Het TMI topic

Misschien wel een soort ei maar door de spiraal krijg je geen baarmoederbekleding (vandaar de geen ongesteldheid, je lichaam hoeft niks af te stoten) en dat je daarom een wit ei hebt gehad??
Of het gele lichaam ofzo??
Edit: Oh heb het opgezocht. Het is het witte lichaam

@Vloeistof ah zonde… nadeel van volwassen zijn. Volgens mij had ik als kind nooit zulke dingen.

1 like

Ik heb nu vier dagen (tot vanmiddag) echt super gezond gegeten voor mijn doen. Heel veel meer groenten dan normaal, bijna geen vlees, geen vette dingen en geen suikers. Vanmiddag één tosti op en vanavond een pizza pepperoni. Man man man zit al bijna een uur aan een stuk op de wc met buikkramp van hier tot Tokio. Niet normaal. Kan je lichaam al zo snel zo heftig reageren op vet? Dat laat wel weer zien hoe ongezond het eigenlijk is.

1 like

Same!! Dat in 1 x alle lucht zo POEEFFF uit je komt. Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben.

2 likes

Jaaa dat is zo satisfying hahaha

1 like

Blech ik heb al 6 weken diarree en word er gek van. Maar ik eet super gezond, volkoren producten en kilo’s groenten en fruit. Lijf doe normaal :woozy_face:

1 like


Zooo satisfying dit

24 likes

Schitterend! Doet me eraan denken dat ik die dingen laatst ook heb gekocht. Binnenkort ook eens op doen

1 like

Omg. Van boven en beneden komt alles eruit. Voel me echt ellendig.

Net een soort slijmsliert uit mijn vagina getrokken? Fascinerend.

1 like

Dit heb ik ook gehad, juist toen ik ook gezond ging eten! M’n lichaam was gewoon niet gewend aan al die vezels van de volkoren producten, het lijnzaad en alle groente en fruit :stuck_out_tongue: misschien kan je wat minder kilo’s groente en fruit eten? En af en toe iets wat iets minder vezels bevat?

Ik wacht altijd tot ik het letterlijk kan voelen, dat vind ik zo goor en dan kan ik ze er heerlijk uithalen met zo’n strip

Gisteren zag ik ineens dat ik allemaal zwarte aanslag heb op mijn tong :fearful: Het is niet bruin als van koffie en ik heb ook geen rode wijn gedronken. Fuck. Ik vergeet altijd mijn tong te bekijken bijv. na tandenpoetsen… B.r.b. ben een tongschraper kopen. :face_vomiting: Haat die gag-reflex die ik daarvan krijg. En ik moet dan maar minderen met koffie en stoppen met roken omg.

1 like

M’n amandelen zijn er begin dit jaar uitgehaald, en ik mis dit zo erg! Geniet ervan!

Weet niet hoe ik dit kan blurren op mijn telefoon maar dit mag hier hopelijk, moet 't toch ff delen, echt een vieze blaar heb ik na het meepakken van de uitlaat van een motortaxi op vakantie

38 likes

Omg ik krijg echt de neiging om ‘m open te prikken, daar zal lekker veel sap uit komen

3 likes

Ja maar dokter, moet je zoiets nou wel of niet open prikken??

2 likes

Aah oh echt? Ik las namelijk dat 't iig voor brandwonden werd afgeraden en heb er verder geen last van. Ga alleen morgen wel naar een koudere plek en een skinny jeans hierover lijkt me niet super, nagelschaartje heb ik wel, ff kijken of ik dat een beetje steriel kan maken (mijn reisgenootje bood al verlekkerd de achterkant van haar oorbel aan haha ieeeel)

1 like

Omg hahaha zovaak heb ik m’n vader horen zeggen “Niet doorprikken eerst moet de huid eronder herstellen” Hij is geen arts maar wel een fanatiek schaatser die net als ik snel blaren krijgt. En ik moet zeggen, ik prik alle blaren direct door met zo’n klein naaldprikkertje. Vind ik geweldig. Is m’n hobby. Die blaar op de foto is zo bol die knapt al bijna van zichzelf lijkt me?

2 likes

Ooehhh daar zou ik de hele tijd aanzitten haha beetje erin drukken enzo. Love it.

Neeee! Brandblaren mag je nooit doorprikken ivm ontstekingsgevaar! Alsjeblieft doe het niet en dek het gewoon af. Als de blaar groter is dan een twee euromunt, moet je naar de dokter.

xxx een overbezorgde EHBO’er (met diploma en geschiedenis met ontstoken brandwonden)

Edit: bij gewone blaren maakt het minder uit, die mag je doorprikken als ze hinderlijk zijn