Het TMI topic

Als ik heeeeel veel kak heb dan is het juist niet hard maar ook niet dun, goede glijdende substantie altijd :stuck_out_tongue:

Ik heb last van mijn buik/darmen al een tijdje. Ben het sowieso wel gewend om vaker op een dag te gaan, maar laatste week is wel insane. Ecjt 5x per dag ofzo. Dit is de derde keer al van vandaag en ben nog geen 3 uur opgestaan. Mijn kont doet ook gewoon pijn nu :frowning:

1 like

Oh jee, ben je ook ongesteld?
Ik heb dat ook altijd, dat mijn kont dan pijn doet. Dan baal ik ook echt als ik nog een keer moet

Nee was ik vorige week, dan heb ik ook gekke poep ja. Maar dit is gewoon van het vele afvegen en alle actie ofzo. Heel irritant wel.

Als iemand hier het wondermiddel voor heeft, houd ik me aanbevolen trouwens!

Maar succes met het poepen!

Hahahaha nou dan was ā€˜holy shitā€™ zeker op zā€™n plaats. Bevallen op werk dat heb ik niet op mijn wish list staan :joy:

@Hatsmetflats nee het was heel erg zacht juist, het ā€˜vielā€™ gewoon in een hoop uit me. Ik voelde me net een koe.

3 likes

Ik zou echt zo graag willen dat mijn vriendinnen even makkelijk over dit soort dingen zouden praten als ik. Ze vinden het al TMI als ik zeg dat ik spierpijn heb in mijn rechterbil.
Kortom, ik ben blij met jullie en dit topic!

19 likes

Mijn oor (vergeet altijd mā€™n oren in te smeren) is vorige week verbrand en nu aan het vervellen. Zat tijdens het krantjes lezen dus lekker te pulken en de velletjes legde ik op het lege ontbijtbordje van mā€™n vriend. Pakt hij even later dat bordje om nog een boterham te pakkenā€¦ heb zo zitten twijfelen of ik over die velletjes zou beginnen want wat niet weet wat niet deert en hij vindt het altijd smerig als ik zulke dingen doe, maar heb het uiteindelijk toch maar gezegd. Hij schudde alleen maar met zā€™n hoofd en pakte zonder iets te zeggen een ander bord haha

21 likes

Misschien kan verdovende zalf voor je helpen? Ik heb een tijdje onvoorstelbaar veel pijn gehad met poepen, echt het werd mijn grootste angst. Naast heel veel medicatie kreeg ik ook dus verdovende zalf wat ik dan maar op mā€™n anus smeerde. Ik kan me helaas niet goed herinneren of het iets heeft geholpen. Dit heb je voor zover ik weet in procenten (qua sterkte) en krijg je via een recept van je huisarts.

1 like

Ik lach hardop om dit verhaal, een tampon door je broekspijp :joy:

2 likes

Zijn er meer mensen die last hebben van hun darmen in combinatie met die hitte? Heb al een week lang een mega opgezette buik, eerste dagen diarree en nu juist totaal niet kunnen poepen al 3 dagen lang.

2 likes

Ik poep echt zeven keer op een dag. Ik geef er maar gewoon aan toeā€¦

1 like

Bij je ontlasting? Ik heb dit ook weleens (maar ben wel darmpatiƫnt, ik heb PDS).

Nu het toch over poep gaat, mijn poep is echt raar. Heeft allerlei vormen en verschillende tinten. Soms denk ik dat er iets niet helemaal klopt in mijn darmen, en dat ik ervoor naar de dokter moet gaan, maar aan de andere kant heb echt al heel mijn leven last van mijn darmen/buik gehad dat ik er al aan gewend bent dat het er altijd anders uit ziet.

@June ik had dit laatst ook en leef nog :grin:

1 like

Ik poep ook anders sinds de bloedhitte. Heb ook steeds buikpijn en mijn eetlust is niet zoals die normaal is. Aangezien het nu niet meer heet is mogen mijn darmen ook wel weer normaal gaan functioneren.

1 like

Hoe doe jij dat als je bv prik/bier hebt gedronken en dan zoā€™n opgeblazen gevoel hebt? Ik kan ook nooit boeren dus moet dan altijd mn vinger in mn keel steken om het eruit te krijgen :frowning:

2 likes

Om van een opgeblazen gevoel af te komen ?? Dat lijkt me niet echt nodig toch? Hoe vervelend dat gevoel kan zijn het gaat vanzelf wel weer over. Of doe je dat om te kunnen boeren? Anders vind ik het nogal een heftige maatregel.

Het opgeblazen gevoel is dan wel zo erg dat ik er misselijk van word en bv tijdens het uitgaan niet meer kan dansen. Ik kan mezelf niet laten boeren, alleen door mn vinger in mn keel te steken. Vind het zelf ook niet prettig, maar ik weet wel dat ik me daarna beter voel :woman_shrugging:t3: (Vinger in mn keel is dus alleen om lucht eruit te laten, niet om over te geven oid)

1 like

Dan snap ik het! Ik dacht echt om over te geven

Ik kan ook niet boeren en word ook zo opgeblazen na drie drankjes. Verpest echt mijn plezier met uitgaan want dan wil ik alleen nog maar liggen en gezellig doen en dansen is er dan niet meer bij. Ik heb weleens geprobeerd mezelf te leren boeren, maar dat is niet gelukt haha. Misschien moet ik dit ook maar een keer proberen. Ga je er niet van overgeven?

3 likes

Ja ik heb echt precies hetzelfde! Heeeel soms moet ik ervan overwegen maar weet inmiddels wel dat omslagpunt te herkennen en soms is het een kwestie van goed in en uit ademen en dan gaat het wel weer. Vind het alleen awkward op huisfeestjes want dan hoor je het zo erg. In een club boeit het me niks

1 like