Het TMI topic

Ieeeehhhhl… love it!
Bedankt voor het delen. Doet het nog veel pijn?

Zonder schoenen bijna niet eigenlijk, gelukkig. Alleen als ik net wakker word, alsof het dan wat meer dicht is gegaan en het een beetje openscheurt.

Oh ik heb dat ook een keer gehad met een mega open blaar op mijn hiel! Ik wilde uit bed stappen maar ik kon mijn voet gewoon niet plat neerzetten of heel die wond trok weer open. Toen heb ik het eerst met een washand laten weken zodat die wond weer zacht werd

1 like

Nieuwe docs inlopen gaat fout:

:sob::sob::sob:
Bij mijn oude heb ik dit nooit zo erg gehad. Had zelfs nog vantevoren mijn voeten ingetaped (je ziet de lijm nog durf geen zeep te gebruiken daar :sweat_smile:) maar blijkbaar niet laag genoeg

Trek geen sokken aan vannacht, straks eindigen je voeten zoals de mijne :sob::joy:

Normaal gezien helen wondjes ook supertraag bij mij, maar moet zeggen dat ik onlangs onder de indruk was van mijn huid:

schaafwonden gezicht

2 dagen later:

nog eens 3 dagen later:

@Panthera oh ik zie nu pas jouw foto’s. Ziet er echt heel pijnlijk uit! Ik was sowieso niet van plan om sokken aan te trekken, ga proberen zo lang mogelijk te laten luchten en drogen… Lig nu in bed maar voel het gewoon steeds aan de lakens plakken. Ieh

@Mimosa auw wat heb je gedaan? :open_mouth: Gelukkig geneest het wel super snel. Lijkt me heel naar zo dichtbij je oog

Ah bah! Hopelijk is het morgen wat droger!

1 like

Gevallen met de fiets… Ik was de week ervoor ook gevallen, knieën geschaafd maar voor de rest ok. Fiets was wel wat kapot, waardoor ik erna opnieuw gevallen ben, net iets dramatischer. Ondertussen wel al een maand geleden, ik heb nu nog een klein litteken van de hechting maar dat is gelukkig ook ok aan het genezen :slight_smile:

Damn ook echt twee keer achter elkaar en dan op zo’n plek. Lijkt me best akelig, zeker als ze net naast je oog ook nog gaan hechten! Wel een geluk dat het mooi geneest. Op je laatste foto ziet het er al heel goed uit. Zeker in vergelijking met die eerste. Heb je je fiets wel al gemaakt inmiddels?

Jazeker, meteen erna laten maken. Heb mijn lesje nu wel geleerd :sweat_smile:

1 like
Vorige post

Het heeft niet mogen baten. Heb er toch aanzitten knijpen, de volgende ochtend het korstje opengekrabt (why) toen in de avond keihard gaan zuipen en naar de stad geweest met vieze plakkerige stad-handen er weer aan gekrabt (why?) en de volgende dag gaan klussen en schuren in het huis van een vriendin waarbij hij weer vies was geworden en ik hem daarna MAAR WEER OPEN HEB GEKRABT.
Vanmorgen zat er een mooi vliesje op. Wat ik er natuurlijk af heb gekrabt. Echt hoor…

3 likes

Dit gebeurt bij mij gewoon zonder eeltsokken. :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: wtf. Ik heb er niet aangezeten trouwens.

Ik heb net met een punaise en zeezoutwater twee gerstekorrels weggehaald bij mn vader
Was leuk

2 likes

Dit!! Heb ik dus ook al nu zo’n 3 weken… het stopt niet.

Ik wilde eeltsokken proberen alleen vanwege dat mn voeten dit gingen doen dacht ik ‘ik wacht wel tot dit voorbij is…’

Nee precies, bij mij is het ook al even bezig en steeds lijken er weer nieuwe velletjes te komen.

Aah ik heb ook!

1 like

Daar heb ik nu ook last van! :confounded: En toevallig dat meerderen er last van hebben. Hoe zou het komen?

En?? Spannend :grin:

1 like

Ik las dat Roosvicee laxo goed helpt. Maar wanneer kan je dit het beste dan innemen? Ik kan nu bijv geen schijtaanval gebruiken (of nouja graag maar geen handige plek). Ik ben al sinds donderdag of woensdag verstopt, en komt niets of heel iets en het voelt ZO irritant. Ik heb dit normaal nooit dus ik snap het ook niet goed. Misschien omdat ik het vorige week een keer een hele dag heb opgehouden en 's ochtends al moest. M’n buik is ook hard en opgezwollen maar het lukt echt niet.