Is het ook! Dus het is niet vies, maar het idee wel
Urine is niet steriel. Alles wat het lichaam uitscheidt is niet schoon genoeg om lichamelijk binnen te houden.
Fijn dat je een shampoo hebt gevonden die voor jou werkt, maar parabenen/siliconen/sulfaten zijn niet dezelfde soort stoffen dat je ze zo in een adem kan noemen… Weet niet of je dat weet maar is misschien wel handig als je er specifiek op wil letten
Ah lees dit nu pas, heb 'm niet doorgeprikt maar gister door een onhandige actie is ie geknapt, zo moet 't ongeveer voelen als je vliezen breken😱 nu afgedekt, gaat volgens mij wel goed en dokter lijkt me niet nodig maar dank voor je adviezen!
Oh ja, dat snap ik inderdaad, maar het staat wel vaak zo op de fles vandaar dat ik het ook zo vernoemde! En om eerlijk te zijn weet ik ook niet zeker wat nu net het verschil maakt bij mij (sinds ik niet meer de gemiddelde supermarktshampoo gebruik). Ik zou zelf denken het ontbreken van SLS en SLES? Alhoewel SLES sowieso wel vrij mild zou moeten zijn.
Ja en dat is echt kwalijk. Zo krijgen onschuldige ingrediënten onterecht een slechte naam en moeten fabrikanten opzoek naar alternatieven, die soms zelfs schadelijker zijn.
Sls ansich is niet slecht, het maakt de huid alleen kwetsbaarder voor andere ingrediënten van het product, omdat het de barrière tijdelijk verstoort. Dat is niet kwalijk, tot er andere irriterende stoffen bij komen zoals SOMMIGE geurstoffen. Het is echt de totale formule waar je naar moet kijken en die wel of niet voor je werkt. Was het maar zo simpel als 1 ingrediënt toevoegen of weglaten.
Dan waren je voeten er wel slecht aan toe Bij mij begint het echt pas na een week.
Is de huid eronder ook zacht?? Iedereen praat wel over de vellen maar ik ben meer benieuwd naar het resultaat!!
Van de week had mijn opa sandalen aan maar die heeft dus geen teennagels meer. Mijn vriend was in shock hahaha. Ik ben eraan gewend maar grote tenen zonder nagels zijn zo gek om te zien.
Ze zijn trouwens allemaal verwijderd omdat de zijkanten naar elkaar toe groeiden. Mn moeder heeft het ook brrr
Of jij hebt juist meer eelt en dan duurt het langer voor je lichaam om zich er helemaal van te ontdoen?
Ik wil ook resultaten zien! En of je daarna sneller last van blaren/irritaties krijgt of dat het eelt zich weer snel opbouwt ofzo. Niemand rapporteert dat terug
Haha ja zou ook kunnen
Ik gebruik ketoconazol ook vaak en je krijgt er inderdaad klitten van, maar als je die gewoon na het haar wassen netjes uitkamt lijkt het mij gewoon prima?
Wat bedoel je? Je kon het niet uitkammen?
Na die ketaconazol mag je wel conditioner gebruiken. Je normale shampoo ervoor, maar conditioner erna. Ik deed dat altijd. Kreeg er alsnog droog haar van maar geen ondoenlijke klitten.
Ik heb gisteren veel te veel gebakken uitjes op en nu zijn mijn darmen natuurlijk van slag. Ik kon gewoon niet stoppen met eten, met chocolade is dat irritant want volle buik en mentaal niet ok, maar dit is ook nog lichamelijk een slechtttt idee dus waarom kan ik geen maat houden Niet ok.
En ik zit op mijn 16e dag van cyclus dus dacht dat ik een ovulatiebloeding had, maar het is echt heel ander bloed dan normaal (alsof het uit een schaafwond komt ofzo) en nu weet ik niet of het toch al m’n menstruatie is? Dag of 12 te vroeg :s
Ik weet niet of ik het zacht zou noemen maar het is wel minder stroef en voelt ‘‘jonger’’! Het doet ook geen pijn en is niet gevoelig, waar ik bang voor was.
Ik laat echt zo’n stinkscheten nu mijn koelkast stuk is en ik ondertussen op ongezonde kant-en-klare maaltijden en afhaaldingen moet leven ik wil terug zelf kunnen koken!!!
Omg dat vel op je hiel. Love it haha
En geen blaren als je hierna een stuk gaat lopen of gaat sporten oid?
Ik kwam hier om dit te posten!
Tijdens dat warme weer was mn stoelgang echt niks, en nu telkens enorme hopen. Ik ben best onder de indruk van mezelf.