Het TMI topic

Bij mij heeft het niets geholpen, wanneer ik het ook dronk. Volgens mij maakt het niet uit wanneer je het drinkt. Succes!

1 like

Ik heb het idee dat het bij mij komt omdat mijn voeten heel droog zijn, maar geen idee eigenlijk.

Ik heb dus best veel mee-eters in dat gleufje bij mijn kin. Nu heb ik al een aantal keer zo’n neusstrip erop geplakt maar het werkt niet. Heel irritant. Heeft iemand dit hier ook wel eens geprobeerd en nog tips?

Ik had al ruim een week last van een irritante onderhuidse pukkel net onder mijn neus.
echt een jetser die de huid strak liet staan.
Giateravond was ik het helemaal zat en heb een steriele holle naald gepakt en die fucker kapot geprikt.
Zoveel shit als eruit kwam gevlogen.
De huid onder mijn neus is ook gelijk weer rustig en zonder dikke bult

15 likes

Zo pijnlijk als dat kreng niet doorkomt! Ik prik ze meestal na 2 dagen al door zodat de druk inderdaad weg is

Ik vind het altijd zo fascinerend wat ik uit mn wangen “trek” als ik mn gezicht met olie schoonmaak. Van die zwarte en doorzichtige korreltjes.

Voor de liefhebber:

1 like

Hoe was je dit dan?

2 likes

Je kan het eraf wassen met een washandje en warm/heet water. Als je googlet op Oil Cleansing Method kan je wel wat meer info vinden. Had dat toen jaaaren geleden een keer bij Serena gelezen. Er is ook een hele uitleg over welke oliën het beste zijn (dus niet gewoon sla olie gebruiken :joy:), maar ik gebruik Oskia Cleansing gel. Die wordt soort van waterig als je er water bij doet en dan kan je het heel makkelijk eraf wassen!

TLDR: met een washandje en warm water dus

2 likes

Maar gewoon olie? En bij jou laten je mee eters dan los? Vet, wil ik ook wel proberen

1 like

Denk dat ik die mattie nog een tweede ronde moet gaan bevechten. Wellicht dan, was gister vooral opgelucht dat dat pleurisding grotendeels weg was

1 like

I see what you did here :stuck_out_tongue:

Ik had volgens mij toen wonderolie en nog een andere (gewone) olie gemengd. Dus het hoeft ook niet duur te zijn om te proberen

1 like

Ik heb een schimmelinfectie, via de ha creme gekregen wat ik via zo’n buisje erin moet doen maar gadver ik lig nu in bed maar heb gewoon het gevoel alsof er de heletijd sperma uitloopt.

1 like

Dat is zo nasty hé! Ik neem de volgende ochtend altijd een vaginale douche( gebruik alleen water) om de restanten van de crème weg te spoelen.

1 like

Ohh dit is zó kut. Ik ga zo slecht als ik darmkrampen heb, gevoel alsof ik out ga en raak dan helemaal in paniek. Zelfs tijdens mijn bevalling was ik nog rustiger.

1 like
Ongevraagd advies (vegan propaganda zelfs, omg)

Goede reden om voortaan plantaardige kookroom (en overige zuivelproducten) te gebruiken :biggrin:

Ik kreeg een aantal jaar geleden ook vrij plotseling steeds heel erg last van mijn darmen als ik vette zuivelproducten at, slagroom, kookroom, koffiemelk, roomijs. Echt een drama. Halfvolle melk, karnemelk, yoghurt en kwark waren geen probleem dus of het nou lactose-intolerantie was weet ik niet.

Ik heb ook nooit iets laten testen ofzo omdat ik vrij kort daarna sowieso plantaardig ben gaan eten. Maar ik heb nergens last meer van gehad sindsdien.

Oke jij bent natuurlijk huisarts dus je denkt nu vast goh vertel mij wat, maar het staat me bij dat jij een poosje geleden postte dat jij hier ook alleen bij vette zuivelproducten last van hebt en ik heb dus echt goede ervaring met sojakookroom enzo.

6 likes

Omg ik heb echt hetzelfde maar ook met spaghetti carbonara :sob::sob:

Tampon erin doen :ok_hand:t3:

1 like

Ik dacht dat dit over lactose diarree ging😭

20 likes

Kan dit geen kwaad, als in dat het gaat broeien?

Ik zou het zelf niet doen. Infectie is een disbalans van bacteriën en schimmels daar beneden, door tampongebruik terwijl je niet ongesteld bent raakt het denk ik alleen maar verder in de war.
Sowieso heb ik het idee dat mijn klachten door tampongebruik komen, probeer nu vaker maandverband te gebruiken om het meer met rust te laten. Eigenlijk geen idee of het echt iets helpt, maar het voelt wel gezonder dan een tampon erin te doen terwijl het eigenlijk niet nodig is.

1 like