van en er kan op dat plekje geen haartje meer groeien, maar ja, het was het waard.

19 likes

De blarenpleister hebben niets gedaan bij mij. Verdorie. :frowning:

Jammer! Bij mij wel!

4 likes

Ik heb het alleen met papier weg gedept!

1 like

Heb je ze ook een klein beetje opengemaakt of op een dichte puist geplakt?

Dit was een onderhuidse puist die ik op een of andere manier toch een klein beetje open kreeg, maar ik kreeg niet alles er uit zonder de pleister

Misschien moet ik dat ook maar eens proberen. Vanavond poging 2.

Waar zit de pleister trouwens bij jou? Onder je oog? Neus?

Precies op het stukje waar mijn brilglazen mijn wangen iets aanraken😩 daardoor krijg ik daar steeds van die onderhuidse puisten


Soms word ik even gek en ga ik met de pincet epileren. Nu wel weer klaar mee.

14 likes

Pijnlijke plek lijkt me…

Oh love dit. Heb hier een verslaving aan gehad tijdens mijn scriptie periode haha. Nu ben ik zwanger en kom ik nergens meer bij helaas haha.

1 like

Ik had net (dacht ik) een klein ingegroeid haartje op mijn been. Wat bleek, ik kon drie keer drukken en kwam ook drie keer pus/vocht uit en een bonushaar! Het was onverwacht dus heb het niet vastgelegd.

16 likes

Heh krijg je daar een infectie van? Ik deed dat vroeger ook heel vaak maar nooit last van gehad.

1 like

Als darmpatiënt ga ik niet helemaal goed op dit weer. :cry: Zit voor de zoveelste keer op de wc.

4 likes

Je tiet of je vagijn

Bilnaad?

Ligt eraan wie het eruit moet zuigen :stuck_out_tongue:

2 likes

Hoe dan? Ben je er op gaan zitten? Sterkte ermee!