Het TMI topic

Heb je veel cola gedronken? Volgens mij kan je veel suiker wel rare schijt krijgen. (wie is Lisa). En darmen kunnen geloof ik ook wel van slag raken door warm weer.

Heb je dan wel goed gekauwd? @FrauHelga Ik moet altijd beetje grinniken als ik hele maïskorrels tussen mijn poep zie liggen. Voor mij een teken dat ik weer eens te snel alles naar binnen heb gewerkt.

1 like

Sommige dingen kauw ik niet goed genoeg inderdaad, omdat ik een snelle eter ben. Maar met bepaalde groenten en specerijen heeft mijn lijf zoiets van ‘ik weet niet wat dit is maar ik voer het zsm af’.

Ik kan dan ook ruiken wat ik de dag er voor gegeten heb.

1 like

Dat gevoel van nieuwe mesjes in je eeltrasp. Zulke grote stukken eelt! Heerlijk! Wil iemand een foto? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Jaa, kom maar doorr

41 likes

Omg :smiling_face_with_three_hearts::flushed:

1 like

Ik heb denk ik idd gewoon te gulzig gegeten haha :sweat_smile:

Woaaahhh

1 like

Ik heb een puist op mn tepel en je mag die blijkbaar niet uitknijpen want anders krijg je littekens…

1 like

OMG dit zijn net van die Parmezaan-krullen!

16 likes

Je kan toch bij elke puist een litteken krijgen? Of bedoel je iets anders?

Ik heb dit heel erg met softijs en milkshakes. (Vandaag dus). Ook echt buik kramp.

1 like

Ok WAT gebruik jij. Ik wil dit ook doen

1 like

Nee dat hoeft niet, ik knijp vaak puistjes op mijn gezicht uit en heb geen enkele litteken.

1 like

Ik moet zo vaak poepen door die hitte, ik blijf aan de gang. Wordt echt gek van, de wc is ook heel warm.

2 likes

Komt het niet door de koude dranken icm de hitte van nu? Ik kan daar met dit weer ook heel slecht tegen. :frowning_face:

@FISSA @HotMomma dit gebruik ik: klik

Erna ga ik er wel nog overheen met een zachtere rasp of iets omdat ik met deze van die strepen krijg, je ziet precies waar je overheen bent gegaan. Dus wel nog even glad maken en ‘polijsten’.

Ik vergeet altijd dat ik die mesjes ergens heb liggen en dit moment was echt zo satisfying. Veel te lang uitgesteld! Ik heb snel eeltvorming onder de bal van mijn voet en aan de zijkant waar zeg maar bij sommige mensen een hallux valgus knobbel zit. Daar schaam ik me dan voor als het zichtbaar is :grimacing: Maar nu is die weer helemaal weg :relaxed:

4 likes

Ik heb net zo hard gedeadlift dat ik mijn tampon eruit duwde

51 likes

:open_mouth: zo groot (amandelstenen)

33 likes