Het TMI topic

Ik moet zo vaak poepen door die hitte, ik blijf aan de gang. Wordt echt gek van, de wc is ook heel warm.

2 likes

Komt het niet door de koude dranken icm de hitte van nu? Ik kan daar met dit weer ook heel slecht tegen. :frowning_face:

@FISSA @HotMomma dit gebruik ik: klik

Erna ga ik er wel nog overheen met een zachtere rasp of iets omdat ik met deze van die strepen krijg, je ziet precies waar je overheen bent gegaan. Dus wel nog even glad maken en ‘polijsten’.

Ik vergeet altijd dat ik die mesjes ergens heb liggen en dit moment was echt zo satisfying. Veel te lang uitgesteld! Ik heb snel eeltvorming onder de bal van mijn voet en aan de zijkant waar zeg maar bij sommige mensen een hallux valgus knobbel zit. Daar schaam ik me dan voor als het zichtbaar is :grimacing: Maar nu is die weer helemaal weg :relaxed:

4 likes

Ik heb net zo hard gedeadlift dat ik mijn tampon eruit duwde

51 likes

:open_mouth: zo groot (amandelstenen)

33 likes

Zo groot :grimacing:
Opgehoest en opgevangen?

1 like

Hoe dan?!

1 like

Nee beetje druk gezet op die klier(?) daar en toen popte het eruit haha

2 likes

Omg jaloers wil ik ook, dan voelt het weer zo lekker leeg

1 like

Dit heb ik even moeten googlen, ik kende het niet. Fascinerend!

Emetofobie

Gister een heerlijke salade gegeten met avocado en kan er blijkbaar nog steeds niet goed tegen
 lig sinds 5:14 in de badkamer . Denk dat inmiddels de hele salade er wel uit is. Voel me meteen een stuk beter !

Ik pakte mijn fiets en het pendaal kwam langs mijn been. Niet eens hard maar het voelde alsof ik een mega schram had of iets. Dus ik keek en zag een puist ik kneep erin en er kwam een mega dik hard stuk pus uit met een haartje erin. Prachtig.

31 likes

Ik heb zoo een last van mijn darmen. Zaterdag bietjes gegeten voor het eerst sinds lang. Gister Maccie, maar ik had gister helemaal niet gepoept. Dus ik net op mijn werk mijn eerste kakkie van de dag leggen. Rood/roze was het en ik schrok me dood maar toen herinnerde ik me de bietjes. Plus het ruikt naar kinderboerderij. Ew.

3 likes

Nou daarover gesproken, ik had gister zoiets goors :sob: ik had seks gehad de avond/nacht ervoor, hij was 3 keer in mij gekomen. Gisterochtend onder de douche liep er iets bloed uit mij, ik wist dat dit nog ongesteldheidsbloed was en dacht gvd nou ik doe toch maar een tampon in. Dat ging verrassend makkelijk erin. Eenmaal op het station voelde ik gewoon dat mijn tampon eruit hing?! En toen drukte ik uit een soort automatisme en toen rolde die tampon door mijn jumpsuit naar m’n enkels. Die heb ik maar snel opgepakt en in m’n tas gestopt. :persevere: Eenmaal thuis bekeek ik die tampon en die was echt heeelemaal vol, maar niet met bloed
zat dus gewoon vol sperma ahhh gatver. Ik moest van mijn beste vriend een foto ervan sturen. Ewww zo vies.

47 likes

Omg hahahaha

1 like

Hooooooly shit. Ik heb al 2 dagen een hele bolle buik, echt helemaal opgezet. Ik had verder nergens last van maar ik lijk wel zwanger.
Nu net na het sporten voelde ik ineens dat ik heel nodig moest poepen. Ik was al bang voor wat eruit zou komen dus ik ben voor het invalide toilet gegaan op werk, ik dacht die kan misschien wat zwaarder geschut aan. Nou wat er zojuist is uit gekomen?? :eek: Ik heb hardop ‘holy shit’ geroepen. Bedenk je de grootste drol die je ooit hebt gelegd, en daar gewoon 3 van. Serieus. Ik weet niet hoe dit in mij heeft gezeten??? Ik ben in shock.

Ik heb ook meteen heel erg honger nu.

41 likes

Haha nice. Ik zit een beetje verstopt, ik “hoop” dat ik vandaag ook zo’n poepaanval krijg.

Ik werd zo meegetrokken in je goed opgebouwde spannende verhaal dat ik serieus even dacht dat je zou zeggen dat er een baby uitkwam. :joy:

16 likes

Ohh, was het dan ook niet superhard?

Edit: Sinds mijn darmstoornis houd ik van poepverhalen. Ik wacht ook nog steeds tot iemand een poepwedstrijd met me wil doen (wegen voor en na het poepen en kijken bij wie er het meeste af is). Dit is eigenlijk meer een biecht

9 likes

Ohhh ik voel de opluchting gewoon!